Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Iemand die in een diepe coma heeft gelegen kan zich n.l. helemaal niets herinneren
Heino schreef:gohya schreef:Iemand die in een diepe coma heeft gelegen kan zich n.l. helemaal niets herinneren
Da's niet waar.
De periode vlak vóór het ongeval is vaak wel aangedaan, maar dat gaat normaliter echt geen maanden/jaren terug hoor
Tenzij het hersengebied voor geheugen van feiten van voor het ongeval specifiek is aangetast, uiteraard.
Arabesk schreef:Dan ben je 70, kind zo ernstig er aan toe, man overleden, ouders overleden en dan weer aan 't werk. Denk niet dat veel mensen dat haar na doen.
Ik had nooit zoveel met het koningshuis, totdat die serie over het koningshuis op tv kwam van de vpro, dat laat wel zien wat ze eigenlijk allemaal doen.
Heino schreef:gohya schreef:Iemand die in een diepe coma heeft gelegen kan zich n.l. helemaal niets herinneren
Da's niet waar.
De periode vlak vóór het ongeval is vaak wel aangedaan, maar dat gaat normaliter echt geen maanden/jaren terug hoor
Tenzij het hersengebied voor geheugen van feiten van voor het ongeval specifiek is aangetast, uiteraard.
Amy77 schreef:Mijn zusje lag in een lichte coma en heeft niets gehoord hoor, niets meegekregen..goddank..Op het moment dat wij haar de memorecorder met haar vrienden en gesnuif van ons paard erop lieten horen, kwam zij bij. Zij was echter ´erg ver weg´ wist te vertellen dat er een meisje tegenopver haar lag, wat verdronken was..lag echter een oude dame tegenover haar. Wist de IC verpleging mij te melden, dat er 3 weken voor de komst van zusje, daar idd een jong meisje heeft gelegen, die overleden is aan de gevolgen van te lang onder water liggen, verdronken dus.
Toch vertelden de artsen ons dat zij in een lichte coma lag..
wemkelover schreef:Amy77 schreef:Mijn zusje lag in een lichte coma en heeft niets gehoord hoor, niets meegekregen..goddank..Op het moment dat wij haar de memorecorder met haar vrienden en gesnuif van ons paard erop lieten horen, kwam zij bij. Zij was echter ´erg ver weg´ wist te vertellen dat er een meisje tegenopver haar lag, wat verdronken was..lag echter een oude dame tegenover haar. Wist de IC verpleging mij te melden, dat er 3 weken voor de komst van zusje, daar idd een jong meisje heeft gelegen, die overleden is aan de gevolgen van te lang onder water liggen, verdronken dus.
Toch vertelden de artsen ons dat zij in een lichte coma lag..
Ok gelukkig is je zusje weer bijgekomen.
Maar goed niet iedereen krijgt het mee, maar het kan dus wel.
Ze kon dus wel vertellen over dat meisje. Zo zie maar weer dat ook wij niet alles weten nog.