Shadow0 schreef:jantergouw schreef:Dan moet je bij de linkse partijen zijn die jarenlang de sluimerende problemen onder het kleed geveegd hebben, Shadow.
Dat snap ik niet helemaal, kun je dat wat beter uitleggen? Waarom leidt het een tot het overboord zetten van fatsoensnormen, en het opleggen van een of ander ouderwets ideaal aan mensen die dat niet willen?
Dat kun je alleen begrijpen als je ook accepteert dat jouw idee van fatsoensnormen en idealen niet noodzakelijkerwijs ook dezelfde zijn dan die van een ander. Die van mij zijn heel anders dan die van jou. Wat jij als fatsoenlijk en ideaal beschouwt, zie ik als onfatsoenlijk en verre van ideaal.
Alet74 schreef:We weten ook helemaal niet of 'alles' helemaal goed gaat komen met de PVV in de gedoogbankjes, Ik moet het allemaal maar zien, heb daar geen vertrouwen in eerlijk gezegd. Ik geloof dat de PVV weer terug wil naar de jaren 50, maar dat werkt niet. Mensen zitten tegenwoordig toch wat anders in elkaar als het er op aan komt, dan 50 jaar geleden. De maatschappij is veranderd, wij zijn anders, dus denk niet dat dat wil.
Daarnaast ligt het er maar helemaal hoe je bepaalde dingen ervaart en ziet en erover denkt. Dat is voor iedereen ook weer heel verschillend.
Terug naar de jaren '70-'80 zou ook al heel prettig zijn en erg veel oplossen.
Ik weet zeker als we dat konden, zou Nederland er heel wat beter voor staan vandaag de dag.
Laatst bijgewerkt door jantergouw op 17-08-10 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt