Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik gun hem inderdaad niet de straf daar uit te moeten zitten. Wij vechten op alle fronten voor mensenrechten en dat iedereen overal gelijk behandeld wordt.
Dus zolang het daar barbaarser is dan hier, mag Nederland wat mij betreft hem proberen hierheen te halen.
Dat oog om oog tand om tand principe die sommige erop na houden..... krijg ik kippenvel van.
ThePast03 schreef:35 jaar gevangenisstraf heb ik totaal geen probleem mee, maar dan wel op een normale menselijke manier.
Joran kan je niet vergelijken met de Nederlandse drugsdealers die daar zitten, er staat nu al een prijs op zijn hoofd....
MarcoBorsato schreef:Nee ik vind Joran, ondanks wat hij heeft gedaan, nog steeds een mens. En ik vind dat hij gestraft moet worden, maar die gevangenissen in Peru gaan me gewoon te ver. Ik ben een echt Amnesty meisje, misschien komt het daar door.
Vulina schreef:[*olduser*], ik gun het ook echt niemand, maar ik zou niet weten waarom Joran voorrang zou krijgen op de andere gevangen, om hem wel uit te leveren en anderen niet...
sarabande schreef:slimmerik schreef:De Middeleeuwen zijn er niets bij
Dan hadden ze hem na de eerste moord gevierendeeld
MarcoBorsato schreef:russel schreef:En hoezo Middeleeuwen? Wat een bullshit, dan zat hij geketend aan de muur in een kerker....
Het oog om oog, tand om tand principe vind ik ook behoorlijk middeleeuws.
ThePast03 schreef:Vulina schreef:ThePast03, ik gun het ook echt niemand, maar ik zou niet weten waarom Joran voorrang zou krijgen op de andere gevangen, om hem wel uit te leveren en anderen niet...
Omdat die niet het gevaar lopen wat hij nu loopt. Er staat al een prijs op zijn hoofd daar inmiddels.
De andere gevangen gun ik het overigens net zo min en die mogen ze van mij vandaag ook uitleveren, maar dit topic gaat nu eenmaal over Joran en niet over die andere gevangenen.
Aruba vind ik ook prima overigens. Hij hoeft van mij ook niet perse naar Nederland te komen.