sjonnie48 schreef:In elk geval bij de BP in Utrecht , daar zijn producten die je alleen in halal kan kopen , in een mars of blikje cola
zit geen halal vlees he.
halal = niet per definitie alleen vlees
halal = rein/toegestaan voor Moslims
Bij wat voor producten heb je dan geen keus? Ik kan me hier namelijk niets bij voorstellen (ik wil je best geloven hoor, maar wat bedoel je dan precies)?
sjonnie48 schreef:Hoe het er over 20 jaar hier uitziet , tja het kan natuurlijk nog best goed worden als we massaal PVV gaan stemmen , anders hoef je maar naar het verleden te kijken , hoe alle autochtone bewoners de steden uit gevlucht zijn en zijn vervangen door marokanen , die in notime de ooit zo gezellige buurten in gevaarlijke en vervuilde getto's hebben veranderd .
Welk verleden? 
Kun je dan voorbeelden noemen van steden waar alle autochtone bewoners gevlucht zijn en waar nu alleen nog maar marokkanen wonen? Je uit je zo zwart-wit, dan wil ik ook wel zwart-wit voorbeelden want ik word dan erg nieuwsgierig!
sjonnie48 schreef:Met het verwelkomen van importbruiden , die vervolgens zo'n 8 of meer kinderen krijgen , .......... die allemaal weer een partner uit marokko halen , kun jezelf ook bedenken hoe het er hier uitziet , hoogopgeleide nederlanders emigreren , want vluchten kan niet meer .
Wat betreft gezinshereniging/huwelijksmigratie:
In de afgelopen decennia kwamen veel immigranten uit Turkije en Marokko in het kader van gezinshereniging en huwelijksmigratie. Daarnaast kwamen veel immigranten uit het Midden-Oosten als asielzoeker. Onder beide categorieën immigranten bevonden zich veel islamieten. Voor de toekomst verwacht het CBS weliswaar een verdere groei van het aantal Turken en Marokkanen in Nederland, maar die is veel minder sterk dan in het verleden. Het aantal immigranten uit Turkije en Marokko is de laatste jaren sterk teruggelopen. Tussen 2001 en 2006 daalde het aantal Turkse immigranten van 5.500 naar 2.500 en het aantal Marokkaanse immigranten van 6.400 naar 3.600. Weliswaar trouwt nog steeds meer dan de helft van de jonge Marokkanen en Turken die in Nederland wonen met een partner uit Marokko of Turkije, maar het aandeel van de huwende Marokkanen en Turken van de tweede generatie dat een partner uit het buitenland haalt, daalt. Een steeds groter deel trouwt met een partner die ook in Nederland woont.
Wat betreft kinderen:
Het gemiddelde kindertal van Turkse vrouwen in Nederland (2,1 kinderen per vrouw) ligt beduidend lager dan dat van Marokkaanse vrouwen (3,1). Voor de totale groep niet-westerse allochtonen bedraagt het gemiddelde kindertal 2,2 kinderen per vrouw. Dat is weliswaar hoger dan voor autochtone vrouwen (1,7), maar niet zodanig hoog dat het tot een heel sterke groei leidt. Het gemiddelde kindertal van allochtone vrouwen is de laatste tien jaar geleidelijk gedaald: bij Marokkaanse vrouwen van 3,4 kinderen in 1996 naar 3,1 in 2006, bij Turkse vrouwen van 2,5 naar 2,1. Het CBS verwacht dat het kindertal de komende decennia geleidelijk verder daalt tot gemiddeld twee kinderen per vrouw, mede omdat in de landen van herkomst zelf de geboortecijfers ook dalen.
Bron: http://www.nidi.knaw.nl/en/output/demos ... debeer.pdf
sjonnie48 schreef:maarja als je je oogkleppen niet af doet , duurt het wat langer voor je merkt dat we een islamitisch land zijn geworden .
Of mischien vinden de linkse stemmers onder ons het juist wel fijn als de Sharia hier wordt ingevoerd , maar ik niet , daarom stem ik dus PVV
Zie de feiten en cijfers die iets anders aantonen dan wat jij beweert over het worden van een islamitisch land. 
Bovendien is PVV niet de enige partij die tegen sharia rechtspraak is. De linkse stemmers met oogkleppen onder ons - van de SP bijvoorbeeld - die het volgens jou fijn vinden, bestrijden de opkomst ervan. Zie http://www.sp.nl/nieuwsberichten/6828/0 ... ijken.html