Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Tjonge zo praat iedere huisarts hoor. Er worden toch geen namen genoemd. Overdreven reacties: jullie doen net of de dossiers op straat liggen
ThePast03 schreef:Ik droom weleens van een gedeelte van Nederland waar we (afgescheiden van de niet-rokers) als rokers mogen wonen, heerlijk moet dat zijn
Chiqa schreef:....., ik ben een ijdeltuit en zie er graag góed uit als ik te stappen ga.
ThePast03 schreef:Nou jouw neef doet uitspraken die gewoon nergens op slaan.
Schimmelig schreef:@ [*olduser*], Laatst hoorde ik nog dat roken populairder dan ooit is
slimmerik schreef:
Chiqa schreef:Nee het is gelijk gebleven, na een enorme daling.
Maar verder afnemen doet het dus niet.
Wel bizar dat het aantal ziektengevallen dan zijn toegenomen.
Vroeger....Toen gras nog groen was en rook lekkerder dan ooit.
Ik vond het altijd lekker ruiken als mn moeder haar eerste sigaretje aanstak, de eerste rook die daar vanaf kringelde, vond ik lekker ruiken.....
Als we tegenwoordig een sigaret opsteken wordt je door je eigen kind een kindermoordenaar genoemd.
Jongens...please...wake up.
slimmerik schreef:Roken is een troostmiddel. Blijkt dus dat lager opgeleiden meer roken (gemiddeld dus)
Overigens heeft mijn neef veel patienten uit achterstandswijken.
Er wordt ook op VMBO scholen duidelijk meer gerookt dan op HAVO/VWO
ThePast03 schreef:Oftewel welk punt wil je nu eigenlijk precies maken?
ThePast03 schreef:Ben wel bang dat roken populairder gaat worden op deze manier. Het is altijd al zo geweest dat iets wat je gaat verbieden voornamelijk bij de jeugd alleen maar interessanter wordt.
slimmerik schreef:ik dacht dat we het in dit topic over roken hadden en niet naar anderen hoeven te wijzen. (Iets wat mensen die zich moeilijk weten te verdedigen graag gebruik van maken)
Chiqa schreef:Van mijn moeder mocht ik niet roken, dus ik dacht er ook verder niet over na...
Maar wat ThePast03 nu zegt zit wel een kern van waarheid in;ThePast03 schreef:Ben wel bang dat roken populairder gaat worden op deze manier. Het is altijd al zo geweest dat iets wat je gaat verbieden voornamelijk bij de jeugd alleen maar interessanter wordt.
Ik weet wel zeker...De reden dat jongeren beginnen met roken is pure stoerheid....
Ach de maatschappij is al zo rot en wankel, ze steken elkaar overhoop of schoppen je dood....
Waarom dan niet nóg veel stoerder om een illegale peuk in de brand te steken, trust me dat is alleen maar een geweldige kick.
Schimmelig schreef:Waarom zijn alle pubers nu dan niet aan de coke? Dat is ten slotte ook verboden..
Chiqa schreef:Waarschuwingen voor alle niet rokers;
Haatuitingen worden steviger aangepakt. De ministerraad heeft ingestemd met een voorstel van minister van Justitie Hirsch Ballin daartoe. Het gaat om uitlatingen die 'enkel het doel hebben om anderen in de samenleving ernstig te kwetsen'. Dat houdt onder meer in dat de strafbaarstelling van godslastering gehandhaafd blijft.
"Mensen kunnen niet alleen ernstig gekwetst worden door iets over henzelf te zeggen, maar ook over wat hun heilig is", licht het ministerie van Justitie toe.
Het voorstel van Hirsch Ballin vloeit voort uit een wetenschappelijk rapport van eind vorig jaar. De onderzoekers wezen in het bijzonder op soms zeer grove uitingen die te vinden zijn op internet. Zeker deze 'bovenlaag' moet worden aangepakt, stelt het kabinet.
Bron http://www.fok.nl
katiavl schreef:op de unief roken is verboden
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Waarom zijn alle pubers nu dan niet aan de coke? Dat is ten slotte ook verboden..
Nou wat denk je zelf.......Zo moeilijk is dat niet
Denk even na.
Chiqa schreef:En weet je het antwoord op mn vraag Schimmelig?
Chiqa schreef:Schimmelig schreef:Waarom zijn alle pubers nu dan niet aan de coke? Dat is ten slotte ook verboden..
Nou wat denk je zelf.......Zo moeilijk is dat niet
Denk even na.