purny schreef:Heel goed. Deze personen horen neutraal te zijn.
ook prive?
Is iemand dat uberhaupt echt? Altijd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:purny schreef:Heel goed. Deze personen horen neutraal te zijn.
ook prive?
Cer schreef:purny schreef:Heel goed. Deze personen horen neutraal te zijn.
ook prive?

Raineri schreef:Maar als ik een persoon zou zijn in de politiek zou ik niet naar de buurman berichten welke meme ik nu weer online heb gevonden die 4839 bevolkingsgroepen belachelijk maakt. Je weet waar je voor tekent dus je geeft helaas wat vrijheden op.
#fail 
journee schreef:In het linkje van bullebeest kun je na lezen hoe of wat. Een groepsgesprek met 4 andere personen over de vraag om medewerking bij een formatie vind ik persoonlijk ook niet echt privé. En zijn reactie was gewoon heel onprofessioneel.

hoewel ik er om moest lachen, vind ik dit inderdaad niet kunnen Veronica2 schreef:Wat jammer dat Wijers de handdoek in de ring heeft gegooid, hij had deze informatieronde prima nog kunnen doen. Maar ja, nu heeft de feeks van de VVD haar zin. Nu ben ik wel heel benieuwd wie de volgende D66'er zal zijn om het plekje in te vullen.
journee schreef:Veronica2 schreef:Wat jammer dat Wijers de handdoek in de ring heeft gegooid, hij had deze informatieronde prima nog kunnen doen. Maar ja, nu heeft de feeks van de VVD haar zin. Nu ben ik wel heel benieuwd wie de volgende D66'er zal zijn om het plekje in te vullen.
Het meest bijzondere vind ik nog dat hij heeft uitgesproken Yesilgoz persoonlijk helemaal niet te kennen. Dus waarom dit soort grove uitspraken? Bang om aan de tafel te moeten met een powervrouw?
Veronica2 schreef:journee schreef:
Het meest bijzondere vind ik nog dat hij heeft uitgesproken Yesilgoz persoonlijk helemaal niet te kennen. Dus waarom dit soort grove uitspraken? Bang om aan de tafel te moeten met een powervrouw?
Je kent Wijers kennelijk niet zo goed, hij is niet heel makkelijk bang te maken.
Maar als jij hem wel goed kent, waarom dan zulke grove uitspraken over iemand die hij zegt niet te kennen? journee schreef:In het linkje van bullebeest kun je na lezen hoe of wat. Een groepsgesprek met 4 andere personen over de vraag om medewerking bij een formatie vind ik persoonlijk ook niet echt privé. En zijn reactie was gewoon heel onprofessioneel.
Veronica2 schreef:Wat jammer dat Wijers de handdoek in de ring heeft gegooid, hij had deze informatieronde prima nog kunnen doen. Maar ja, nu heeft de feeks van de VVD haar zin. Nu ben ik wel heel benieuwd wie de volgende D66'er zal zijn om het plekje in te vullen.
ik dacht dat we hadden afgesproken niet meer op de persoon te spelen. Benzz schreef:journee schreef:In het linkje van bullebeest kun je na lezen hoe of wat. Een groepsgesprek met 4 andere personen over de vraag om medewerking bij een formatie vind ik persoonlijk ook niet echt privé. En zijn reactie was gewoon heel onprofessioneel.
Ik lees niet dat het gaat om de formatie, maar dat Wijthoff vraagt om het iniatief nemen in de campagne om Timmermans erbij te krijgen. Timmermans is op de verkiezingsavond uitgestapt, dus dit moet voor de formatie zijn geweest.

journee schreef:Nu ik erover nadenk zou je alleen al de bijdrage aan zo'n specifieke campagne als belangenverstrengeling kunnen zien, maar goed, daar gaat het nu niet over.
.
Benzz schreef:journee schreef:Nu ik erover nadenk zou je alleen al de bijdrage aan zo'n specifieke campagne als belangenverstrengeling kunnen zien, maar goed, daar gaat het nu niet over.
.
In een prive-app?
De top van Vattenfall, Deltalinqs en Chemelot hebben afgelopen maandag bij Nieuwsuur ook opgeroepen voor een middenkabinet, is dat ook belangenverstrengeling?
Gnome schreef:2 formateurs die allebei persoonlijke aanvallen tegen Dilan hebben gehad en tegen een formatie met VVD. Sorry, als het rechters waren geweest, hadden ze ze ook gewraakt.
Benzz schreef:Gnome schreef:2 formateurs die allebei persoonlijke aanvallen tegen Dilan hebben gehad en tegen een formatie met VVD. Sorry, als het rechters waren geweest, hadden ze ze ook gewraakt.
Een formateur zit niet in een toga, maar aan een onderhandelingstafel. Zijn taak is niet om een oordeel te vellen, maar om partijen te bewegen tot samenwerking. Stel dat hij eerder scherpe woorden heeft gebruikt richting een partijleider: dat is vervelend, maar in de politiek hoort debat en kritiek bij het spel. Het gaat er niet om of hij volledig neutraal is, maar of hij in staat is om bruggen te slaan en compromissen te vinden.
Benzz schreef:Gnome schreef:2 formateurs die allebei persoonlijke aanvallen tegen Dilan hebben gehad en tegen een formatie met VVD. Sorry, als het rechters waren geweest, hadden ze ze ook gewraakt.
Een formateur zit niet in een toga, maar aan een onderhandelingstafel. Zijn taak is niet om een oordeel te vellen, maar om partijen te bewegen tot samenwerking. Stel dat hij eerder scherpe woorden heeft gebruikt richting een partijleider: dat is vervelend, maar in de politiek hoort debat en kritiek bij het spel. Het gaat er niet om of hij volledig neutraal is, maar of hij in staat is om bruggen te slaan en compromissen te vinden.
Gnome schreef:[
Hij heeft toch nooit met haar een debat gevoerd? Haar een feeks noemen heeft echt 0,0 te maken met politiek, debat of kritiek. Vind het echt schokkend dat dit ineens zo geaccepteerd wordt terwijl er zo vreselijk wordt gevallen over uitspraken van de rechtse partijen. Lekker hypocriet.
journee schreef:Het meest bijzondere vind ik nog dat hij heeft uitgesproken Yesilgoz persoonlijk helemaal niet te kennen. Dus waarom dit soort grove uitspraken? Bang om aan de tafel te moeten met een powervrouw?
Benzz schreef:Gnome schreef:[
Hij heeft toch nooit met haar een debat gevoerd? Haar een feeks noemen heeft echt 0,0 te maken met politiek, debat of kritiek. Vind het echt schokkend dat dit ineens zo geaccepteerd wordt terwijl er zo vreselijk wordt gevallen over uitspraken van de rechtse partijen. Lekker hypocriet.
Jij zegt 2 formateurs, terwijl Sybrand Buma nooit zoiets gezegd heeft.
Ik vind het zeker niet chique van Wijers, maar het was een priv-app. En dat het gelekt wordt ( net als bij Esmah Lahla) vind ik vele malen erger.
Plus de enorme staat van dienst van Wijers vind ik een gemis als formateur.
juval schreef:Probeer je het nu goed te praten?