DuoPenotti schreef:Extra boa's, beveiligers, politie.
Ka-ching!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Popstra schreef:Gelukkig begint er nu vanuit de politiek ook aardig wat kritiek over de grote instroom te komen en dat dit moet stoppen. En dan niet van een PVV e.d
Zijn er niet weer verkiezingen in het vooruitzicht? Want dan gaan die grote partijen ineens naar de mond van de burger praten.
Popstra schreef:Gelukkig begint er nu vanuit de politiek ook aardig wat kritiek over de grote instroom te komen en dat dit moet stoppen. En dan niet van een PVV e.d
Janneke2 schreef:Mij is trouwens niet duidelijk wat de vraag precies was.
Ik denk dat iedereen (dus eigenlijk meer dan 84%) de huidige gang van zaken maar niets vindt.
sterregoud schreef:Sunnda schreef:84% van de NLers willen dat het asielbeleid wordt aangepast.
In een democratie zou de overheid de stem van het overgrote deel van het volk moeten volgen.
Heb je een bron van dit percentage? Heb zelf ook de indruk dat de meerderheid het niet meer zo wil.
DuoPenotti schreef:Ja... Dus.. Bij ons.
Hoeveel kost een asielzoeker per jaar?
Dit zit er vast niet bij.
Politieonderzoek, advocaat, gerechtskosten enz
Komt hier binnen wandelen. Nooit een cent belasting betaald.
Gedraagt zich crimineel.
En dan gek vinden dat mensen steeds minder draagvlak krijgen.
_San87_ schreef:Sunnda schreef:84% van de NLers willen dat het asielbeleid wordt aangepast.
In een democratie zou de overheid de stem van het overgrote deel van het volk moeten volgen.
Ik denk dat 100% wil dat het beleid wordt aangepast. Afhankelijk van waar je leest, wil 84% dat er een asielstop komt.
Janneke2 schreef:_San87_ schreef:
Ik denk dat 100% wil dat het beleid wordt aangepast. Afhankelijk van waar je leest, wil 84% dat er een asielstop komt.
... we leven in een vrij land, en als iemand een asielstop wil 'is dat 1 ding'.
Please mind dat ik ook verre van vrolijk word van de taferelen in Ter Apel.
Uitzondering: de koning die langskomt.
Volgende stap is hopelijk dat hij de heer Rutte alle hoeken van de koninklijke kamers laat zien.
En ik hoop dat 100% van de Nederlanders weet dat die asielstop niet KAN.
'Laat je geen rad voor ogen draaien.'
chanicha schreef:Ze zullen toch iets moeten doen want dit gaat niet goed en daarbij hebben ze in Brussel ook stront in hun ogen terwijl ze op hun pluche stoel zitten want die zien toch ook dat het gigantisch fout gaat lopen!
Janneke2 schreef:En ik hoop dat 100% van de Nederlanders weet dat die asielstop niet KAN.
'Laat je geen rad voor ogen draaien.'
DuoPenotti schreef:Extra boa's, beveiligers, politie.
En waar zijn die 14 nu?
Enkeltje? Vast niet...
ravellie schreef:chanicha schreef:Ze zullen toch iets moeten doen want dit gaat niet goed en daarbij hebben ze in Brussel ook stront in hun ogen terwijl ze op hun pluche stoel zitten want die zien toch ook dat het gigantisch fout gaat lopen!
We zijn helaas verkocht aan Brussel
Types als Kaag en Rutte zijn er niet voor hun eigen bevolking, dansen gezellig met Brussel en Klaus mee
Ondertussen stromen hier dagelijks honderden mensen nederland in, niemand die dat een halt toe roept.De enige oplossing is: gemeenten dwingen tot opvang,flexwoningen en anders komen er gewoon meer Ter Apel 2.0
Vreselijk triest
Waarom is er nu geen regering die opstaat voor zn eigen bevolking? ipv te strooien met lasten verzwaring en absurde energie verhogingen die nauwelijks op te brengen zijn
Ik hoop maar dat we een zachte winter krijgen
chanicha schreef:Dinopino schreef:Hebben jullie weleens in de landen om je heen gekeken. Dit is een beleid wat ze al een paar jaren voeren. Heb ooit eens gelezen, dat het doel is, dat de "niet donkere" mensen de minderheid wordt in Europa.
Dit is gelul.