Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Lekker dan... Welke vrede?
Ik zag net ook een videoboodschap waarin IS uitlegde dat ze de aanslagen in Europa plegen omdat het westen de moslims bombardeert in Syrië...
Bij mijn weten bombarderen ze zelf nog de meeste moslims daar in het midden-oosten
waxmeltsenzo schreef:verootjoo schreef:Lekker dan... Welke vrede?
Ik zag net ook een videoboodschap waarin IS uitlegde dat ze de aanslagen in Europa plegen omdat het westen de moslims bombardeert in Syrië...
Bij mijn weten bombarderen ze zelf nog de meeste moslims daar in het midden-oosten
Ze bedoelen, dat Eu zich bemoeid met hun daar. IS zien alleen de mensen die hun wetten respecteren en het geloof zoals zij dat geloven aanvaarden als Moslims de mensen die op de vlucht zijn, zijn geen goed gelovigen volgens hun
Dat EU in Oorlog is met hun.
We kunnen niet ontkennen dat er f16's daar in de lucht zitten die bombarderen. En ja IS doet dat ook.
En ze hebben de oorlog verklaard aan iedereen die tegen hun is.
Ik vind niet dat men dan maar niet tegen ze moet strijden. Maar hun standpunt is niet zo moeilijk te begrijpen.
Doe je fysiek mee in de strijd ''NL en Belgié'' doen dat ook dan kun je dus een tegen aanval verwachten.
Het is niet dat de aanslagen uit de lucht komen vallen, we zijn in oorlog met IS.
Kipje39 schreef:verootjoo schreef:Lekker dan... Welke vrede?
Wat ik me wel afvroeg..
In dat laatste propoganda filmpje hebben ze het over Europa..
Maar vs bombardeert daar toch ook?
Ineens vroeg ik me af.. Waarom ze zich vooral tegen Europa keren..
purny schreef:Europa is een makkelijk doelwit en er zitten hier zoveel geradicaliseerde mensen. Plus dat Europa zoveel vluchtelingen binnen haalt. Je kan mij nog steeds niet wijsmaken dat er geen is strijders tussen zitten
purny schreef:Europa is een makkelijk doelwit en er zitten hier zoveel geradicaliseerde mensen. Plus dat Europa zoveel vluchtelingen binnen haalt. Je kan mij nog steeds niet wijsmaken dat er geen is strijders tussen zitten
Emmaa_ schreef:Ik denk dat vooral door haalbaarheid komt. Praktisch gezien kunnen ze vrij makkelijk Europa binnen komen, al helemaal door vluchtelingenstromen en het Schengen akkoord. Amerika is echt hermetisch afgesloten, je moet ervoor vliegen. Toch is er een tijdje geleden in San Antonio (of San Diego? iets in die trant iig) een IS strijder geweest die een bloedbad heeft aangericht, volgens mij bij een bejaardentehuis
Kipje39 schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat vooral door haalbaarheid komt. Praktisch gezien kunnen ze vrij makkelijk Europa binnen komen, al helemaal door vluchtelingenstromen en het Schengen akkoord. Amerika is echt hermetisch afgesloten, je moet ervoor vliegen. Toch is er een tijdje geleden in San Antonio (of San Diego? iets in die trant iig) een IS strijder geweest die een bloedbad heeft aangericht, volgens mij bij een bejaardentehuis
Ja klopt, dat waren die man en vrouw..
Ik dacht zelf ook aan haalbaarheid..
En ik hoop ook gewoon dat het hele is gedoe snel ingedimt is...
purny schreef:Wie van jullie herinnert zich de Hofstadgroep nog? Deze kwam echt niet uit de Schilderswijk maar uit Laakkwartier.
Ik blijf erbij dat je als Europa gewoon eerst alle vluchtelingen moet registreren voordat je weer nieuwe mensen toe kan laten. Naar mijn idee gebeurd dat nu nog te weinig
purny schreef:Wie van jullie herinnert zich de Hofstadgroep nog? Deze kwam echt niet uit de Schilderswijk maar uit Laakkwartier.
Ik blijf erbij dat je als Europa gewoon eerst alle vluchtelingen moet registreren voordat je weer nieuwe mensen toe kan laten. Naar mijn idee gebeurd dat nu nog te weinig
Mixje90 schreef:Herinneren jullie je dit ook dan mbt het laakkwartier?
'Handgranaat Laakkwartier geleverd door AIVD-informant'
http://m.trouw.nl/tr/mobile/article/det ... icleDetail
Zieke wereld...
Emmaa_ schreef:Ik denk dat vooral door haalbaarheid komt. Praktisch gezien kunnen ze vrij makkelijk Europa binnen komen, al helemaal door vluchtelingenstromen en het Schengen akkoord. Amerika is echt hermetisch afgesloten, je moet ervoor vliegen. Toch is er een tijdje geleden in San Antonio (of San Diego? iets in die trant iig) een IS strijder geweest die een bloedbad heeft aangericht, volgens mij bij een bejaardentehuis
HorseyDude schreef:Wat zijn dat voor keyboardwarriors die nu al schreeuwen dat het acteerwerk was van acteurs op die conspiracy sites? En dat het gedaan is in opdracht van de regeringen en zo? Hebben zulke mensen die zoiets roeptoeteren nou geen enkele leven in hun bastje of zo? Zij die al gelijk 'False Flag' staan te schreeuwen op de meest vage sites en zelfs op Facebook zitten er blijkbaar van die maffe figuren.
Grrrrrrr! Je zou ze bijna een virtueel pak rammel geven...![]()
![]()