Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:drawerlover schreef:Vraagje kan iemand een filmpje sturen van dat het vliegtuig neerstort ofzo. Dat ik dan bv lijken zie daar trek ik mij nooit niks van aan, inprincipe kan ik daar wel tegen. Het is niet smakelijk maar sommige mensen hebben er elke dag mee te maken...
Ik vind je posts allemaal een beetje raar en ongepast op het moment...
Tigress schreef:Tallie1979 schreef:Ze is nog jong mensen. Negeren is ook een optie!
13 jaar lijkt me al wel een leeftijd om te snappen wat wel en niet gepast is...en hoe google werkt
Tallie1979 schreef:Tigress schreef:13 jaar lijkt me al wel een leeftijd om te snappen wat wel en niet gepast is...en hoe google werkt
Ja, dat begrijp ik, haha!
Maar bokt heeft niet voor niets een negeerfunctie. Als je er simpel van wordt, dan zet je haar in je foeis lijstje en is het probleem opgelost.
Waarom zou je koste wat het kost deze 13 jarige willen veranderen of ter orde roepen, terwijl ze overduidelijk om aandacht schreeuwt? Laat lekker gaan! Als zij zo nodig naar dode mensen wil kijken moet ze dat doen. Het is aan de ouders om er wat aan te doen.
No offence trouwens he. Ik begrijp wat iedereen wil zeggen.
En nu ga ik weer over op de orde van de dag, met mijn badpak en handdoek op naar het water!
chocobroodje schreef:Na het kijken van het filmpje 2 pagina terug (wat ik overigens ook zeer integer gedaan vond!) ben ik vooral onder de indruk van de gewone bevolking. De meeste zijn zelf ook slachtoffers van het oorlogs geweld maar toch probeert iedereen te helpen waar dat maar kan. Die mensen zullen ook nog lang nare herinneringen hieraan overhouden..
Ik hoop iig dat deze afschuwelijke gebeurtenis niet voor niks is geweest en dat er nu ruimte is voor vrede in die omgeving.
chocobroodje schreef:Na het kijken van het filmpje 2 pagina terug (wat ik overigens ook zeer integer gedaan vond!) ben ik vooral onder de indruk van de gewone bevolking. De meeste zijn zelf ook slachtoffers van het oorlogs geweld maar toch probeert iedereen te helpen waar dat maar kan. Die mensen zullen ook nog lang nare herinneringen hieraan overhouden..
Ik hoop iig dat deze afschuwelijke gebeurtenis niet voor niks is geweest en dat er nu ruimte is voor vrede in die omgeving.
drawerlover schreef:Ik begrijp jullie allemaal wel hoor. Ik heb ook zelf heel veel meegemaakt en ik vraag idd vaker om aandacht. Ik word al gepest en ik dacht eindelijk 7 weken er van af maar nu dit weer. Ik heb al veel stres komt dit erbij. Ik snap jullie allemaal en ik doe echt mijn best om er allemaal aan te werken maar ik heb zelfs moeite om dit te schrijven want dit kan ik even niet allemaal tegelijkertijd verwerken en als het jullie vrolijk maakt stap ik wel uit dit topic dan probeer ik op een andere manier mijn verdriet om Mijn vriendin te verwerken en kwijt te kunnen. Is jullie keuze
vuurneon schreef:Als straks de rampplek is opgeruimd, zullen wij ons dan nog druk maken om wat daar gebeurd? Als de lichamen weer thuis zijn, zullen wij ons druk maken om de slachtoffers van die oorlog die nog zullen vallen?
Ik zie ook Facebookstatussen voorbij komen met een kaarsje voor de slachtoffers van de ramp, maar niet voor de stille getuigen van de oorlog. Die geweldige mensen die helpen om de lichamen te zoeken, die zelf al leven in angst en zich toch inzetten voor een ander. Ik vind het helden. In je eigen oorlog zo begaan zijn met je overleden medemens. Helden.
Citaat:Helemaal mee eens, ze leggen kleden over de lichamen, en er was 1 man die zette een kruisje neer. Maar met die separatisten komt er nooit geen vrede, die hebben geen hartVreselijk gewoon.
drawerlover schreef:Ik begrijp jullie allemaal wel hoor. Ik heb ook zelf heel veel meegemaakt en ik vraag idd vaker om aandacht. Ik word al gepest en ik dacht eindelijk 7 weken er van af maar nu dit weer. Ik heb al veel stres komt dit erbij. Ik snap jullie allemaal en ik doe echt mijn best om er allemaal aan te werken maar ik heb zelfs moeite om dit te schrijven want dit kan ik even niet allemaal tegelijkertijd verwerken en als het jullie vrolijk maakt stap ik wel uit dit topic dan probeer ik op een andere manier mijn verdriet om Mijn vriendin te verwerken en kwijt te kunnen. Is jullie keuze
astwice schreef:Die link, normaal zou ik er niet goed tegen kunnen, maar doordat ik vaker filmpjes van Vice kijk heb ik het erop gewaagd, maar het is niet schokkend en prachtig in beeld gebracht. Heel erg respectvol in beeld gebracht, mooie informatie en interviews van mensen die daar wonen en die het nu allemaal maar meemaken.