Ceriadwen schreef:Volgens mij hebben we het over Wilders en de groep waar hij het over heeft bij zijn vraag "Willen jullie meer of minder".
Dat er nog veel meer mis is in de maatschappij vandaag de dag, dat is absoluut waar.
IK vind het niet een klein onderdeeltje, ik vind het een enorm onderdeel, met enorme gevolgen. IK vind het niet racistisch om de realiteit te benoemen.
De economische achterstand is geen factor, want er is namelijk een grote groep Marokkanen die het WEL goed doet, toch?
Problemen zijn er altijd al geweest in wijken met een achterstand, dat is dus zeker een factor. Lage lonen, laag opgeleid, minder woonomstandigheden zijn omstandigheden waar klerelijers uit voort komen.
Het is zeker een onderdeel maar je kan je afvragen of je vooral al dat punt moet blijven hameren. Zeker wanneer er ook problemen zijn die nog heel veel meer mensen aan gaan.
Dat het die groep is die Wilder bedoeld moet je het "minder, minder"door horen?
russel schreef:Het groepje hangjongeren in de wijken die een spoor van vernieling, woninginbraak en schoffering trekt....
Maar daar groeit een grote groep uit die zwaar crimineel zijn! En dat wordt niet door de simpele discussieganger ingezien, omdat ze dat niet weten!
Voor wie blijf je dit steeds herhalen? Tot nu toe zegt iedereen dat er problemen zijn maar blijf jij in herhaling vallen