Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askim schreef:wat ik vind ze zeggen heel veel maar vertellen niks..
Lusitana schreef:Ach zo´n "langdradige soap" opmerking is echt een uitspraak van een modern mens dat gewend is dat in 1 aflevering van een TV serie dingen zijn opgelost. Men is gewend aan een kant en klare "patsboom" ontknoping. Zo werkt dat niet in real life. Er zijn genoeg zaken die helemaal niet worden opgelost of pas jaren later. Met name bij vermissing.
In andere zaken kwam ik ook wel uitspraken tegen die spraken van ongeduld. Dan is meteen de politie maar "stom". Tja, het is maar hoeveel realiteitszin je hebt.
vuurneon schreef:Wat mij zo opvalt is dat het wij een relatief klein land hebben, maar toch zo ongelooflijk groot is nu er 2 jongetjes vermist worden maar ook hoe groot wij zijn in het medeleven en mee helpen zoeken. Echt bewonderingswaardig, diep respect voor die mensen ook en iedereen die eraan meewerkt.
mackkwek schreef:XFiemoX schreef:Ach ik ben van mening dat die jongens toch echt niet meer gevonden gaan worden. Laat het de politie allemaal maar uit zoeken vind het net een soap worden die te langdradig begint te worden.
zo he.... het zou je maar gezegd worden.....moet eens kijken of je dat nog zou zeggen als het jouw moeder/kind/vriendin zou zijn.....
vuurneon schreef:Het staat dichtbij bij inderdaad, niet direct met de jongens maar wel heel direct met de omgeving.
(Ivm privacy van de betrokkenen laat ik het wat vager omdat je nooit weet wie er mee leest. Maar dichtbij is het zeker)
Citaat:Ik zit met een gevoel ! en ik kan het niet uiten..ik weet gewoon dat wij als mediums niet vaak serieus worden genomen ! ik zit nu al de hele week met de broertjes in de maag...eerst kreeg ik het gevoel dat de kinderen ergens in duitseland waren..of wel vlak in duitseland...nu ben ik opnieuw gaan vragen en ik zag flitsen van een manege...plaats naam was met een A klank...waarom mag ik niet meer zien...en ineens kreeg ik plaatsnaam...amerongen bossen manege !! ik ga kijken op internet..tot schrik ligt wat ik zag ligt het in de buurt van doornsegat de andere lokatie's..ik weet zelf niet wat ik ermee moet, omdat ik bang ben dat mijn gave niet serieus genomen word,,ik heb het toch maar neergezet zodat ik het kwijt ben, en misschien toch als een seireuse tip word gezien!! verders wens ik fam vrienden kennissen heel veel sterkte met deze moeilijke periode van onrust en zeker de onzekerheid ♥ liefs Cindy