2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minajtje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:14

Het is verschrikkelijk om je kinderen te verliezen.. (ik ben zelf mijn kind verloren, niet op zo een manier gelukkig. ik had op 17 jarige leeftijd al een kind)
Maar op deze manier is het helemaal erg. En vooral de onzekerheid, je weet gewoon niet wat er met ze gebeurd is..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:15

Ik vind het zo knap, dat die moeder er nog de energie voor heeft om de vriendjes van de kinderen een positieve steun in de rug te geven. Dat je er nog de puf voor hebt om te denken aan andermans kinderen, wow <3
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-05-13 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:15

vuurneon schreef:
Ik vind het zo knap, dat die moeder er nog de energie voor heeft om de vriendjes van de kinderen een positieve steun in de rug te geven.

Idd. Zou mij niet lukken

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:16

Dat vind ik dus al zo raar. Of pas een week later komen ze ineens met foto's aan zetten van zijn kleding/vermiste schoenen/span band/sleepkabel enz... Terwijl ze dat vorige week dus al hadden geweten omdat dat bij hem lag toen hij dus gevonden werd.
Askim schreef:
wat ik vind ze zeggen heel veel maar vertellen niks..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:20

Ach zo´n "langdradige soap" opmerking is echt een uitspraak van een modern mens dat gewend is dat in 1 aflevering van een TV serie dingen zijn opgelost. Men is gewend aan een kant en klare "patsboom" ontknoping. Zo werkt dat niet in real life. Er zijn genoeg zaken die helemaal niet worden opgelost of pas jaren later. Met name bij vermissing.

In andere zaken kwam ik ook wel uitspraken tegen die spraken van ongeduld. Dan is meteen de politie maar "stom". Tja, het is maar hoeveel realiteitszin je hebt.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:22

16.19 uur: Er heeft zich na tien dagen onderzoek nog steeds niemand gemeld bij de politie, die vorige week maandag of dinsdagochtend vroeg iets heeft verkocht aan de 38-jarige vader van de vermiste kinderen Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dat de vader aankopen heeft gedaan, staat volgens de politie vast, aangezien hij maandag 170 euro pinde. Daarvan
zat nog maar een klein bedrag in zijn portemonnee toen hij dood werd gevonden.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:22

Lusitana schreef:
Ach zo´n "langdradige soap" opmerking is echt een uitspraak van een modern mens dat gewend is dat in 1 aflevering van een TV serie dingen zijn opgelost. Men is gewend aan een kant en klare "patsboom" ontknoping. Zo werkt dat niet in real life. Er zijn genoeg zaken die helemaal niet worden opgelost of pas jaren later. Met name bij vermissing.

In andere zaken kwam ik ook wel uitspraken tegen die spraken van ongeduld. Dan is meteen de politie maar "stom". Tja, het is maar hoeveel realiteitszin je hebt.

Sorry, maar ik moest hier echt even om lachen :=

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:24

vuurneon schreef:
Wat mij zo opvalt is dat het wij een relatief klein land hebben, maar toch zo ongelooflijk groot is nu er 2 jongetjes vermist worden maar ook hoe groot wij zijn in het medeleven en mee helpen zoeken. Echt bewonderingswaardig, diep respect voor die mensen ook en iedereen die eraan meewerkt.

Moet je nagaan als dit in een land als Frankrijk ofzo gebeurd was. Als je daar in de bossen moet gaan zoeken :=

Heb echt respect voor iedereen die zich zo in zet om de twee jongetjes weer te vinden. Hoop van harte dat er vandaag of morgen de gouden tip komt en ze weer boven water zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:28

mackkwek schreef:
XFiemoX schreef:
Ach ik ben van mening dat die jongens toch echt niet meer gevonden gaan worden. Laat het de politie allemaal maar uit zoeken vind het net een soap worden die te langdradig begint te worden :o.

zo he.... het zou je maar gezegd worden.....moet eens kijken of je dat nog zou zeggen als het jouw moeder/kind/vriendin zou zijn.....

Wat een opmerking weer :\ Jeetje Fiemo, denk aub eerst even na voor je iets roept! Je kunt er echt mensen mee kwetsen.
Hier is een meisje uit de buurt (Tanja Groen) ook tientallen jaren geleden verdwenen en haar ouders hebben er nog iedere dag verdriet van en zoeken nog steeds. Hartverscheurend gewoon. Het zou je kind maar zijn. Het zoeken zou nooit mogen stoppen, hoe lang het ook duurt.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:36

Tsja ga maar lekker door hoor met quoten. Ik heb mijn bericht aangepast om dus maar weer gewoon on-topic te gaan.

Kan ik er wat aan doen dat ik zo hard en recht voor mijn raap ben, ik ben juist zo hard geworden terwijl ik vroeger ongelooflijk onzeker was. Ik lees elke dag het nieuws wat de politie of de pers weer naar buiten toe brengt over de vermissing en tot nu toe vind ik het niet echt veel nieuw nieuws :o.

Nogmaals sorry hoor en mag hopen dat men ook weer gewoon on-topic zullen gaan. Ik weet inmiddels ook een stuk meer over .... maar zeg er hier in het topic maar niks over.

Kan alleen maar hopen dat ze echt gevonden gaan worden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:40

Dat hij niet in het buitenland is geweest dat stond voor mij wel vast.
Maar woont hij [de vader] zelf ook in Zeist? of waar woont die dan?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:43

@ Vuurneon: misschien heb ik er overheen gelezen hoor, want gaat allemaal zo snel. Maar staan ze dichtbij je? Omdat ik een paar berichtjes van je las, die ik even niet zo goed kan plaatsen waar dat over gaat? Niet verkeerd bedoelt hoor, maar snap het even niet.

Jammer dat ze eigenlijk nog geen stap verder gekomen zijn. Vind het echt verschrikkelijk.
Zo zie je maar dat nederland toch groter is dan je denkt. Ze zijn gewoon al bijna twee weken weg, verschrikkelijk voor de moeder en andere familie.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:45

Hij woonde in Vleuterweide oftewel Vleuten.
gohya schreef:
Dat hij niet in het buitenland is geweest dat stond voor mij wel vast.
Maar woont hij [de vader] zelf ook in Zeist? of waar woont die dan?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:46

In welke woonplaats is dat? in welke buurt?
Ow ik zie het al Vleuten dus.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:48

Het staat dichtbij bij inderdaad, niet direct met de jongens maar wel heel direct met de omgeving.
(Ivm privacy van de betrokkenen laat ik het wat vager omdat je nooit weet wie er mee leest. Maar dichtbij is het zeker ;( )
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-05-13 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:49

Dr is op dit moment ergens een huiszoeking.. Word niet gemeld of het om de kids gaat...

Informatie via een naaste van me die een foto gemaakt heeft van t huis en politie.
Zit een camping achter de woonwijk.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:50

Laten we hopen op goed nieuws.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:51

Spannend! hopen maar op goed nieuws..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:53

Ik heb het ook te doen met de familie van de vader; hoe moet het zijn voor zijn (indien nog aanwezig) ouders? Je kind dood, je kleinkinderen verdwenen....

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:55

Lijkt mij ook heeel vervelend voor familie/vrienden van de vader.
Lijkt me op een of andere manier ook ongemakkelijk/vervelend, je gaat je toch schuldig voelen op een of andere manier.. Natuurlijk helemaal niet nodig maar dat zou ik wel hebben.. Ookal zou ik weten dat het nergens op slaat.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:59

vuurneon schreef:
Het staat dichtbij bij inderdaad, niet direct met de jongens maar wel heel direct met de omgeving.
(Ivm privacy van de betrokkenen laat ik het wat vager omdat je nooit weet wie er mee leest. Maar dichtbij is het zeker ;( )

Okay dan is het voor mij ook wat duidelijker :(.
Ik hoop echt dat ''ze'' wat gaan vinden, natuurlijk hoop ik levend.
Sterkte

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:00

Ik zag net deze quote op FB voorbij komen..

Citaat:
Ik zit met een gevoel ! en ik kan het niet uiten..ik weet gewoon dat wij als mediums niet vaak serieus worden genomen ! ik zit nu al de hele week met de broertjes in de maag...eerst kreeg ik het gevoel dat de kinderen ergens in duitseland waren..of wel vlak in duitseland...nu ben ik opnieuw gaan vragen en ik zag flitsen van een manege...plaats naam was met een A klank...waarom mag ik niet meer zien...en ineens kreeg ik plaatsnaam...amerongen bossen manege !! ik ga kijken op internet..tot schrik ligt wat ik zag ligt het in de buurt van doornsegat de andere lokatie's..ik weet zelf niet wat ik ermee moet, omdat ik bang ben dat mijn gave niet serieus genomen word,,ik heb het toch maar neergezet zodat ik het kwijt ben, en misschien toch als een seireuse tip word gezien!! verders wens ik fam vrienden kennissen heel veel sterkte met deze moeilijke periode van onrust en zeker de onzekerheid ♥ liefs Cindy

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:03

Lief bedoelt van het medium, maar ik moet toch een beetje ongepast gniffelen bij al die fouten :=

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:07

Ik geloof wel dat Peter vd Hurk er mee bezig is, al wordt daar niets meer over verteld. Tja al die mediums lief bedoelt natuurlijk, maar ik snap het wel dat het gros daarvan niet geloofd wordt.
Wat ik allemaal niet voorbij heb zien komen .... bos, camping en nu manege en dan nog tal van verschillende plaatsnamen.

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:07

Vindt het vreselijk dat ze nog niet terecht zijn, al die onzekerheid voor de moeder en familie.
Super van alle mensen die helpen zoeken : politie ect, vrijwilligers.
Ik hoop dat ze snel terecht komen, liefst levend!!