Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Tja het is helaas niks nieuws, het komt alleen nu pas in het nieuws. Het is gewoon ronduit schandalig...
Huertecilla schreef:Hier in Spanje ligt er nu een koninklijk besluit kant en klaar voor belasting op zonnepanelen. Op basis van het oppervlak wordt berekend hoeveel je niet van het electriciteitsnet afneemt en voor 27% daarvan word je aangeslagen....
Karl66 schreef:Maar wie is dan het establishment? Zijn dat nou de zionisten, de reptielmensen, de NWO, de Bilderbergers of toch gewoon de vrijmetselaars? Het valt ook bijna niet bij te houden welke groep nou weer de wereld over heeft genomen...
Karl66 schreef:Als je het over ons als massa en ze als toplaag hebt, dan is het wel relevant wie die "ze" zijn. Wie beknotten onze vrijheden? wie beroven ons? Wie beheren onze informatievoorzieningen? Wie zijn die mensen? En als je ze niet kan aanwijzen, waarom beweer je dan wel dat ze er zijn?
Karl66 schreef:En het is natuurlijk heel gemakkelijk om te zeggen dat het de schuld van "ze" is en dat het er niet toe doet wie die "ze" zijn. Maar als je een groep de schuld geeft, zonder te weten wie die groep is, dan maak je jezelf redelijk belachelijk.
Babeth schreef:In Australië zijn ze er ook al mee bezig en het ergste is, wij trappen er gewoon weer in en blijven maar betalen. Waar is de vrijheid waarvan men zegt dat we die nog steeds hebben.. Misschien moet ik mijn kop ook maar in het zand steken, misschien ligt de (denkbeeldige) vrijheid daar onder verstopt...
Babeth schreef:Tja laten we over Monsanto maar niet beginnen.. Daar kan ik me zo vreselijk kwaad om maken. En dan die vreselijke nieuwe "wet" van Obama die het bedrijf nog beschermt ook.
Wie de voedselketen beheerst, heeft de ultieme macht... Het is een eng idee en Monsanto krijgt steeds meer patenten. Er zijn zelfs boeren die al vast hebben gezeten en grote boetes hebben gehad omdat ze geen zaadjes van Monsanto plaatsten. Of dat er een zaadje van Monsanto per ongeluk op je grond komt, dan rollen de boetes ook binnen. Walgelijk, maar goed dat staat even los van dit topic.
Veulen84 schreef:Overigens kan het nooit kwaad om de petitie te tekenen. http://petitions.moveon.org/sign/the-wo ... unity-must
Nog geen 50.000 mensen hebben getekend. Verbazingwekkend hoe weinig ons eigen voortbestaan ons kan schelen.