Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welke tankstations je helemaal niets anders meer kunt kopen behalve halal producten?
En hoe het er hier volgens jou over 20 jaar (concreet) uitziet (en waar je dat op baseert)?
Barst los.
sjonnie48 schreef:maarja als je je oogkleppen niet af doet , duurt het wat langer voor je merkt dat we een islamitisch land zijn geworden .
Of mischien vinden de linkse stemmers onder ons het juist wel fijn als de Sharia hier wordt ingevoerd , maar ik niet , daarom stem ik dus PVV
Heino schreef:Wat mijn grootste anti-rechts is, is het "ik eerst dan de rest". Ik vind het zo egoïstisch om vooral aan jezelf te denken en niet aan mensen die minder mazzel dan jij gehad hebben qua werk/opleiding. Ik heb de mazzel dat ik vrij intelligent ben, nu universiteit doe en straks waarschijnlijk een goed betaalde baan heb. Maar ik vind het absoluut niet erg om daar meer belasting over af te dragen, omdat niet iedereen dezelfde kansen zal krijgen als ik qua loon.
sjonnie48 schreef:Toekie schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welke tankstations je helemaal niets anders meer kunt kopen behalve halal producten?
En hoe het er hier volgens jou over 20 jaar (concreet) uitziet (en waar je dat op baseert)?
Barst los.
In elk geval bij de BP in Utrecht , daar zijn producten die je alleen in halal kan kopen , in een mars of blikje cola
zit geen halal vlees he .
Hoe het er over 20 jaar hier uitziet , tja het kan natuurlijk nog best goed worden als we massaal PVV gaan stemmen , 1*anders hoef je maar naar het verleden te kijken , hoe alle autochtone bewoners de steden uit gevlucht zijn en zijn vervangen door marokanen , die in notime de ooit zo gezellige buurten in gevaarlijke en vervuilde getto's hebben veranderd .
Met het verwelkomen van importbruiden , die vervolgens zo'n 8 of meer kinderen krijgen , .......... die allemaal weer een partner uit marokko halen , kun jezelf ook bedenken hoe het er hier uitziet , 2* hoogopgeleide nederlanders emigreren , want vluchten kan niet meer .
maarja als je je oogkleppen niet af doet , duurt het wat langer voor je merkt dat we een islamitisch land zijn geworden .
Of mischien vinden de linkse stemmers onder ons het juist wel fijn als de Sharia hier wordt ingevoerd , maar ik niet , daarom stem ik dus PVV
Flosje446 schreef:Je zegt zelf: Waarom nou weer die denigrerende opmerking over oogkleppen?
Waarom dan die denigrerende opmerking over egoïstisch? Ik vind dat er op veel stemmers van een bepaalde een stempel wordt geplakt die in 9 van de 10 gevallen gewoon niet waar is.