Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Dat kun je allemaal terugvinden in de link die ik gaf.
IKbenEllen schreef:Ik dacht al, ze zal toch niet op mij reageren?
naadje24 schreef:dus de discussie en de oplossingen om eraf te komen zijne en blijven nutteloos...
misschien krijg je een paar honderd man zover...
naadje24 schreef:dus discusseer maar lekker door en verzin je suf, wij steken er nog 1 op
naadje24 schreef:ze kunnen hoog springen,ze kunnen laag springen, ze kunnen vanalles verzinnen......maar het roken kunnen ze toch nooit volledig uitbannen .....
dus de discussie en de oplossingen om eraf te komen zijne en blijven nutteloos...
Britty schreef:Al nieuws?
slimmerik schreef:Waarom moeten dergelijke zinnen steeds onder de post bij jullie.Beetje rellerig vind ik.
slimmerik schreef:Nu ligt het dus al aan de muziek dat er gerookt wordt. Wanneer wordt er eens toegegeven dat het aan een slappe ruggegraat ligt. Dán ben je pas eerlijk als roker.![]()
Volgens mijn neef die huisarts is zijn ook 6 van de 10 mensen in de wachtkamer rokers. Bijna allemaal mensen met angsten, hartkloppingen en meer thuis dan op het werk.
Maar het ligt niet aan het roken![]()
Britty schreef:Al nieuws?
*edit*
Heb me net eens verdiept in het forum van dat supersmoken enzo, maar ik ben er nog niet direct weg mee. Zou zo'n ding eigenlijk eens moeten zien en proberen. Vind eigenlijk dat ze ze wel wat goedkoper mogen aanbieden, soort testmonster ofzo. Ken eigenlijk niet iemand in mn omgeving die zo'n ding gebruikt, dus vooralsnog ben ik niet over...
Jan_ty schreef:Nou ik heb ook getekend.. ben geen roker maar vind dat het moet kunnen blijven in de horeca, anders blijven mensen weg.
slimmerik schreef:Nu ligt het dus al aan de muziek dat er gerookt wordt. Wanneer wordt er eens toegegeven dat het aan een slappe ruggegraat ligt. Dán ben je pas eerlijk als roker.
Chiqa schreef:slimmerik schreef:Nu ligt het dus al aan de muziek dat er gerookt wordt. Wanneer wordt er eens toegegeven dat het aan een slappe ruggegraat ligt. Dán ben je pas eerlijk als roker.
Dus iemand die rookt heeft geen ruggengraat, en is daarnaast oneerlijk wat een opmerking.....
slimmerik schreef:Volgens mijn neef die huisarts is zijn ook 6 van de 10 mensen in de wachtkamer rokers. Bijna allemaal mensen met angsten, hartkloppingen en meer thuis dan op het werk.
Chiqa schreef:Ik kan me er slecht een voorstelling bij hebben als ik daar met een glaasje cola naar
moet luisteren, ondertussen allerlij lijfgeuren ruikend.....
Ik weet niet hoor.....maar dat zal mijn manier van uitgaan denk ik niet zijn.
Bij dat soort muziek hoort bier en een sigaret, velen zullen onze mening delen die begrijpen wat ik bedoel.
Chiqa schreef:Kan ik hem laten controleren bij je neef? Onee wacht maar die gaat zo te zien niet zo netjes
om met de gegevens van zijn patienten, die gooit hij gewoon op straat.....en dus ook op Bokt waar
half Nederland meesleest.....Ik weet niet of dat wel helemaal de bedoeling is van zo'n beroep.
ThePast03 schreef:slimmerik schreef:Volgens mijn neef die huisarts is zijn ook 6 van de 10 mensen in de wachtkamer rokers. Bijna allemaal mensen met angsten, hartkloppingen en meer thuis dan op het werk.
Wat ben ik blij dat ik jouw neef niet als huisarts heb zeg. Iemand die zo over zijn patienten praat zou wat mij betreft geen huisarts mogen zijn.
Verder vind ik het bijzonder jammer dat dit topic weer verzandt in persoonlijke aanvallen.