turbotinker schreef:Dat mutsje van het kind is wel een bewijs van de nederlandse intigratie; een unox-muts!!!
Kan me niet voorstellen dat ze die hebben in afganistan...
[voeoeoel het sarcasme aub.]
de muts kreeg je gratis

(grapje hoor)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:Dat mutsje van het kind is wel een bewijs van de nederlandse intigratie; een unox-muts!!!
klomp schreef:turbotinker schreef:Dat mutsje van het kind is wel een bewijs van de nederlandse intigratie; een unox-muts!!!
de muts kreeg je gratisbij unox worst! (aangezien moslims eigenlijk alleen maar hallal-vlees mogen, vraag ik me af waar ze de muts vandaan heeft....
(grapje hoor)
Whiz schreef:Whiz schreef:Nederland is niet vol... Meest stomme onzin ooit. Sterker nog er gaan nu meer mensen uit nederland weg dan dat er binnen komen.. Dus Statistisch gezien lopen we zelfs leeg. Daarbij komt ook nog dat van alle vluchtelingen in de gehele wereld Europa maar 5 % krijgt. Want normaliter vluchten mensen naar het naast gelegen buurland. De mensen die wel verder vluchten zijn vaak hoger opgeleid en hebben meer geld. Zolang niemand wat doet aan al die oorlogen en en zolang Europa blijft instemmen Amerika bij te staan in deze oorlogen. Moeten we ook zorgen dat we de mensen opvangen die we uit deze landen weg jagen.
Bij de huidige bouwdichtheid is slechts 12,2 procent van het hele grondoppervlak bebouwd.
Voor wonen, werken en infrastructuur. Liefst 87,8 procent is onbebouwd
turbotinker schreef:klomp schreef:
de muts kreeg je gratisbij unox worst! (aangezien moslims eigenlijk alleen maar hallal-vlees mogen, vraag ik me af waar ze de muts vandaan heeft....
(grapje hoor)
Heee....misschien hebben ze het wel van de buurman gekregen,die muts.
Situatie;
Buurman,rijk en dik.
Arme vrouw met kindje>heeft het koud.
Buurman met linkse ideeën denkt;
laat ik het kind die muts schenken.
hopende dat ie nu onder de belasting uitkomt![]()
[wederom niet serieus opvatten graag...een dag niet gelachen is een dag....]
tita schreef:hmmmmmmmmm is maar goed dat de zeer linkse dames ff weg zijn die vinden niet zo leuk
ikke wel hoor
_Michelle__ schreef:Hmm quoten is niet mijn sterkste punt
Whiz schreef:Whiz schreef:
Tjah ik BEN een gemengd kleurtje.
turbotinker schreef:Heee....misschien hebben ze het wel van de buurman gekregen,die muts.
Situatie;
Buurman,rijk en dik.
turbotinker schreef:_Michelle__ schreef:Hmm quoten is niet mijn sterkste punt
als je turbotinker tussen twee haakjes zet doetie het ["turbotinker'']
Weer wat geleerd
klomp schreef:Whiz schreef:Nederland is niet vol... Meest stomme onzin ooit. Sterker nog er gaan nu meer mensen uit nederland weg dan dat er binnen komen.. Dus Statistisch gezien lopen we zelfs leeg. Daarbij komt ook nog dat van alle vluchtelingen in de gehele wereld Europa maar 5 % krijgt. Want normaliter vluchten mensen naar het naast gelegen buurland. De mensen die wel verder vluchten zijn vaak hoger opgeleid en hebben meer geld. Zolang niemand wat doet aan al die oorlogen en en zolang Europa blijft instemmen Amerika bij te staan in deze oorlogen. Moeten we ook zorgen dat we de mensen opvangen die we uit deze landen weg jagen.
Bij de huidige bouwdichtheid is slechts 12,2 procent van het hele grondoppervlak bebouwd.
Voor wonen, werken en infrastructuur. Liefst 87,8 procent is onbebouwd
roossie22 schreef:turbotinker schreef:Heee....misschien hebben ze het wel van de buurman gekregen,die muts.
Situatie;
Buurman,rijk en dik.
ja zo vatten de linksen onder ons het op...
ík denk namelijk het volgende:
buitenlander... jongen.... unox muts...
hmmz... die móet wel gejat zijn natuurlijk![]()
ook hiervoor uiteraard:wederom niet serieus opvatten graag...een dag niet gelachen is een dag..
russel schreef:Dan gaan we alle natuurgebieden maar volbouwen, alle boeren onteigenen want we kunnen nog wel wat huizen kwijt, woningnood voor de eigen bevolking is ook maar flauwekul.
fionaa schreef:Ik heb t CDA gestemt.. Terwijl ik eigenlijk voor een anders ging, maar ik wist het niet meer
turbotinker schreef:Oeh,klomp ,niet zo gewaagd...![]()
klomp schreef:turbotinker schreef:Oeh,klomp ,niet zo gewaagd...![]()
waar?????
_Michelle__ schreef:Even offtopic. In de Randstad wordt het ook steeds duurder om je paard te stallen of niet?
_Michelle__ schreef:Even offtopic. In de Randstad wordt het ook steeds duurder om je paard te stallen of niet?
turbotinker schreef:
Against Whiz.... Slachtoffer-rol is een gevaarlijk woord