Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Ik begin nu de bijna 10 PB's te begrijpen van de mensen die het knap vinden dat ik in het topic bleef reageren... Flashbacks van de corona topics waarin een aantal posters de wijsheid in pacht dacht te hebben (net als hier dus) waarbij elke andere mening neergesabeld werd... Kokervisie, domheid, wat is dat toch ?
FiveSports schreef:@hahahatsjoe,
Je ontwijkt de vraag wat voor jou betrouwbare bronnen zijn....
Wel zo eerlijk om daar even op te antwoorden?
Anders kan je net zo goed jungle book gebruiken als bewijs.
anjali schreef:FiveSports schreef:@hahahatsjoe,
Zij heeft familie die in Israel woont. Dan kijk je er heel anders tegenaan dan degenen die het nieuws hier alleen van de sociale media hebben. Ik ben er meerdere malen geweest als pelgrim\toerist en daardoor zeer betrokken pro-Israel.
anjali schreef:FiveSports schreef:@hahahatsjoe,
Zij heeft familie die in Israel woont. Dan kijk je er heel anders tegenaan dan degenen die het nieuws hier alleen van de sociale media hebben. Ik ben er meerdere malen geweest als pelgrim\toerist en daardoor zeer betrokken pro-Israel.
anjali schreef:(...) Dan kijk je er heel anders tegenaan dan degenen die het nieuws hier alleen van de sociale media hebben. Ik ben er meerdere malen geweest als pelgrim\toerist en daardoor zeer betrokken pro-Israel.
anjali schreef:Ook in Israel wat de enige democratie in het Midden-Oosten is zijn er verschillende stromingen.
Elin_ schreef:hahahatsjoe schreef:
Ja dat zeg ik. Een deel van de foto's en filmpjes zullen echt zijn, maar heel veel is nep. Kleine correctie: Hamas pleegt genocide, voor zover je hier kunt spreken van volkerenmoord. Die maakt onschuldige mensen op een festival af, de trekt burgers uit auto's en schiet ze dood, die schiet iedereen die ze zien binnen een kibboets dood. En beste Popstra, jij haalt je info uit de MSM, ik haal mijn info uit de harde werkelijkheid in Israel.
En Israël pleegt geen genocide wil je zeggen. Wauw.. Ik snap gewoon niet hoe je in een oorlog (het is gewoon oorlog, geen terreur of het is beide zeiden terreur wanneer je spreekt van de definitie onschuldige burgers doden voor een zogenaamd "hoger doel") zo zwart wit kan denken.
Ik volg een oorlogsjournalist op insta (ben even zijn naam kwijt) inclusief videos en kan je vertellen dat dat geen AI video's zijn, maar echt kinderen die daar gewoon doodgaan, zijn of zwaargewond zijn. En dat is dan goed te keuren, want het is voor Israël een oorlog? De beelden krijg je bijna niet van je netvlies.
Ik voel pure walging opkomen van je uitspraken (nee niet voor jou als persoon, maar je gedachtegoed is echt schokkend).
hwn schreef:@Electra, ja, ik had die naam ook al voorbij zien komen, hij heeft onlangs ergens een prijs ontvangen, soort heldenstatuut gekregen (terecht vind ik), maar was me niet helemaal duidelijk of hij nog in leven was.
En onze minister en zijn Spaanse collega hebben blijkbaar felicitaties gekregen van Hamas na hun bezoek aan het Midden-Oosten. Dat zal nu ook wel niet hun bedoeling geweest zijn.