Karl66 schreef:De uiteindelijke conclusie kan pas na de verkiezingen, waarschijnlijk pas dagen of zelfs weken later getrokken worden. Maar zoals het er nu uitziet, staat Trump er gewoon slecht voor. En niet omdat hij de underdog is, maar omdat hij, als president, covid zo slecht afgehandeld heeft.
Klopt helemaal alleen verwacht ik iets vlak voor de verkiezingen waardoor hij toch weer gaat winnen.
Trump is een zakenman, hij is een straatvechter en weet hoe hij dit spel moet spelen. Voor hem is het een "oorlogsspel" (in de liefde en oorlog is alles geoorloofd) waarin alles geoorloofd is, zelfs liegen en bedriegen

Begrijp mij goed Karl, ik hoop dat hij het niet gaat winnen, maar Trump is voor mij net als een kat met 7 levens.
Daarnaast weet hij heel goed de buikgevoelens van de mensen te bespelen. Wat je ook van hem vindt, iedere keer heeft hij weer iets anders dat je denkt: "wouw, hij heeft weer iets verzonnen".
Voor de laatste verkiezingen ben ik zelfs opgebleven, omdat ik ervan overtuigd was dat Trump zou winnen. And "he did". Midden in de nacht "getext" met mijn Americaanse vriendin terwijl we gekluisterd voor de buis zaten. Allebij zijn we om half 4 naar bed gegaan. Want hij had inderdaad gewonnen waar we al zo bang voor waren.
Ik ga dat dit jaar zeker niet weer doen, want ik denk dat hij tegen alle verwachtingen in het weer gaat halen. Maar we zullen zien. Mij hoor je zeker niet mopperen als hij het niet wordt. Het gaat zoals het gaat in de wereld en ik ga daar echt niet meer van wakker liggen.
Maar de conclusie / titel van dit topic, deel ik zeker niet.