Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Maar hebben jullie je ooit in de Koran verdiept? Of laten we het makkelijker stellen, (historical) warfare...
Allahuh Akbar (of hoe je het ook schrijven mag), enig idee wat dat betekent? Of is het luisteren naar een andere taal dan zo beangstigend voor jullie? Hetzelfde word in praktisch elke christelijke kerk gezegd, elke zondag weer
Willl65 schreef:1 ik heb helemaal niets met Wilders en nooit gehad
2 een Israëliër is wat anders dan een Jood en het joodse geloof is ook weer iets anders
Ik heb een Joodse achtergrond maar 1 Paspoort en wel de Nederlandse
3 als ik in Irael ga wonen dan lever ik mijn Nederlandse Paspoort in
4 ik heb zeker geen probleem bij het 1 paspoortbeleid want zoals je misschien weet is er in Israël ALTIJD plek voor Joden die op de vlucht moeten. Ongeacht waar ze vandaan komen.
geerke schreef:ik zie nog moslims juichen bij het neerstorten van het WTC
bruintje123 schreef:Ja hoor heel vaak en dat heb ik ook al heel vaak geschreven. Of bedoel je echt alleen geerke?
bruintje123 schreef:Ah ik zat al op Brevik te wachten. Ik dacht al, daar komt iemand nu mee op de proppen.
Citaat:Maar het onder het tapijt vegen dat het geen islamdingetje is wordt wel wat flauw.
bruintje123 schreef:Mijn beste vriendin heeft geen Nederlandse ouders. Mijn schoonzus is niet in Europa geboren.
Oh wacht mijn 2 broers met dubbel paspoort zijn ook niet in Europa geborenDie ze overigens zonder problemen op zouden geven als daar om gevraagd wordt. Ze voelen zich op en top Nederlander.
Mijn schoonzus stemt PVV, haar man ook.
Mijn beste vriendin VVD.
Mijn ene broer ook VVD de ander ook PVV.
Dan heb ik nog diverse collega's met niet van oorsprong Nederlandse afkomst.
En ja die spreek ik wel eens![]()
Ik ben zelf ook niet van het geloof. Ik geloof nergens in.
Ook ik woon in een koophuis, nog niet afbetaald
Geen aanraking gehad met justitie, kan ook niet want dan krijg ik niet eens werk.
Goede doelen doe ik ook. Ik heb geen pitpull en een berg tatoos. Geen vriend met kale kop en en schilder ook geen haken kruizen.
Dus ik ben geen rechtse extremist.
Ik heb dus ook geen Moslimhaat. Want ja het merendeel zijn gewoon fijne mensen.
Maar ik ben ook geen wegkijker en zie wat er aan de hand is en dat het betreft de criminaliteit vaak wel gaat om mensen waarvan de roots hier niet zijn. Ze duidelijk ook te kennen geven zich niet Nederlands te voelen. Hier ook niet begraven worden.
Ja ik kom oorspronkelijk uit een dorp waar we amper mensen van buitenaf hebben.
Maar hey, ook wij hebben een auto en komen wel eens op de harde.![]()
Mijn werk is meestal in de stad.
En als ik opgeroepen wordt om op een "brandje" (niet letterlijk dus) af te komen is het schatting 8 van de 10 keer met mensen van niet Nederlandse oorsprong.
Soms simpel door de taalbarrière. Maar soms ook omdat ze gewoon ronduit onbeschoft zijn of zelfs agressief omdat ze vinden dat het maar anders moet, naar hun zin. Terwijl dat niet kan.
En als ik dan als vrouw wat zeg willen sommige me nog negeren ook.
Ik heb een heterdaadje gehad met inbraak. Geen Nederlanders.
Inbraak aan de overkant van de straat, geen Nederlanders.
Collega die weg haalde en dus ontslagen is, geen Nederlander.
Paar aanhoudingen winkel, geen Nederlanders.
Rotzooischoppen en mensen intimideren in het winkelcentrum, geen nederlanders.
Ruzie bij een reinegratie bedrijf, geen Nederlanders
En zo gaat mijn lijstje door en door.
Dus denken dat mensen maar geen ervaring hebben is dus wel een beetje, op zijn Maixma's : dom.
bruintje123 schreef:Ja inderdaad er ontsporen meer mensen, dat zal ook niemand in twijfel trekken.
Maar als je kijkt sinds 9/11 is het echt wel een moslim dingetje om onschuldige mensen te vermoorden.