Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:rapido schreef:De lijders zitten in Syrië daar waar deze jongens opgeleid zijn en door gefinancierd worden.
Mwoah, dat weet ik nog niet echt. Ik denk zeker dat er een ringleider ergens in Europa zit, ik vermoed zelfs in Molenbeek. Ik denk niet dat de hoge machten in Syrië exact weten wat er hier aan de hand is, daar hebben ze mannetjes voor
purny schreef:Ik ben vandaag op Schiphol geweest. Vond het in het begin wel schrikken met de marechaussee met wapens maar was er snel aan gewend. Heb me ook geen minuut onveilig gevoeld...
Dus gewoon verder gaan met je sociale leven....
Misschien beetje off topic maar wilde het even kwijt
verootjoo schreef:purny schreef:Ik ben vandaag op Schiphol geweest. Vond het in het begin wel schrikken met de marechaussee met wapens maar was er snel aan gewend. Heb me ook geen minuut onveilig gevoeld...
Dus gewoon verder gaan met je sociale leven....
Misschien beetje off topic maar wilde het even kwijt
Maar die liepen er voor de aanslag in brussel ook al
En idd, gewoon doorgaan met je leven. Je kan ook thuis op de bank blijven zitten, maar dan loop je het risico dood te gaan aan een hartinfarct zonder ooit genoten te hebben van je leven
verootjoo schreef:Lekker dan... Welke vrede?
Ik zag net ook een videoboodschap waarin IS uitlegde dat ze de aanslagen in Europa plegen omdat het westen de moslims bombardeert in Syrië...
Bij mijn weten bombarderen ze zelf nog de meeste moslims daar in het midden-oosten
FleurStyn schreef:Vond het ook niet kunnen...
Blijkbaar is er door waarschuwing van Frankrijk een aantal man opgepakt die te maken zouden hebben met een toekomstige aanslag?
Krijg de link hier niet geplaatst.
Indien het zo is: toch een land die er iets aan doet...
Mixje90 schreef: