Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lil_shorty schreef:Mijn dochter van acht heeft het er op school in de klas overgehad.
Maar ze is doods en doods bang ik mag het huis niet eens meer uit helemaal van slag is ze tot spugend toe en ik moet toch echt de hond uitlaten
Lil_shorty schreef:Mijn dochter van acht heeft het er op school in de klas overgehad.
Maar ze is doods en doods bang ik mag het huis niet eens meer uit helemaal van slag is ze tot spugend toe en ik moet toch echt de hond uitlaten
Lente schreef:Mijn kinderen zijn er vrij rustig onder... Ik ben er gewoon maar open en eerlijk over.
Mijn vriendin is wel serieus bang...
its_daantjee schreef:Lil_shorty schreef:Mijn dochter van acht heeft het er op school in de klas overgehad.
probeer anders of ze mee gaat? dan voelt ze zich veilig omdat ze bij mama is lijkt me. tenzei ze al ligt te slapen, want dan merkt ze het waarschijnlijk niet als je gewoon weg gaat
moonsparkle schreef:Cas123 schreef:Oke. Ik ben echt een scheitluis op het moment. Kan iemand me een schop onder me kont geven? Ik ben echt bang. Of is dat raar?
Ben zelf nu 15 en maakt me echt druk... ben er heel veel mee bezig in mijn hoofd....
Sorry ik ben 27 en hoe wel de wereld om me heen er zich niks van aan lijkt te trekken zou ik nu liever weggaan uit Europa
Eulogy schreef:Wat gek eigenlijk, dat zelfs kinderen dat zo meemaken. Ik was 6 toen 9/11 gebeurde en dat drong toen volgens mij helemaal niet tot me door... Kan me er in elk geval niets meer van herinneren.
mysa schreef:Eulogy schreef:Wat gek eigenlijk, dat zelfs kinderen dat zo meemaken. Ik was 6 toen 9/11 gebeurde en dat drong toen volgens mij helemaal niet tot me door... Kan me er in elk geval niets meer van herinneren.
Mijn jongste zoon was destijds vier en die hoorden we tijdens het spelen met zijn riddertjes en het kasteel wel van alles mompelen over biologische en chemische wapens die ingezet werden door of tegen Bin Laden..... Hij kon het allemaal nauwelijks uitspreken. Diep triest eigenlijk.
_xrose schreef:Ik meng me ook even. Zit echt een beetje te stressen. Na Parijs was ik al bang, maar nu dit in Duitsland gebeurd wordt het wel erger, zo kort erna gelijk. Wel fijn dat ze er meteen op zitten, liever iets te overdreven qua veiligheid, dan té laks.
Ik ga zaterdag met een bustrip naar Londen en ik heb er steeds minder zin in. Is toch een grote stad en een zeker doelwit. Voel me er echt niet lekker bij.