2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:50

Een soap..? :?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:50

XFiemoX, jeetje, wat ben jij hard zeg! Een soap? Hoe kun je dit zeggen? Het gaat om 2 jongens die vermist worden, niet om een of ander mislukt liefdeskoppel! Wat wil je dan? Spanning en sensatie? Ik vind het juist geweldig dat man en macht niet opgeeft, zo ook de politie niet en alle vrijwilligers, helemaal super! Langdradig? Ja, wat mij betreft hadden ze allang boven water moeten zijn, liever gister dan vandaag. Maar niet omdat ik het een soap vind, maar omdat ik het verschrikkelijk vind voor de moeder en de jongens.

Bah, wat een nare opmerking zeg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:51

Hoe kun je dit nou een soap noemen? Daar kan ik niet bij en vind het zeer kwetsend.... Ik zie de impact van dichtbij ;(

Utixo

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:52

Wij allen met jou, vuurneon. Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar dit raakt kant noch wal.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:52

Ik heb het idee dat sommige mensen denken dat dit een leuk potje cluedo is ofzo.. Lekker detective spelen.
Of in ieder geval, zo komt het soms wel op mij over.
Vooral de reacties van XFiemoX gaan bij mij echt te ver..

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:53

RTV Utrecht
16.00 uur: Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.

winnie03

XFiemoX schreef:
Ach ik ben van mening dat die jongens toch echt niet meer gevonden gaan worden. Laat het de politie allemaal maar uit zoeken vind het net een soap worden die te langdradig begint te worden :o.

Helaas is het alleen geen soap maar barre realiteit waarvoor je niet zomaar weg kunt zappen. Het feit dat je deze opmerking hier zo durft te plaatsen getuigd in mijn ogen van erg weinig empathisch vermogen. Mocht je het echt zo ervaren dan zou ik voor je eigen bestwil dat soort opmerkingen voortaan voor je houden in plaats van ze te plaatsen in een wat langzaam maar zeker een rouwtopic begint te worden.

minajtje

vuurneon schreef:
Hoe kun je dit nou een soap noemen? Daar kan ik niet bij en vind het zeer kwetsend.... Ik zie de impact van dichtbij ;(

Sterkte trouwens, ik vindt het al verschrikkelijk. Wat moet het een hel zijn voor de mensen die er dichtbij staan dan :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:55

Dit een soap noemen XfiemoX, ik vind dit zeer onrespectvol.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:55

Een soap? :? :? :? :r :r Een nachtmerrie, dat is het! Brrrr....

Edit: Vuurneon :(:) :(:) :(:)
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 16-05-13 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:56

Ik vind het ook erg goed dat mensen blijven zoeken.
Mijn man en ik keken gisteren het nieuws en daar zag je vrijwilligers zoeken.
Ik had tranen in mijn ogen en mijn man zei: wat zal het de moeder goed doen dat ze ziet hoeveel mensen er naar haar jongens zoeken! Als ons zoontje ooit vermist wordt mag ik hopen dat er zoveel mensen mijn kindje zoeken. Hoop ook echt dat ze snel gevonden worden.

Ik hou nog steeds hoop, iets in mij zegt dat die jongens leven.
Maar ik vrees toch het ergste.

De politie en alle andere mensen, profs en vrijwilligers doen hun best en dat is echt ontzettend fijn!
Fouten worden er misschien gemaakt maar het zijn ook mensen. En ik denk dat het een slopende en zeer vermoeiende zaak is als je er boven op zit. Een dikke week volop zoeken en je blijft er mee bezig.
Dan kan het dnek ik idd zijn dat er dingen ove rhet hoofd worden gezien.
Maar ik heb alleen maar heel veel respect!

Ik hoop voor de moeder en de familie dat ze de jongens snel vinden.
Liefst gezond en wel maar zo niet dan kunnen ze afscheid nemen.

XMandylover

Blue_Eyes schreef:
Een soap? :? :? :? :r :r Een nachtmerrie, dat is het! Brrrr....

Idd!

vuurneon

Wat mij zo opvalt is dat het wij een relatief klein land hebben, maar toch zo ongelooflijk groot is nu er 2 jongetjes vermist worden maar ook hoe groot wij zijn in het medeleven en mee helpen zoeken. Echt bewonderingswaardig, diep respect voor die mensen ook en iedereen die eraan meewerkt.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:57

Fiem, ik vind je reactie ook niet netjes. Zulke dingen kun je beter voor je houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:57

Volgens mij is het nu wel duidelijk allemaal voor XfiemoX

Dus graag weer ontopic :)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:58

vuurneon schreef:
Wat mij zo opvalt is dat het wij een relatief klein land hebben, maar toch zo ongelooflijk groot is nu er 2 jongetjes vermist worden maar ook hoe groot wij zijn in het medeleven en mee helpen zoeken. Echt bewonderingswaardig, diep respect voor die mensen ook en iedereen die eraan meewerkt.

Raar he! Wonen we zo dicht bevolkt... En toch is het zoeken in een hooi bult.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:59

blokje schreef:
Fiem, ik vind je reactie ook niet netjes. Zulke dingen kun je beter voor je houden.

ik denk dat ze bedoelt dat er erg veel aandacht aan wordt besteed in het nieuws.Terwijl er eigelijk geen nieuws is.
Mijn vriend zei ook zoiets gisteren.(niet soap hoor)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:00

Delphi schreef:
RTV Utrecht
16.00 uur: Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.

Dit zou dan betekenen dat het zo goed als de route zou zijn die ze op de kaart hebben aangegeven toch? Dat verklaard dan misschien ook waarom ze niet echt in het buitenland aan het zoeken zijn.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:01

Ik heb ook ergens het gevoel dat ze nog leven.. Ik heb geen idee waarom, de kans is denk ik niet heel groot.
Ik hoop zo dat ze gevonden worden, dan kunnen de familie/vrienden afscheid nemen en als ze levend terug komen een mega feest vieren. Het is verschrikkenlijk om zo lang in onzekerheid te moeten leven..

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:02

Delphi schreef:
Delphi schreef:
RTV Utrecht

Dit zou dan betekenen dat het zo goed als de route zou zijn die ze op de kaart hebben aangegeven toch? Dat verklaard dan misschien ook waarom ze niet echt in het buitenland aan het zoeken zijn.

Pff geen idee. Opzich 'fijn' dat de jongens dan in NL moeten zijn. Als we de landen om ons heen ook nog mee moeten rekenen... Wordt het zoeken nog moeilijker.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:02

Ik heb mijn post aangepast en verwijderd.

Mag voorop staan dat ik het zeker wel heel erg vind voor die moeder die gaat door een hel op dit moment. Ik durf te wedden dat zij ook dat nieuws wel zal lezen waar de politie dus een fout in het onderzoek gemaakt heeft zou ze dat leuk vinden nee toch. Maar oké iedereen maakt fouten dat ben ik met iedereen eens.

Natuurlijk hoop ik dat ze gevonden worden maar die kans is nu wel kleiner aan het worden. En natuurlijk hoop ik dat ze nog steeds de gouden tip binnen gaan krijgen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:03

minajtje schreef:
Ik heb ook ergens het gevoel dat ze nog leven.. Ik heb geen idee waarom, de kans is denk ik niet heel groot.
Ik hoop zo dat ze gevonden worden, dan kunnen de familie/vrienden afscheid nemen en als ze levend terug komen een mega feest vieren. Het is verschrikkenlijk om zo lang in onzekerheid te moeten leven..

Denk dat het ook mijn insteek is.
Hoop houden tot het tegendeel bewezen is.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:03

XfiemoX bedoeld het helemaal niet zo zoals jullie het allemaal opvatten, althans ik lees haar woorden anders....

Het is allemaal erg onwezelijk, en de ongewisheid is erg groot. Waar moet je gaan zoeken? Met z`n allen ongecontroleerd door de bossen lopen is waardeloos omdat er dan alleen maar sporen gewist worden enz. Aan de andere kant worden ze misschien toch op die manier gevonden. De politie zal met zekerheid alles doen om deze jongens te vinden. Maar zo eenvoudig is dit niet omdat het gebied enorm groot is.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:06

Geerke wat jij zegt klopt.
geerke schreef:
blokje schreef:

ik denk dat ze bedoelt dat er erg veel aandacht aan wordt besteed in het nieuws.Terwijl er eigelijk geen nieuws is.
Mijn vriend zei ook zoiets gisteren.(niet soap hoor)

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:10

wat ik vind ze zeggen heel veel maar vertellen niks..

mijn vader is gister ook de hele dag wezen zoeken. hij en wij weten door wat voor hel je gaat ala je kind(eren) verliest..
ergste wat je kan overkomen.. daarom grijpt het ons zo aan.