Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XFiemoX schreef:Ach ik ben van mening dat die jongens toch echt niet meer gevonden gaan worden. Laat het de politie allemaal maar uit zoeken vind het net een soap worden die te langdradig begint te worden.
vuurneon schreef:Wat mij zo opvalt is dat het wij een relatief klein land hebben, maar toch zo ongelooflijk groot is nu er 2 jongetjes vermist worden maar ook hoe groot wij zijn in het medeleven en mee helpen zoeken. Echt bewonderingswaardig, diep respect voor die mensen ook en iedereen die eraan meewerkt.
Delphi schreef:RTV Utrecht
16.00 uur: Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.
Delphi schreef:Delphi schreef:RTV Utrecht
16.00 uur: Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.
Dit zou dan betekenen dat het zo goed als de route zou zijn die ze op de kaart hebben aangegeven toch? Dat verklaard dan misschien ook waarom ze niet echt in het buitenland aan het zoeken zijn.
minajtje schreef:Ik heb ook ergens het gevoel dat ze nog leven.. Ik heb geen idee waarom, de kans is denk ik niet heel groot.
Ik hoop zo dat ze gevonden worden, dan kunnen de familie/vrienden afscheid nemen en als ze levend terug komen een mega feest vieren. Het is verschrikkenlijk om zo lang in onzekerheid te moeten leven..
geerke schreef:blokje schreef:Fiem, ik vind je reactie ook niet netjes. Zulke dingen kun je beter voor je houden.
ik denk dat ze bedoelt dat er erg veel aandacht aan wordt besteed in het nieuws.Terwijl er eigelijk geen nieuws is.
Mijn vriend zei ook zoiets gisteren.(niet soap hoor)