Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Nou bedankt zeg, mijn verstand zit dat ze dit hadden moeten voorkomen...
Aandacht geven eraan en tegelijk zeggen dat er geen feest was... Sorry, OF er is geen feest en je laat gewoon weg simpel niemand de stad in, die daar niet hoort of je zorgt dat ze zich ten minste een beetje GECONTROLEERD vermaken....
Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen!
stef schreef:little_birdy schreef:o god trauma helicoptor onderweg !
Misschien ff je bronnen checken voor je wat roept?
Er is helemaal geen trauma onderweg, je zit de boel alleen maar gek te maken met zulke loze uitspraken...
http://112meldingen.nl/index.php
Er is helemaal geen trauma onderweg, je zit de boel alleen maar gek te maken met zulke loze uitspraken...
Gianti schreef:Marjoow schreef:
Die verslaggeefster zegt ook dat het kwam omdat er NIKS was... Wie weet hadden ze maar iets moeten organiseren...
Nee, die lui moet gewoon thuis blijven! Kom op, waar zit je verstand als je het nu ook nog gaat goedpraten wat die randdebielen allemaal veroorzaken!
Marjoow schreef:Gianti schreef:
Nou bedankt zeg, mijn verstand zit dat ze dit hadden moeten voorkomen...
Aandacht geven eraan en tegelijk zeggen dat er geen feest was... Sorry, OF er is geen feest en je laat gewoon weg simpel niemand de stad in, die daar niet hoort of je zorgt dat ze zich ten minste een beetje GECONTROLEERD vermaken....
Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen!
Hoe wil je in godsnaam voorkomen dat hooligans daarheen gaan? Foei! Daar mag je niet heen!
Kom op zeg, zoals al meer is gezegd, een deel is gewoon gekomen om te rellen, feestje of niet; rellen komen er dan sws wel.
Menino schreef:Barbabientje schreef:Juist, en dan? Morgen op Facebook : de stappen om een gratis feestje van de gemeente te krijgen?
Stap 1: zoek een onnozel meisje
2: doe net of je ook allemaal echt komt
.....
wat een onzin, je krijgt niet iedere week 10000 mensen op de been hoor. Denk dat veel mensen juist naar dit 'fesstje' wat officieel geen feestje was, júíst omdat het mythische proporties aan leek te nemen.
Ontzettend poedersuiker dat het nu zo loopt. Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen er heen gaan om te relschoppen.
Het zou zo leuk (mijn definitie van leuk dan hè) geweest kunnen zijn, maar mss ben ik naief....... Want ik snap de drang om rel te schoppen niet
Anoli schreef:Amaris schreef:Ach die oude mensjes... Mijn hart gaat echt naar ze uit. Het zullen je opa en oma maar zijn..
Dat vind ik nog het ergste, die mensen in die huizen staan doodsangsten uit...
Gianti schreef:Marjoow schreef:
Hoe wil je in godsnaam voorkomen dat hooligans daarheen gaan? Foei! Daar mag je niet heen!
Kom op zeg, zoals al meer is gezegd, een deel is gewoon gekomen om te rellen, feestje of niet; rellen komen er dan sws wel.
Lees jij maar de helft?? Ik zei ook dat ze de stad anders gewoon hadden moeten dicht gooien. Sorry met alleen een verbod op alcohol kom je der nieten paar wegen afsluiten.. Desnoods geen treinen er heen laten rijden.
Anoli schreef:Ariebombarie schreef:goed trouwens dat de media de jongeren nu aanstuurt op naar huis gaan
Nadat de media eerst zich heeft gedragen als de grootste relschopper door hier aandacht aan te besteden.
Zonder media had ik nooit van dit "foutje" gehoord en met mij een heleboel andere mensen niet...