Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:17

uh well dat werd net op TV verteld !!

_Reneee

Er is dadelijk een persco, weet iemand waar die wordt uitgezonden?

Sheran

Er is nu ook een project 'Bezem door Haren' op FB :). Zouden ze echt met zijn allen op gaan ruimen? Dat zou tof zijn :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:18

Gianti schreef:
Nou bedankt zeg, mijn verstand zit dat ze dit hadden moeten voorkomen...

Aandacht geven eraan en tegelijk zeggen dat er geen feest was... Sorry, OF er is geen feest en je laat gewoon weg simpel niemand de stad in, die daar niet hoort of je zorgt dat ze zich ten minste een beetje GECONTROLEERD vermaken....

Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen!

Nou inderdaad, dit konden ze verwachten.. En als de politie optreedt dan komen er nou eenmaal rellen. En nee ik praat het niet goed maar dat is gewoon toch :roll:

little_birdy

stef schreef:
little_birdy schreef:
o god trauma helicoptor onderweg !

Misschien ff je bronnen checken voor je wat roept?
Er is helemaal geen trauma onderweg, je zit de boel alleen maar gek te maken met zulke loze uitspraken...

http://112meldingen.nl/index.php

wel dat is net op TV verteld door een agent

deflin

stef schreef:
little_birdy schreef:

Er is helemaal geen trauma onderweg, je zit de boel alleen maar gek te maken met zulke loze uitspraken...

werd net gemeld op RTV noord hoor

Littera

stef schreef:
little_birdy schreef:

Als ik me niet vergis, zei de livestream het net ook.

S_uus

little_birdy

indd

LadyMadonna

Gianti schreef:
Marjoow schreef:

Die verslaggeefster zegt ook dat het kwam omdat er NIKS was... Wie weet hadden ze maar iets moeten organiseren...

Nee, die lui moet gewoon thuis blijven! Kom op, waar zit je verstand als je het nu ook nog gaat goedpraten wat die randdebielen allemaal veroorzaken!

Aandacht geven eraan en tegelijk zeggen dat er geen feest was... Sorry, OF er is geen feest en je laat gewoon weg simpel niemand de stad in, die daar niet hoort of je zorgt dat ze zich ten minste een beetje GECONTROLEERD vermaken....

Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen![/quote]
Aandacht eraan geven doet de media, dus graag naar hun en het tuig wijzen, nogmaals, niet naar de autoriteiten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:19

Marjoow schreef:
Gianti schreef:

Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen!

Hoe wil je in godsnaam voorkomen dat hooligans daarheen gaan? Foei! Daar mag je niet heen!
Kom op zeg, zoals al meer is gezegd, een deel is gewoon gekomen om te rellen, feestje of niet; rellen komen er dan sws wel.

Lees jij maar de helft?? Ik zei ook dat ze de stad anders gewoon hadden moeten dicht gooien. Sorry met alleen een verbod op alcohol kom je der niet :n en paar wegen afsluiten.. Desnoods geen treinen er heen laten rijden.

Ariebombarie

goed trouwens dat de media de jongeren nu aanstuurt op naar huis gaan

Courses

cosmoxxx1

Jaa, het was niet echt slim.. maar geloof niet dat ze het perongeluk deed.. Er is vrij optijd gezegt dat het feest niet door ging.. en mensen gaan er alleen heen op te treiteren en rellen te schoppen.. dat is echt triest.. alleen om stoer te zijn ofz en met dingen gooien, nee dat is stoer ! :n Hoor net: ''jah, als de politie ons met rust had gelaten, was er niks aan de hand!'' .. mjaa denk het ook.. :n

vuurneon

little_birdy schreef:
indd

Maar waarom vond je het nodig om je bericht opnieuw te quoten met heel veel uitroeptekens eronder?
Dat zorg ook voor onnodige onrust. Waak daar wel voor.

ElineS

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:20

Menino schreef:
Barbabientje schreef:
Juist, en dan? Morgen op Facebook : de stappen om een gratis feestje van de gemeente te krijgen?

Stap 1: zoek een onnozel meisje
2: doe net of je ook allemaal echt komt
.....

wat een onzin, je krijgt niet iedere week 10000 mensen op de been hoor. Denk dat veel mensen juist naar dit 'fesstje' wat officieel geen feestje was, júíst omdat het mythische proporties aan leek te nemen.

Ontzettend poedersuiker dat het nu zo loopt. Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen er heen gaan om te relschoppen.
Het zou zo leuk (mijn definitie van leuk dan hè :') ) geweest kunnen zijn, maar mss ben ik naief....... Want ik snap de drang om rel te schoppen niet :7

Nu heb je wel mijn opmerking uit z'n verband gerukt.. Was een opmerking over een opmerking (haha lekker duidelijk)
Kwam erop neer dat iemand riep; ze hadden wel een feestje moeten geven.. En daar was deze opmerking op gebaseerd!

Grit

Anoli schreef:
Amaris schreef:
Ach die oude mensjes... Mijn hart gaat echt naar ze uit. Het zullen je opa en oma maar zijn..

Dat vind ik nog het ergste, die mensen in die huizen staan doodsangsten uit...

Dit vind ik ook een vreselijk iets. De angst en de schade die morgen nog beter zichtbaar zal zijn.

Ik hoop dat er nog zoveel aanhoudingen verricht gaan worden door alle beelden en dat dat ze dan vele weekenden vol met werkuren voor hun kiezen krijgen.

Is toch niet normaal, zoveel onrust, angst en schade bij onschuldigen ;( . Alleen omdat rotte appels vinden dat ze een excuus hebben, omdat er een jonge meid een foutje maakt.

Ariebombarie

zij heeft het per ongeluk geplaatst, eraf gehaald, door vreemden er terug op gezet en vervolgens door de media opgeblazen. als de media er niet zo op gedoken was, was het mijns inziens niet zo gelopen als nu....

little_birdy

sorry dat is niet de bedoeling !

Anoli

Ariebombarie schreef:

Nadat de media eerst zich heeft gedragen als de grootste relschopper door hier aandacht aan te besteden.

Zonder media had ik nooit van dit "foutje" gehoord en met mij een heleboel andere mensen niet...

Anoniem

stef schreef:
little_birdy schreef:

Hiert op TV noord werd ook gezegd dat de traumaheli onderweg is

Marnixx

Ik heb de trauma op twitter...
Geeft aan NIET in haren te zijn of te gaan!!

Marjo

Gianti schreef:
Marjoow schreef:

Hoe wil je in godsnaam voorkomen dat hooligans daarheen gaan? Foei! Daar mag je niet heen!
Kom op zeg, zoals al meer is gezegd, een deel is gewoon gekomen om te rellen, feestje of niet; rellen komen er dan sws wel.

Lees jij maar de helft?? Ik zei ook dat ze de stad anders gewoon hadden moeten dicht gooien. Sorry met alleen een verbod op alcohol kom je der niet :n en paar wegen afsluiten.. Desnoods geen treinen er heen laten rijden.

Nee, maar de stad afsluiten? Lekker voor de mensen die laat van werk thuiskomen, of die gewoon naar huis willen of ergens heen willen. Kom op zeg, moeten we serieus maatregelen gaan nemen vanwege zulke kl**tzakken?

Voorkomen kun je niet, wel genezen. Genezen als in: Oppakken, weekje cel en 800 uur taakstraf, fikse boete en opruimplicht in Haren. Hoppa, dat zal ze leren, vuil tuig!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:21

Anoli schreef:
Ariebombarie schreef:

Nadat de media eerst zich heeft gedragen als de grootste relschopper door hier aandacht aan te besteden.

Zonder media had ik nooit van dit "foutje" gehoord en met mij een heleboel andere mensen niet...

+1