Ik weet niet of anderen nog wat hebben kunnen vinden of theorieën hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ik heb gepost wat ik kon vinden. (Gisteren, 20.36) aangezien een en ander gedelete (dat is van geen aanvaardbaar nederlands woord)is op het internet is het lastig om meer te vinden dan berichten erover op fora. Ik heb nog niet in de PJ files gezocht.
Ik weet niet of anderen nog wat hebben kunnen vinden of theorieën hebben.
Lusitana schreef:Wat me ook bezig houdt: Als de honden in mijn huis lijk- en bloedgeur zouden aangeven terwijl ik denk dat mijn kind ontvoerd is, zou ik me kapot schrikken en aannemen dat mijn kind dan dus ook nog eens vermoord is, of me afvragen hoe dat toch kan of er misschien ooit een ander slachtoffer is geweest in mijn huis en dus vragen "weet je zeker dat het van mijn kind is?" en vreselijk van stuk zijn door de ontdekking dat ze dan dood moet zijn.
De McCanns gaan op zoek naar een zaak waarin een hond ongelijk had, om zich te kunnen verdedigen.
Het kan aan mij liggen, maar dat lijkt me nou niet echt de typische reactie op de vreselijke conclusie dat je kind dus door iemand vermoord moet zijn in je huis....
ThreeFingers schreef:Hier getuigen verklaringen buiten de Tapas vrienden om.
[ [url=m/IyVj3a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h8LyZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NqVx02.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Kpr3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lOS8zK.jpg]Afbeelding[/url] ]
ThreeFingers schreef:Hier ben ik het met je eens, maar hun eerste reactie, is natuurlijk niet die, die je op tv in een interview ziet.
Hun daadwerkelijke eerste reactie, weten we niet..
ThreeFingers schreef:Het was hun verklaring voor het aanwezig zijn van "menselijke vloeistoffen" ZIJ wisten niet hoe specifiek de honden waren. Waar het om gaat is dat ze van alles aanpassen naar hoe ze denken dat het gunstiger uitvalt voor hen. Je weet wel , hun eerste statement : "we hopen voor de beste uitkomst voor ons... erm, Maddie".Ja en? Op luiers reageren de honden ook niet..
Handdoeken wel, lakens niet volgens mij. Als je aankomt is het bed opgemaakt en ze waren er net een paar dagen. Anders hadden de PJ er ook geen punt van gemaakt dat er geen nieuwe lakens gevraagd waren. Maar ik heb het exra nagevraagd, als ik antwoord heb zal ik het wel zeggen.Citaat:Misschien liggen er schone lakens en handdoeken in het appartement?
En het was al in de avond, lijkt me sterk dat het schoonmaak personeel 24 uur klaar staat?
Citaat:Hier ben ik het met je eens, maar hun eerste reactie, is natuurlijk niet die, die je op tv in een interview ziet.
Lusitana schreef:Ik vond het sowieso raar dat er weinig vakantie foto´s waren, maar gezien het feit dat ze meer met zichzelf en vrienden bezig waren en daarom op persee een oppasservice enzo wilden, is het niet zo raar. Ze hadden de kinderen amper bij zich.
ThreeFingers schreef:De "beste" foto's worden natuurlijk in de media gebruikt, en Maddie was veel in de crèche.
De stelling, dat Maddie onopvallend was, en daarmee getuigen verklaringen weer in twijfel trekken..
Zo kun je de getuigen die niet in je denkwijze passen, weg gummen, en die wel passen, als bewijs gebruiken..
Er zijn genoeg, getuigen verklaringen dat Maddie er op 3 mei nog was.
Citaat:De gerechtelijke politie handhaafde de stelling dat de verdwijning van Madeleine McCann verband hield met zedendelicten en in die zin verscheen Euclides Monteiro als de hoofdverdachte.
Zoals Jornal de Notícias deze donderdag meldde waren er tussen 2004 en 2007 verschillende gevallen van seksueel misbruik tegen Britse minderjarigen die op vakantie waren in de Algarve. Daarom hebben inspecteurs van de gerechtelijke politie deze misdaden in verband gebracht met de verdwijning van Maddie.
En meer. De beschrijvingen van de slachtoffers van de verdachte leidden de inspecteurs naar Euclides Monteiro, de man die in 2009 stierf bij een tractorongeval.
Maar de vermoedens liepen op niets uit omdat een onderzoek van het sperma dat was gevonden op een plaats waar het seksueel misbruik had plaatsgevonden de man uitsloot. Er zijn ook geen DNA sporen van Euclides in het appartement waar Madeleine McCann en de tweeling was.
Babootje schreef:ThreeFingers schreef:De "beste" foto's worden natuurlijk in de media gebruikt, en Maddie was veel in de crèche.
De stelling, dat Maddie onopvallend was, en daarmee getuigen verklaringen weer in twijfel trekken..
Zo kun je de getuigen die niet in je denkwijze passen, weg gummen, en die wel passen, als bewijs gebruiken..
Er zijn genoeg, getuigen verklaringen dat Maddie er op 3 mei nog was.
Er worden geen verklaringen in twijfel getrokken omdat Maddie onopvallend was, maar omdat er tegenstrijdigheden zitten in de eigen verklaringen op verschillende momenten en tegenstrijdigheden in de verklaringen ten opzichte van elkaar. Voldoende om te veronderstellen dat ze niet betrouwbaar zijn. Dat is heel wat anders dan jij nu zegt.
En als ze dat dus loslaat - omdat niet zeker is dat Maddie op 3 mei nog is gezien - dan zijn er ineens heel wat denkrichtingen en mogelijkheden meer te onderzoeken.