Trouwens.. Dat woord knuffelen vind ik een beetje irritant worden.. Ik heb niemand horen zeggen dat we ze moeten knuffelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:laten we eerlijk zijn Turken (= moslim) NUL overlast van......... indonesiers = moslim............ nul last van.
chinezen, italianen, NUL last van.........
het zijn gewoon die marrokaantjes die het verpesten.............. wellicht word het tijd om in de marokkaanse gemeenschap daar paal en perk aan te stellen........... duidelijk is dat de Nederlandse overheid dit niet kan bewerkstelligen
russel schreef:KiWiKo schreef:laten we eerlijk zijn Turken (= moslim) NUL overlast van......... indonesiers = moslim............ nul last van.
chinezen, italianen, NUL last van.........
het zijn gewoon die marrokaantjes die het verpesten.............. wellicht word het tijd om in de marokkaanse gemeenschap daar paal en perk aan te stellen........... duidelijk is dat de Nederlandse overheid dit niet kan bewerkstelligen
Maar het zijn ook Algerijnen waar weer veel last van is, vrnl in Frankrijk. Hier noemen ze ze Noord-Afrikanen..Ik denk dat het ook wel cultuur en instelling is.
Een Turk voedt zijn kind ook op op straat....wordt hij binnen getrokken door de politie, dan krijgt meestal zo een joch straf, flink straf...de marokkaanse jongen niet, de ouders lachen de politie uit....kwestie van mentaliteit en instelling...
Wij wachten al jarenlang op de Marokkaanse gemeenschap dat ze hun jongeren in toom houden en fatsoen leren, maar ik vrees dat dat niet snel gaat gebeuren....Het is een kleine groep die zich inzet voor hun volk om het recht te trekken, maar de meeste achterstandswijken zitten dito mentaliteiten...
Helaas beroepsmatig nog nooit meegemaakt dat ouders de verantwoordelijkheid nemen....Wel ouders die hun zoon al lange tijden niet gezien hadden, ze weten dat hij fout bezig is, maar geen invloed hebben...het erg vinden, maar even zo makkelijk hun zoon als niet meer hun zoon te zien....
Het is jammer dat de gemeenschap zelf niet de padjakkers aanspreekt en straft en op het rechte pad probeert te houden en ik denk dat komt omdat de geldpot te makkelijk op tafel komt in Nederland. De uitkeringen en subsidies die ze krijgen is voor hun een behoorlijke vetpot, immers thuis/Marokko valt dat allemaal niet te halen, daar doe je straatventen voor 10 euro per dag....hier krijg je het , steel je het, geef je het uit aan je zelf en mag je het houden.... sta je gesignaleerd maar wordt je per toeval een keertje gepakt. Dan schreeuw je moord en brand omdat je wordt mishandelt door de politie en mag je officieel je beklag doen....als 15 jarige.
Zo netjes zijn wij hier en zo weinig beschaving heeft de onderlaag van die groep mensen.
Want de bovenlaag, de ontwikkelde Marokkaan is helemaal niet zo, dat verschil is dag en nacht.
Nessah schreef:het feit dat je een marrokaans meisje vergelijkt met iemand die lelijk,dik of een lichamelijk beperking heeft. Dat zegt voor mij dus genoeg
Trouwens.. Dat woord knuffelen vind ik een beetje irritant worden.. Ik heb niemand horen zeggen dat we ze moeten knuffelen.
randalinpony schreef:@Kiwiko: dan wens ik je veel succes. Want de wildgroei in de thuiszorg (daar doel jij op toch, we hebben het niet eens over de schrijnende toestanden in verpleeghuizen en de jeugdgezondheidszorg) kan alleen aan banden gelegd worden door flink regulerende wetgeving, en dat is nou nét wat een PVV-VVD coalitie niet voorstaat.
KiWiKo schreef:wat hebben wij met Frankrijk te maken?
Suzanne F. schreef:lifaya schreef:wat gek dat ik daar nou geen last van hebTerwijl ik in Amsterdam op school zit en stage loop, in Leiden woon, in Denhaag wekelijks ben, en over het algemeen ook in mijn eentje he....
Dan zal je wel anders praten als er een buitenlander jou een steegje insleurt, berooft, verkracht en je voor dood achterlaat.
Oh nee want dat was dan een uitzondering natuurlijk.
Krips schreef:Nee, het probleem zit het erin dat veel mensen hier proberen een discussie te voeren. Maar al snel wordt er geroepen dat je linkse elite bent, oogkleppen op hebt of alleen kan knuffelen. Of er wordt gezegd dat de PVV niet gerespecteerd wordt om zijn mening, zich moet verontschuldigen of dat er alleen tegen in gegaan wordt omdat ze een afwijkende mening hebben. Ja, wat moet je daar nou opzeggen? Dat is het vermoorden van de discussie en zo heeft niemand meer zin om het erover te hebben. Iedereen mag vinden wat die vind, maar als je in een discussietopic reageert dan kun je de klok erop gelijk zetten dat je daar reacties op krijgt. Wil je dat niet? Dan moet je niet posten. Dit is overigens niet tot iemand persoonlijk gericht op tot alle pvv stemmers, maar ook andersom.
Suuskipje schreef:Nee want autochtone Nederlanders doen hier helemaal niet aan. Zie nog zo voor me dat mijn hoogbejaarde buurvrouw door een blonde knul met blauwe ogen van haar tas beroofd wordt, op de grond gegooit wordt en nog een trap na krijgt. Ik stond boven op mn kamer en kon dus niet ingrijpen.