Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Ben benieuwd of de mensen die hier eerder in dit topic dachten dat hij er was ingeluisd en onschuldig was dat nu nog steeds denken.
ThePast03 schreef:MamboBeach schreef:Waarom moet iemand anders gaan denken ThePast03?
Misschien hebben ze zijn verklaring gelezen, begrepen dat er zelfs bloedspetters zijn gevonden op de polo die hij aan had?
Kan me niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die denken dat Joran onschuldig is eigenlijk.
xTamara schreef:De mogelijkheid dat hij erin geluisd/onschuldig is is kleiner geworden.
Maar nog steeds mogelijk
Ik zelf denk persoonlijk, trouwens dit dacht ik altijd al, dat hij er sowieso wat mee te maken heeft.
Moord geloof ik niet echt.. Doodslag wel.
sarabande schreef:xTamara schreef:De mogelijkheid dat hij erin geluisd/onschuldig is is kleiner geworden.
Maar nog steeds mogelijk
Ik zelf denk persoonlijk, trouwens dit dacht ik altijd al, dat hij er sowieso wat mee te maken heeft.
Moord geloof ik niet echt.. Doodslag wel.
Ik hoop voor jou dat je zo iemand nooit op je levenspad tegen komt, want je geloof in de mens en in het bijzonder in een boef als Joran is wel erg groot
IKbenEllen schreef:sarabande schreef:Ik hoop voor jou dat je zo iemand nooit op je levenspad tegen komt, want je geloof in de mens en in het bijzonder in een boef als Joran is wel erg groot
Het is bijzonder naief om altijd te denken dat dingen zijn zoals ze lijken. De er-in-luis-gedachte is van voor zijn bekentenis.
xTamara schreef:Als het moord was had hij alles wel beter georganiseerd.
ThePast03 schreef:xTamara schreef:Als het moord was had hij alles wel beter georganiseerd.
Alsof hij in dit hele verhaal slim bezig geweest is. Als hij echt zo slim geweest was dan had hij gelijk het vliegtuig naar Nederland of Aruba gepakt. Hij is of zwaar onder invloed geweest of niet zo doortrapt als velen dachten.
Persoonlijk begin ik ook steeds meer te denken dat zijn vader een hele grote rol heeft gehad in het Aruba verhaal van destijds. Dat hij toendertijd er bewust voor heeft gekozen om Joran te laten liegen omdat anders zijn carriere in gevaar zou komen.
Zonder zijn vader lijkt Joran een hopenloos doorgedraaid gevalletje wat hele domme dingen doet en absoluut niet meer doortrapt of slim.
ThePast03 schreef:Zonder zijn vader lijkt Joran een hopenloos doorgedraaid gevalletje wat hele domme dingen doet en absoluut niet meer doortrapt of slim.
Cayenne schreef:Goh, zijn we het weer met elkaar eens![]()
Het stuk over zijn vader denk ik dus ook. Heel veel mensen vonden Joran "slim" omdat Natalee niet gevonden is, maar imo laat deze actie in Peru juist zien dat Joran eigenlijk helemaal niet slim is, maar waarschijnlijk "goede" hulp heeft gehad. Dit keer was papa er niet bij, dus liep hij tegen de lamp.
ThePast03 schreef:Zonder zijn vader lijkt Joran een hopenloos doorgedraaid gevalletje wat hele domme dingen doet en absoluut niet meer doortrapt of slim.
sarabande schreef:xTamara schreef:Kom op, als dit met voorbedachte rade was geweest dan had hij haar echt niet in zijn kamer vermoord op zijn naam.
Zo stom is hij niet.
Hoe weet je dat hij niet zo stom is, of zo stoned als een garnaal was, hij had geloof ik 10 glazen sterke drank op, dan ga je toch anders reageren.
xTamara schreef:Dus als dit moord is, dan had hij haar wel ergens anders vermoord en niet in een hotelkamer op zijn naam.
ThePast03 schreef:xTamara schreef:Dus als dit moord is, dan had hij haar wel ergens anders vermoord en niet in een hotelkamer op zijn naam.
Als hij al zo goed had kunnen nadenken of zo slim geweest was, dan had hij wel gelijk het vliegtuig naar Nederland en Aruba genomen en had hij nu niet in een cel in Peru gezeten.
Het kan wel degelijk heel goed een roofmoord geweest zijn, hij had het geld van dat meiske ook op zak en nam haar auto ook gewoon mee.