Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PattyOosten schreef:Jeetje, heeft ie nou echt gezegd dat Mohammed een pedofiel was en dat Erdogan een freak is?
PattyOosten schreef:Hij is de grootste in Almere, maar heeft na een half uur "vergaderen" de handdoek al in de ring gegooid. Hij heeft natuurlijk geen terzake kundige mensen, en in de oppositie zitten is zoveel makkelijker als zelf regeren.
Kan ie best wel 30% of meer pakken bij de landelijke, maar niemand wil met hem, en als ze al zouden willen, wie moet er dan naast Geert op het bordes namens de PVV? De melkboer met een hekel aan hoofdoekjes? Volgens mij heeft ie zoveel goede bestuurders niet? Dus dat zal dan wel (als ie er al in komt) wel op een LPF drama uitlopen.
windhond schreef:Gelukkig kost het wachtgeld van Cohen de belastingbetaler geen geld.
sarabande schreef:windhond schreef:Gelukkig kost het wachtgeld van Cohen de belastingbetaler geen geld.
Helaas kost het gescheld van Wilders de belastingbetaler wel heel veel geld, veel meer dan het wachtgeld van iemand dan maar ook. Want als hij niet zo op de Koran en de Islam gescholden had had hij geen bewakers en beveiligde huizen nodig
Ik weet wel waar ik liever aan mee betaal.
Lante schreef:@ Sjonnie: Waar had je 'die goed onderbouwde onzin' neergezet dan? Ik lees er vast overheen.
Ik vind de sfeer niet echt grimmig hoor, het is gewoon een discussie waarbij sommige onderbouwde meningen geven en ook terug vragen, die ze vervolgens wel of niet krijgen.Daar mag best wat van gezegd worden toch? 'Niet onderbouwde onzin' geeft in mijn ogen aan dat je zelf niet eens weet waarom je aan je mening vasthoudt. Dat maakt niet echt een goede indruk en haalt mij zeker niet over om PVV te gaan stemmen (niet dat er enig argument te bedenken valt die mij wel over zou kunnen halen trouwens
).
sjonnie48 schreef:dat zal ik even onderbouwen, ik heb meer dan genoeg van de multiculti en de opgedrongen halal troep, bij sommige tankstations kan je alleen nog halal rotzooi kopen ,en heb je niet eens meer te kiezen , dus zou je echt niet willen overhalen om PVV te stemmen , dikke kans dat jij over 20 jaar pas begrijpt waarom de PvV nodig was.
Toekie schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welke tankstations je helemaal niets anders meer kunt kopen behalve halal producten?
En hoe het er hier volgens jou over 20 jaar (concreet) uitziet (en waar je dat op baseert)?
Barst los.