Kan me niet voorstellen dat ze die hebben in afganistan...
[voeoeoel het sarcasme aub.]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:Citaat:IQ van niks he.. En ook nog geen humor.. Kleuterklasmentaliteit..
Hmmmzzz..
Vraag me alleen af of de moppenverteller wel zo goed is als 'ie zelf denkt aangezien er niemand in de lach schiet
Als je alleen andere mensen belachelijk maken gevoel voor humor vind dan begrijp ik dat helemaal hoor!
Voor het eerste deel doelde ze denk ik op mij,aangezien ik zelf heb gezegt het IQ van een boterham te hebben
Verder...rustig, rustig maar,het komt allemaal goed....
tita schreef:is niet alleen "zuivere buitenlanders" maar bij die 60% zitten ook alle "gemengde" kinderen
Whiz schreef:Ik hou van gemengde kleurtjes...
turbotinker schreef:Ik vind het nogal grof en gewaagd van tita om te zeggen dat ze in nederland geboren kinderen nog steeds als allochtoon beschouwt!
Die mensen zijn hier geboren,hebben een nederlands paspoort en groeien op in nederlandse culturen....wat moeten ze nog meer doen om als een nederlander te volstaan volgens jou tita?!
Soda schreef:turbotinker schreef:Ik vind het nogal grof en gewaagd van tita om te zeggen dat ze in nederland geboren kinderen nog steeds als allochtoon beschouwt!
Die mensen zijn hier geboren,hebben een nederlands paspoort en groeien op in nederlandse culturen....wat moeten ze nog meer doen om als een nederlander te volstaan volgens jou tita?!
Officiëel is een allochtoon iemand van wie minimaal één van de ouders in het buitenland is geboren. Dus qua benaming heeft Tita daar wel gelijk in. Alleen zegt een dergelijke term echt niet alles; mijn vriend is ook allochtoon (zijn moeder is Duitse), maar er is niemand die dat ooit zou vermoeden
tita schreef:Mijn Turkse vriendin (30 jr) is zwanger van Achmet (zijn getrouwd voor Nederlandse wet en MOSLIM wet) nou regel 1 de moslim-wet geldt niet in Nederland maar voor hun is die belangrijker dan de Nederlandse wet.
Okay ze spreken allebei vloeiend Nederlands alleen spreken ze het nooit en hun kindje gaat naar een islamitische school.
Vinden jullie dit goed? een goede integratie.......terwijl ze beide in Nederland zijn geboren
turbotinker schreef:Als je even verder had gelezen Soda,dan zag je dat dit al 2 keer genoemt is,en daar heb ik ook al op gereageert.
M.a.w je hoeft dit niet nog eens te herhalen.
jacimatho schreef:Whiz schreef:Ik hou van gemengde kleurtjes...
![]()
koelt alweer een beetje af......
turbotinker schreef:Oh Soda,begin je nu sellectief te quoten?
Bepaalde stukjes tekst eruit pikken en daarop botvieren?
Verder ben ik zélf bezig allochtoon te worden,dus ik hoef niks te zeggen.
Whiz schreef:Nederland is niet vol... Meest stomme onzin ooit. Sterker nog er gaan nu meer mensen uit nederland weg dan dat er binnen komen.. Dus Statistisch gezien lopen we zelfs leeg. Daarbij komt ook nog dat van alle vluchtelingen in de gehele wereld Europa maar 5 % krijgt. Want normaliter vluchten mensen naar het naast gelegen buurland. De mensen die wel verder vluchten zijn vaak hoger opgeleid en hebben meer geld. Zolang niemand wat doet aan al die oorlogen en en zolang Europa blijft instemmen Amerika bij te staan in deze oorlogen. Moeten we ook zorgen dat we de mensen opvangen die we uit deze landen weg jagen.
Whiz schreef:Whiz schreef:Nederland is niet vol... Meest stomme onzin ooit. Sterker nog er gaan nu meer mensen uit nederland weg dan dat er binnen komen.. Dus Statistisch gezien lopen we zelfs leeg. Daarbij komt ook nog dat van alle vluchtelingen in de gehele wereld Europa maar 5 % krijgt. Want normaliter vluchten mensen naar het naast gelegen buurland. De mensen die wel verder vluchten zijn vaak hoger opgeleid en hebben meer geld. Zolang niemand wat doet aan al die oorlogen en en zolang Europa blijft instemmen Amerika bij te staan in deze oorlogen. Moeten we ook zorgen dat we de mensen opvangen die we uit deze landen weg jagen.
Bij de huidige bouwdichtheid is slechts 12,2 procent van het hele grondoppervlak bebouwd.
Voor wonen, werken en infrastructuur. Liefst 87,8 procent is onbebouwd
turbotinker schreef:En Soda,ik doelde op de quote die je van tita gebruikte.
Je gebruikte 2 quoes midden uit eht topic,om daar een pittige reactie op te geven.
Ik noem dat sellectief quoten,oude koetjes uit de sloot halen zeg maar
Soda schreef:turbotinker schreef:En Soda,ik doelde op de quote die je van tita gebruikte.
Je gebruikte 2 quoes midden uit eht topic,om daar een pittige reactie op te geven.
Ik noem dat sellectief quoten,oude koetjes uit de sloot halen zeg maar
Hm, ok, begrijp wat je bedoelt. Maar beide uitspraken stonden ongeveer 3 pagina's terug, niet bepaald het midden van het topic. Het feit dat ik niet eerder in de gelegenheid was om te posten betekent volgens mij nog niet dat ik geen mening zou mogen hebben.
Bovendien is er in mijn ogen nauwelijks sprake van een 'pittige reactie'. In de eerste reactie geef ik de door het CBS gehanteerde definitie weer van het begrip 'allochtoon' en in de tweede stel ik een vraag uit nieuwsgierigheid. Het lijkt me met de pittigheid wel meevallen eerlijk gezegd en het 'botvieren' wat aanhaalt, daar kan ik me al helemaal niet in vinden.
turbotinker schreef:Goed,duidelijk.
Voor mij kwam het over alsof je niks gelezen had,en er zomaar even wat uitpikte om op te reageren.
De vraag hoe tita over allochtonen denkt was namelijk ook al gestelt en beantwoord,zo wekte je de indruk je niet verdiept te hebben,sorry.