MarliesV schreef:Ik ga er vanuit wie dan ook de PVV uitsluit om mee te regeren, ook FvD in dat rijtje past, daar wordt geen midden of linkse partij ook maar iets beter van, als je die bij de coalitie voegt.
Afwachten, PVV momenteel lichte voorsprong tov D66, we zullen het pas echt weten als alle stemmen geteld zijn.
Wilders heeft aangegeven dat als hij de grootste wordt, hij premier wil worden en wil gaan voor een eventueel minderheidskabinet. Kans van slagen daarin is niet zo heel groot. Maar democratisch gezien is dat zijn goed recht, als hij als grootste uit de bus komt.
Redt hij het niet dan is D66 aan zet voor een formatie poging.
Mijn vent vond het bijzonder slap van Timmermans om gelijk de stekker er uit te trekken, op zo'n verkiezingsavond. Ben heel benieuwd wie hem op gaat volgen.
Ik vind het ook raar van Timmermans. Als hij niet nr.1 wordt dan stopt hij er gelijk mee! Er zijn meer prijzen dan de eerste prijs, dat heb ik in de paardensport geleerd. Deze man kan niet tegen zijn verlies. Maar goed, ik vond hem niet leuk en zijn partij is ook niet de mijne, dus wat mij betreft prima.