hahahatsjoe schreef:Popstra schreef:Pardon????
Ik heb het over de ONSCHULDIGE mensen die de dupe zijn van dit alles. Niet over Hamas! En ja ik heb ook beelddn gdzien van die gruwelijke 7 okt maar
Ik kan je wel wat linken sturen hoor met beelden van kindjes in stukjes en ander leed door de bombardementen van Israel. Kijken of je het er nog zo mee eens bent dat dit maar door blijft gaan!
Popstra, ik heb genoeg van dat soort filmpjes gezien. Heel veel nepfilmpjes. En heb ook heel veel gezien waarbij mensen en kinderen en babies geschminkt worden met wonden. Wat is waar wat is niet waar, je kunt het op de filmpjes niet zien. Mijn broertje woont er midden in en ik ga uit van wat hij vertelt en mee maakt.
En dan zeg jij dat wij ons gek laten maken door propaganda?

Sorry hoor maar kindjes waarvan de benen gebroken zijn en het bot er door heen steekt of kindjes die voor de helft zo zwaar verminkt waren of ze door een schredder waren gehaald zijn beslist niet nep!
Ook die oude man die met zijn hoofd onder een betonnen plaat lag en die dus gewoon geplet was..vermorzeld!! absoluut niet nep! De kinderen die in het ziekenhuis op de vloer behandeld moeten worden en sterven...niks neps aan!
Ik kan nog wel even door gaan.
Maar blijf jij vooral deze genocide goed praten joh.