Nies_ schreef:Natuurlijk kun je niet van goed onderzoek spreken met zo'n meldpunt. Feit is wel dat Yernaz Ramautarsing in 2013 al een facebookpagina "de linkse indoctrinatie op mijn universiteit" opende welke als meldpunt moest dienen. Ook is er een gelijkwaardige instagrampagina opgezet door een middelbare scholier (Mats Nelisse, hij zegt zelf niet perse rechts te zijn). Het werd al opgemerkt nog voor FvD überhaupt bestond, dus om nu alle bagger op hun af te schuiven vind ik niet echt correct. Maargoed, dat is wel wat mensen tegenwoordig graag lijken te doen, overal over struikelen en verontwaardigt over zijn en dan heel hard gaan roepen (of eigenlijk: krijsen) en zwart maken. Tel eens tot 10 en beheers je. Als meerdere mensen dit los van elkaar opmerken, dan kun je minimaal luisteren naar wat ze te vertellen hebben. Alleen maar schreeuwen dat het niet kan en nergens op slaat gaat sowieso niets oplossen. Dat er op fb wordt gekrijst is een ding, maar dat zelfs politici zich naar dat niveau verlagen vind ik echt diep triest.
Dus? Dat enkele anderen dat ook hebben gedaan maakt het nog niet een goed plan. Het meldpunt dient echt alleen ter verdeling en níet om een goed beeld te krijgen gewoonweg omdat dit geen middel is waarmee je een goed beeld krijgt.
Niemand maakt hier zwart, en niemand schreeuwt. Iedereen heeft nog altijd netjes gereageerd en gediscussieerd.