Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coloured schreef:En dan ook nog zich beroepen op zwijgrecht. Walgelijk. De duimschroeven aandraaien bij die kerel steeds ietsjes harder, totdat hij praat.
gohya schreef:anne_bento schreef:Het zou toch kunnen dat er wel sporen zijn gevonden in de auto, de auto is gezien in Zeewolde, en dat een rede is dat ze daar nu volop zoeken? Het blijft gissen zonder dat soort dingen te weten maar zou zomaar kunnen, ze zullen niet alles bekend maken
De auto hoort in Zeewolde,daar wonen zijn ouders en daar is de auto van.Dus ja,de auto zien ze elke dag in Zeewolde.
BloemBloem schreef:Nou Gu ... ik ga het mij toch afvragen of dat er wel is!
Gisteravond zat er een verslaggever van RTV Utrecht bij RTL Late Night, en hij
bevestigde ook, dat alles daar zomaar in en uit kan lopen! Ze lieten het zelfs zien, want
er was al eerder een korte docu over de kliniek gemaakt!
Die griezel zat daar een straf uit he jongens ... een STRAF .... (!!!!!)
Annet_Dottie schreef:Ik ga me wel aansluiten bij ergens op de vorige pagina waar iemand zei laten we ophouden met speculeren. Ik vind ook de toon tegenover elkaar in dit topic er niet echt vriendelijker op worden. Iemand spreekt uit iets te zien op de selfie van Anne en krijgt tientallen reacties over zich heen dat ze zich geen dingen in haar hoofd moet halen en geen dingen moet gaan zien die er niet zijn etc.. Zo'n beetje iedereen hier heeft een eigen beeld over hoe of wat, de een geloofd wel wat er in de telegraaf staat de ander niet, maar volgens mij is dit geen discussie topic toch? Laten we met z'n allen afwachten en die speculaties een beetje laten voor wat het is. En het verhaal over die verdachte die een relatie heeft gehad met een begeleidster daar en weet ik het wat voegt niks toe aan dit topic. Al helemaal niet omdat hij verdachte is en geen dader. Ik volg dit topic voor als er nieuws is over Anne en met 5 pagina's erbij schrok ik al dacht o god wat gemist maar het gaat alleen maar over die foto en die verdachte en al zijn dingen uit het verleden ipv over Anne..
Chubby schreef:PrinceAmos schreef:
Alsteblieft, dit is zo'n opruiende journalistiek. Typisch Powned en Telegraaf. Wmb hoeft dit hier niet gedeeld te worden, een beetje beschaafder mag het wel blijven. De verdwijning van Anne Faber op zich is al shocking genoeg toch.
Coloured schreef:En dan ook nog zich beroepen op zwijgrecht. Walgelijk. De duimschroeven aandraaien bij die kerel steeds ietsjes harder, totdat hij praat.
_Reneee schreef:Coloured schreef:En dan ook nog zich beroepen op zwijgrecht. Walgelijk. De duimschroeven aandraaien bij die kerel steeds ietsjes harder, totdat hij praat.
Gelukkig leven we niet meer in de middeleeuwen.
Die vent wordt echt wel onder druk gezet hoor. Ben maar niet bang. En inderdaad, in de Woenselse Poort gaat ook zoveel mis. Daar lopen ze ook gewoon in en uit.
gohya schreef:De auto hoort in Zeewolde,daar wonen zijn ouders en daar is de auto van.Dus ja,de auto zien ze elke dag in Zeewolde.
Citaat:Op de dag dat Anne Faber vermist raakte werd P. in Spakenburg gezien in de auto van zijn moeder. Die dag was zij moeder, die in Spakenburg woont, jarig. Het is waarschijnlijk dat P. verlof heeft gekregen om de verjaardag van zijn moeder te vieren.