Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Het verschil is alleen dat het christendom verlicht is
Willl65 schreef:Mixje90 schreef:Stel joodse mensen in Nederland zouden in de jaren dertig een dubbele nationaliteit hebben... En dat iemand ze dan ging vertellen, lever die maar lekker in....
Daar komen de Joden weer om de hoek een totaal niet te vergelijken situatie
Buiten het feit dat deze bevolkingsgroep helemaal geen twee paspoorten hadden kunnen hebben in die tijd heeft Nederland nooit geen last gehad van dit volk. Daarnaast waren de Joden Nederlanders
Zij werkte hard en vielen niemand lastig
Willl65 schreef:Grappig Mixje90 dat je dan net dit eruit knipt
Zeker het verhaal gemist waarin in vertel hoe fijn het voor ons Joodse mensen momenteel is hier in Nederland??
Ik heb er hier al een boekje over open gedaan maar ik kreeg hier als antwoord dat ik on topic moest gaan. Alsof er al pagina's vol niet of topic gepraat wordt
Voortouw informatie je hoeft mij echt niet te vertellen waar Jodenhaat vandaan komt hoor ,
Mijn familie, of wat daarvan over is voelt dit nog dagelijks maarja daar mag niet meer over gepraat worden he want gevoelig
Willl65 schreef:Mixje90 schreef:Je stuk over homo-haat klopt trouwens ook niet met de realiteitin Nederland niet teminste...
Slaap lekker zou ik zeggen
Willl65 schreef:1 ik heb helemaal niets met Wilders en nooit gehad
2 een Israëliër is wat anders dan een Jood en het joodse geloof is ook weer iets anders
Ik heb een Joodse achtergrond maar 1 Paspoort en wel de Nederlandse
3 als ik in Irael ga wonen dan lever ik mijn Nederlandse Paspoort in
4 ik heb zeker geen probleem bij het 1 paspoortbeleid want zoals je misschien weet is er in Israël ALTIJD plek voor Joden die op de vlucht moeten. Ongeacht waar ze vandaan komen.
Willl65 schreef:Grappig Mixje90 dat je dan net dit eruit knipt
Zeker het verhaal gemist waarin in vertel hoe fijn het voor ons Joodse mensen momenteel is hier in Nederland??
Ik heb er hier al een boekje over open gedaan maar ik kreeg hier als antwoord dat ik on topic moest gaan. Alsof er al pagina's vol niet of topic gepraat wordt
Voortouw informatie je hoeft mij echt niet te vertellen waar Jodenhaat vandaan komt hoor ,
Mijn familie, of wat daarvan over is voelt dit nog dagelijks maarja daar mag niet meer over gepraat worden he want gevoelig
Je hebt werkelijk geen enkel idee jij
geerke schreef:Resistance schreef:
Hahaha. Dan ben jij nog niet in de biblebelt geweest.
voorlopig is er nog niemand geweest van de biblebelt die met een vrachtwagen een menigte inrijdt of zich zelf opblaast.
geerke schreef:ik zie nog moslims juichen bij het neerstorten van het WTC
sneeuwpop schreef:En die haat imaams..... Ook niks te maken met moslims...
Het roepen van Allah akbar bij een aanslag, heeft ook niks te maken met moslims.
Tuurlijk!
bruintje123 schreef:Dus de media klopt niet dat het gisteren een moslim was met baardje.
En in Madrid, 11 maart, 2004
Amsterdam, 2 november 2004, op Theo van Gogh
Londen 7 juli 2005
Toulouse, 19 maart 2012
Londen, 22 mei 2013
Brussel, 24 mei 2014
Parijs, 7 januari 2015
Arras, 21 augustus 2015
Parijs, 13 november 2015
Brussel, 22 maart 2016
Istanbul, 28 juni 2016