Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Ik vraag me af, zal er een patroon in de aanslagen zitten? Zou het te voorspellen zijn wanneer de volgende is? De plannen liggen er waarschijnlijk al, alleen niet bekend voor ons. (Die man die gearresteerd was met al ver gevorderde plannen voor nog een aanslag, is waarschijnlijk maar 1 van de vele, het terroristische web is zo groot, er moeten meer terroristen van die aanslag afweten). Maar zou dat te analyseren zijn? Is er een verband tussen alle aanslagen? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk
rapido schreef:De lijders zitten in Syrië daar waar deze jongens opgeleid zijn en door gefinancierd worden.
Amyyy schreef:Nou, hopen dat ze de goede hebben.
Barbabientje, fijn dat je je auto terug hebt! Ik heb de facebookpagina van brussels airport een beetje in de gaten gehouden, en man man man, wat een werk verzetten die mensen! Er worden echt tientallen vragen per minuut gesteld, en alles wordt beantwoord. Echt petje af!
Ik kwam deze nog tegen: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160324_02200848 Een 3d reconstructie. Die mannen hebben helemaal niet op kunnen vallen, want ze zijn maar heel kort op het vliegveld geweest.
Qua leiders etc. Ik weet niet waar ze zitten. Ik denk ook in belgie, maar de IS heeft toch ook een online communicatie middel? Het zal wel samen gaan met leiders in Syrie. En dat ze er nu nog een gepakt hebben, wil voor mijn gevoel nog niet zo veel zeggen, want ze gaan nu gewoon naar de volgende...
Amyyy schreef:Nou, hopen dat ze de goede hebben.
Barbabientje, fijn dat je je auto terug hebt! Ik heb de facebookpagina van brussels airport een beetje in de gaten gehouden, en man man man, wat een werk verzetten die mensen! Er worden echt tientallen vragen per minuut gesteld, en alles wordt beantwoord. Echt petje af!
Ik kwam deze nog tegen: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160324_02200848 Een 3d reconstructie. Die mannen hebben helemaal niet op kunnen vallen, want ze zijn maar heel kort op het vliegveld geweest.
Qua leiders etc. Ik weet niet waar ze zitten. Ik denk ook in belgie, maar de IS heeft toch ook een online communicatie middel? Het zal wel samen gaan met leiders in Syrie. En dat ze er nu nog een gepakt hebben, wil voor mijn gevoel nog niet zo veel zeggen, want ze gaan nu gewoon naar de volgende...
snuffie123 schreef:Als eerst even puntje verbeteren: Zowel Nederland als België zijn christelijk. Alleen België is voornamelijk katholiek en Nederland voornamelijk protestants
moonsparkle schreef:Ik lees ook berichten dat ze binnen een straal van 100km van de kerncentrales jodiumpillen worden uitgedeeld. Kan iemand dat bevestigen? Er woont vast iemand binnen 100km van de centrales