Emmaa_ schreef:Ze willen er nog niks over kwijt, blijkbaar is de dreiging dus nog niet voorbij.
Oh, mijn Duits is kennelijk wat vastgeroest.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Emmaa_ schreef:Ze willen er nog niks over kwijt, blijkbaar is de dreiging dus nog niet voorbij.
Oh, mijn Duits is kennelijk wat vastgeroest.
Dreamy schreef:Emmaa_ schreef:Het ambulance verhaal is in ieder geval niet waar.
Kortom, de media loopt ons weer flink gek te maken.
Bedankt voor het up to date houden!
ilayda schreef:Turkije is vooral beledigd omdat er geen minuut stilte is gehouden toen er bij hun 100 mensen dood zijn gegaan.
Blue_Eyes schreef:Dit vond ik dan wel weer heel mooi, een tegengeluid van Britse moslims:
http://www.isisnotinmyname.com/
Emmaa_ schreef:ilayda schreef:Turkije is vooral beledigd omdat er geen minuut stilte is gehouden toen er bij hun 100 mensen dood zijn gegaan.
Wat ergens natuurlijk wel relatief begrijpelijk is. Aan de ene kant is dit natuurlijk heel specifiek gericht op voetbal (aanslag bij een voetbalstadion), maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen uit regio's waar het dagelijks gebeurt hier niet zo happig op zijn. We houden ook geen minuut stilte voor slachtoffers uit Syrie of Turkije, waarom moeten zij dan wel stil zijn voor 'ons'?
ilayda schreef:Ja indd zo zien vele dat daar, ik zelf ben het er niet mee eens. Want als het gevraagd word wat voor moeite is het.
Aan de andere kant, de mensen zien het als slecht. Maar ze riepen Allah is groot, dat is niet slecht bedoeld.