Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ik denk wel dat d bedoeld wordt maar hoe.. dat zou toch alleen zijn als er meer geld binnen komt dan eruit gaat. Maar nu vragen meer mensen zorg waar ze niet voor betalen. Dus ik snap m niet zomisschien is t heel simpel hoor maar ik zie t ff niet.
Tcm62 schreef:Ach 1 % jihadstrijders onder een klein aantalletje dit jaar van 40.000 asielzoekers...big deal...in zo een inmens groot land als Nederland zal de schade aan slachtoffers nihiel zijn.
Met een jaarlijkse kostenpost van 860 miljoen wat het hele asielbeleid per jaar kost en een gemiddelde van 6000 euro aan zorgkosten per asielaanvrager...verwaarloosbaar...
Evenals de Nederlandse is tourist die nu zoek is na terugkerr in Nederland..verwaarloosbaar detail..
Het is bijna sinterklaas dus we kunnen weer uitdelen...
Tcm62 schreef:Misschien even het nieuws luisteren, maar het valt mij op dat jullie dat uberhaupt nooit doen, vandaar die roze brillen...
storrum schreef:Volgens mij bedoeld Tcm62 dit? http://binnenland.eenvandaag.nl/index.p ... nederland_
Tcm62 schreef:Met een jaarlijkse kostenpost van 860 miljoen wat het hele asielbeleid per jaar kost en een gemiddelde van 6000 euro aan zorgkosten per asielaanvrager...verwaarloosbaar...
Evenals de Nederlandse IS(is) tourist die nu zoek is na terugkerr in Nederland..verwaarloosbaar detail..
Sammie schreef:Dat die niet gebouwd zijn hangt met diezelfde crisis samen eigenlijk. Gebrek aan huurhuizen is overigens ook niet nieuw. Woningnood loopt al zeker sinds de jaren 80 van de vorige eeuw. Dat had toen een piek en in de huidige crisis weer omdat er in de jaren 90 huisbezit gestimuleerd moest worden dus die handel moest verkocht worden. Dat gaat relatief goed zolang mensen dat ook kunnen kopen. Maar daar werd abrupt een stop opgezet en bijbouwen kon niet meer want er was geen geld. (En neemt sowieso jaren in beslag vanwege aanvragen vergunningen enz.)