Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Er zijn ook al pagina's op Facebook verschenen voor project X feesten in Valkenswaard en ergens in Brabant..
magda_90 schreef:_clau_1991 schreef:Jeeeetje, het wordt steeds gekker en gekker daarzo! Ongelofelijk hoe die mensen tegen de politie/ME doen! En straks maar zielig lopen doen als ze een klap gekregen hebben van de ME. Eigen schuld, dikke bult!!
Overigens vind ik het sowieso raar dat het feest überhaupt doorgegaan is. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat het feest niet doorgaat? Maargoed, das nu te laat. Ik vraag me af hoe schuldig het meisje zich nu voelt..
Het is VAAK zat gezegd, maar toch ga je er naar toe. Eigen schuld dus.
Het meisje zou zich niet schuldig moeten voelen maar al die idioten daar, waar zit je verstand?
Gianti schreef:Marjoow schreef:
Nee, die lui moet gewoon thuis blijven! Kom op, waar zit je verstand als je het nu ook nog gaat goedpraten wat die randdebielen allemaal veroorzaken!
Nou bedankt zeg, mijn verstand zit dat ze dit hadden moeten voorkomen...
Aandacht geven eraan en tegelijk zeggen dat er geen feest was... Sorry, OF er is geen feest en je laat gewoon weg simpel niemand de stad in, die daar niet hoort of je zorgt dat ze zich ten minste een beetje GECONTROLEERD vermaken....
Nee, ik praat niet goed wat die Idioten daar doen, maar iedereen zag dit al aankomen!
Barbabientje schreef:Movement schreef:
Eigen schuld, dikke bult.. ( of naja gat)
little_birdy schreef:o god trauma helicoptor onderweg !
Barbabientje schreef:Juist, en dan? Morgen op Facebook : de stappen om een gratis feestje van de gemeente te krijgen?
Stap 1: zoek een onnozel meisje
2: doe net of je ook allemaal echt komt
.....