Nicolletje schreef:Waar is 'hier' ?
In politieke topics als deze op Bokt...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teddy321 schreef:Wat een rust hier....net als aan t politieke front. Verhagen wilde niets kwijt na het overleg
jantergouw schreef:Teddy321 schreef:Wat een rust hier....net als aan t politieke front. Verhagen wilde niets kwijt na het overleg
Morgen is de politieke correspondent (Jane) er weer.
Als ze er niet is, is het toch wel stiller hier.
You don't know what you've got 'till it's gone!
Electra63 schreef:jantergouw schreef:
Morgen is de politieke correspondent (Jane) er weer.
Als ze er niet is, is het toch wel stiller hier.
You don't know what you've got 'till it's gone!
Nou ik hoop toch dat de politieke correspondenten iets objectiever zijn dan Jane.
jantergouw schreef:Is ook niet altijd zo. lees een site als http://www.joop.nl maar eens. Die zijn precies als haar, alleen dan voor de andere kant.
Als we reëel zijn, dan is dat ook menselijk. Als je een bepaalde filosofie aanhangt, dan is de kans wel heel groot dat je ook je uitlatingen daarmee synchroon laat lopen. iedereen is wel in meer of mindere mate bevooroordeeld.
Electra63 schreef:jantergouw schreef:Is ook niet altijd zo. lees een site als http://www.joop.nl maar eens. Die zijn precies als haar, alleen dan voor de andere kant.
Als we reëel zijn, dan is dat ook menselijk. Als je een bepaalde filosofie aanhangt, dan is de kans wel heel groot dat je ook je uitlatingen daarmee synchroon laat lopen. iedereen is wel in meer of mindere mate bevooroordeeld.
Ik probeer toch als lezer een beetje objectief te blijven.
Ik geloof niet alles wat er gezegd wordt.
Iedereen zijn mening.
Niet iedere linkse stemmer is een knuffelaar en/of theedrinker.
Net zoals niet iedere PVV-stemmer een rascist is, maar er zijn er wel (rascisten binnen de PVV).
jantergouw schreef:Je kunt niet overal straatcoaches neerzetten. Dan is het eind zoek. De Antillianen ook een straatcoach? En in de Bijlmer ook straatcoaches? Dat wordt nog een hele grote beroepsgroep op die manier. Ik ben voor de harde hand. Een straatcoach heeft maar een heel beperkte machtsinvloed. Hij kan wat praten, maar voor de rest kan hij niks.
Electra63 schreef:jantergouw schreef:Je kunt niet overal straatcoaches neerzetten. Dan is het eind zoek. De Antillianen ook een straatcoach? En in de Bijlmer ook straatcoaches? Dat wordt nog een hele grote beroepsgroep op die manier. Ik ben voor de harde hand. Een straatcoach heeft maar een heel beperkte machtsinvloed. Hij kan wat praten, maar voor de rest kan hij niks.
Overal is een beetje overdreven Jan.
Er zijn heel veel buurten en dorpen waar geen problemen zijn met buitenlanders.
Daar hebben ze dan wel weer last van (Nederlandse) hangjeugd.
Als je soms deze topics leest, dan ben je nergens meer veilig in Nederland.