Dat bevestigd alleen maar het beeld van PVV stemmers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou dat andere programma dan... weet ik het hoe het heet. Waarin criminelen gezocht worden. Allemaal donker.
marlinH schreef:De meerderheid behoort tot marokkaanse of turkse afkomst.
Er wonen (gelukkig) minder buitenlanders in nederland dan nederlanders.
Dan is het toch ernstig dat er meer buitenlanders zijn die dat soort dingen doen dan nederlanders? Gezien zij in de minderheid zijn.
Kortom, daar moet wat aan gebeuren en hopelijk gaat Wilders daar voor zorgen!
Splinter schreef:Las vandaag nog een interview met een marokkaan die vertelde dat als Wilders aan de macht kwam, marokkaanse jongeren zich onbegrepen voelen en dan iets moeten slopen..... ?!?
Dat bevestigd alleen maar het beeld van PVV stemmers
Nicolletje schreef:Suzanne F. schreef:Whahaha wat een onzin. Als jij in tegenstelling tot de meeste Marokkaanse vrouwen gewoon je kinderen goed opvoed zodat ze netjes en beleefd zijn en 'mevrouw' zeggen, en niet duwen en trekken en speelgoed afpakken en slaan en schoppen en schelden...... dan is er niks aan de hand.
Ik begrijp dit niet.... Ik ben 3 weken te gast geweest in Marokko en de kindertjes hier in Nederland konden een voorbeeld nemen van de kindertjes die ik daar gezien heb
russel schreef:Je hebt Marokko en Marokko.
Vergeet niet dat de Marokkaan geen Berber hoeft te zijn, dat zijn 2 verschillende volken met 2 verschillende talen en achtergrond.
De gemiddelde Marokkaan is net zo modern als wij, de vrouwen net zo modern als wij, die hebben geen sluiers en hoofddoeken. Ken genoeg Marokkanen die helemaal niet zo zijn als dat er in Nederland zo tegen aan gepoept wordt...
Dan ken ik genoeg Marokkanen die helemaal niets met de Berbers hebben, ze maar een dom volkje vinden....ga eens kijken in wat voor lemenhutjes, gaten in de bergen ze eigenlijk daar leven...toch niet verwonderlijk dat ze zo achter zijn met ontwikkeling?
Duurt nog wel 50 tot 100 jaar eer je geen Berber meer vind in het moderne Europa die zo leeft als een betrekkelijk grote groep Berbers nu nog leven...
fransje23 schreef:KiWiKo schreef:]
en terecht daar moet ook op bezuinigd worden............. en ik als absolute insider weet precies waar dat geld te halen valt!
Ben ook insider en het niet met je eens..
Ik overigens de enige bezuiniging van PPV in de gezondheidszorg.
randalinpony schreef:Weet je wat het probleem een beetje is... de mensen die indertijd naar hier zijn gekomen, zijn wel voor een deel de mensen die in het land van herkomst al kansarm waren en tot bepaalde bevolkingslagen behoorden, waarvan het achterblijvende land ook niet echt rouwig was dat ze gingen.
Ze stonden ver af van ontwikkelingen in hun eigen land (heel wat konden amper schrijven) en stonden nóg verder af van ontwikkelingen in de Westerse wereld.
KiWiKo schreef:laten we eerlijk zijn Turken (= moslim) NUL overlast van......... indonesiers = moslim............ nul last van.
chinezen, italianen, NUL last van.........
het zijn gewoon die marrokaantjes die het verpesten.............. wellicht word het tijd om in de marokkaanse gemeenschap daar paal en perk aan te stellen........... duidelijk is dat de Nederlandse overheid dit niet kan bewerkstelligen
Nessah schreef:Ik hoef niet te ontkennen dat er een probleem is onder allochtonen jongeren.. Máár er is ook een probleem bij autochtonen jongeren.. Kijk nu eens als feyenoord en ajax moeten spelen.. Omdat dat er haast altijd heel heftig aan toegaat en veel beveiliging moet komen en nu zelfs allemaal apart moet.. Zijn dan alle voetbal liefhebbers het probleem? Nee, alleen de extreme.. Die zijn het probleem. En je lost het niet op als je ze verbiedt om in een stadion te komen.. Dan rellen ze ergens anders wel. Je kan het wel oplossen door ze, na zo'n misdaad, verplichten lessen te laten volgen.. Of misschien wel een psychiater. Want zoiets doet een jong persoon toch niet zomaar, er moet iets mis zijn. Laat ze dan liever proffesionele hulp krijgen om zich zelf te verbeteren.
Zo denk ik er ook over met allochtonen jongeren die problemen veroorzaken.. Je lost het probleem niet op door ze langer te straffen.. In de gevangenis wordt je echt niet beter. Je moet juist leren waar de problemen zitten zodat we die kunnen oplossen. Want als ik om me heen kijk.. Zie ik al 3 meiden met de zelfde diploma's als dat ik heb.. zelfde leeftijd, zelfde klas.. Maar ik kon meerdere banen en bijbanen krijgen.. Zij werden afgewezen.. Ik heb met marrokaanse meisjes op een callcenter gewerkt.. Die mochten hun echte naam niet noemen omdat ze dan minder verkochten. ( ja, dit bleek écht uit de cijfers). Ik ken meisjes die bang zijn om langs die groep gabbers te lopen omdat er al een paar keer stenen zijn gegooid.. Ik ken meisjes die in de stad worden uitgescholden omdat zij een hoofddoek dragen..
Elk verhaal heeft 2 kanten.. Bekijk het ook eens van de andere kant.. Want als slim marrokaans meisje met diploma, heb je het in Nederland echt niet makkelijk.
Nessah schreef:Ik hoef niet te ontkennen dat er een probleem is onder allochtonen jongeren.. Máár er is ook een probleem bij autochtonen jongeren.. Kijk nu eens als feyenoord en ajax moeten spelen.. Omdat dat er haast altijd heel heftig aan toegaat en veel beveiliging moet komen en nu zelfs allemaal apart moet.. Zijn dan alle voetbal liefhebbers het probleem? Nee, alleen de extreme.. Die zijn het probleem. En je lost het niet op als je ze verbiedt om in een stadion te komen.. Dan rellen ze ergens anders wel. Je kan het wel oplossen door ze, na zo'n misdaad, verplichten lessen te laten volgen.. Of misschien wel een psychiater. Want zoiets doet een jong persoon toch niet zomaar, er moet iets mis zijn. Laat ze dan liever proffesionele hulp krijgen om zich zelf te verbeteren.
Zo denk ik er ook over met allochtonen jongeren die problemen veroorzaken.. Je lost het probleem niet op door ze langer te straffen.. In de gevangenis wordt je echt niet beter. Je moet juist leren waar de problemen zitten zodat we die kunnen oplossen. Want als ik om me heen kijk.. Zie ik al 3 meiden met de zelfde diploma's als dat ik heb.. zelfde leeftijd, zelfde klas.. Maar ik kon meerdere banen en bijbanen krijgen.. Zij werden afgewezen.. Ik heb met marrokaanse meisjes op een callcenter gewerkt.. Die mochten hun echte naam niet noemen omdat ze dan minder verkochten. ( ja, dit bleek écht uit de cijfers). Ik ken meisjes die bang zijn om langs die groep gabbers te lopen omdat er al een paar keer stenen zijn gegooid.. Ik ken meisjes die in de stad worden uitgescholden omdat zij een hoofddoek dragen..
Elk verhaal heeft 2 kanten.. Bekijk het ook eens van de andere kant.. Want als slim marrokaans meisje met diploma, heb je het in Nederland echt niet makkelijk.
Nessah schreef:Elk verhaal heeft 2 kanten.. Bekijk het ook eens van de andere kant.. Want als slim marrokaans meisje met diploma, heb je het in Nederland echt niet makkelijk.
KiWiKo schreef:laten we eerlijk zijn Turken (= moslim) NUL overlast van......... indonesiers = moslim............ nul last van.
chinezen, italianen, NUL last van.........
het zijn gewoon die marrokaantjes die het verpesten.............. wellicht word het tijd om in de marokkaanse gemeenschap daar paal en perk aan te stellen........... duidelijk is dat de Nederlandse overheid dit niet kan bewerkstelligen