Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:43

Sarabande, ik snap jouw post niet.. :?

Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zeg juist dat hij in Peru blijft en dat hij alleen voor Stephanie daar gaat.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:44

Deze jongen sterft denk ik in een cel, hetzij als oude man op Aruba of in Amerika, of als een Peruaan hem te pakken krijgt in de Castro..

Reken maar dat als hij straks veroordeeld is, hij word opgesloten daar er een dag komt dat de media niet meer oplet..

Dat is het moment dat hij tussen ander gevangenen komt te zitten.. Gevangenen die hem inderdaad wat aan zullen doen.

En overleeft hij die 25/35 jaar wel daar ( kans lijkt mij klein ) en hij word Peru uitgezet na zoveel jaar, dan staan er andere landen te wachten tot ze hem kunnen ophalen.. De VS heeft wél een uitleveringsverdrag met NL.. Dus als de FBI de zaak rond heeft en hij komt vrij, halen ze hem zo op en kan hij ook nog voor moord de gevangenis in daar..

Neuh, deze jongen zal nooit meer een pokertournooi spelen en nooit meer vrij rondlopen..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:46

russel schreef:
Sarabande, ik snap jouw post niet.. :?

Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zeg juist dat hij in Peru blijft en dat hij alleen voor Stephanie daar gaat.

Dat onderschrijf ik en haal al dat geëmmer aan dat je hier over je heen kreeg als je durfde te zeggen dat het een rotjoch is. Zelfs met de camera beelden en zijn bekentenis werd zijn schuld hier ontkent en schande gesproken over degenen die aan hem twijfelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:50

Ok, dan snappen we elkaar, want van mij mag hij lekker in die gevangenis blijven...niks uitleveren, niks verbeterende omstandigheden tov anderen.
Zo iemand mag gewoon nooit meer vrij komen, m.i deze jongen is een gevaar voor de omgeving. Laat hem maar met gelijken zitten, dan kan hij daar spelletjes spelen met anderen hun levens en zijn eigen, eens kijken wie slimmer en gemener is.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:52

Citaat:
Dat onderschrijf ik en haal al dat geëmmer aan dat je hier over je heen kreeg als je durfde te zeggen dat het een rotjoch is. Zelfs met de camera beelden en zijn bekentenis werd zijn schuld hier ontkent en schande gesproken over degenen die aan hem twijfelden.

Idd Sarabande, en het blijft nog steeds zo dat bokkers hem goeds toe wensen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:52

Siert ze, ze weten nog niet helemaal hoe in slecht mensen kunnen zijn, daarom heeft Joran ook steeds weer groepen meiden om zich heen (gehad) ......

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:13

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:27

Ja dat las ik gisteren ook, snap er niks van...

En joran zal niet sterven in de cel, net zoals andere zeggen als iemand internationaal gevolgd word zijn ze veel voorzichtiger..
Ze zijn ook niet dom he daar

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:31

yep het joch is fiets.......... en hij heeft het nog zelf gedaan ook............

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:31

Dat verhaal van Uri Keller :? , het enige dat het aantoont is dat Joran nogal creatieve manieren bedacht om aan geld te komen.
Ook dat hij telkens weer veel geld wist los te peuteren, maar voortdurend blut was.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:34

Dat stukje van hoe kom je aan dat geld, ik heb een pizza zaakje in...
Was echt flauwekul

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:36

nee hoor........... hij kan dat zaakje heel goed hebben :) en hij kan ook dat geld daar vandaan halen........

dat is echt wel plausibel

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:37

KiWiKo schreef:
nee hoor........... hij kan dat zaakje heel goed hebben :) en hij kan ook dat geld daar vandaan halen........

Maar zoveel brengt een zaakje daar echt niet op hoor ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:38

KiWiKo schreef:

Nou euhh hij had een ander zaakje in Thailand, had weinig met broodjes te maken :+ . Ze zijn daar inmiddels ook een zaak tegen hem aan het opbouwen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:39

he 20.000 op jaarbasis is niet echt heel veel :)

dat kan zomaar.......... lonen en inkopen zijn daar heel laag, dus dat kan economisch gezien best...........

alleen is 20.000 na belasting een duizendje of 8 en daar kan je dan weer net niet van leven zegmaar :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:40

sarabande schreef:
KiWiKo schreef:

Nou euhh hij had een ander zaakje in Thailand, had weinig met broodjes te maken :+ . Ze zijn daar inmiddels ook een zaak tegen hem aan het opbouwen.

yep dat bracht wat meer in het laadje zwart dan wel te verstaan :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 14:18

Teddy321 schreef:
Citaat:

Idd Sarabande, en het blijft nog steeds zo dat bokkers hem goeds toe wensen!!

Ik wens hem geen "goeds" toe, hij verdient wat hij verdient, maar ik vind de situatie in gevangenissen daar nogal mensonterend. Voor alle gevangenen wel te verstaan...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:25

Goof schreef:
Ik wens hem geen "goeds" toe, hij verdient wat hij verdient, maar ik vind de situatie in gevangenissen daar nogal mensonterend. Voor alle gevangenen wel te verstaan...

Ja en dat zijn vaak mensen die heel wat minder op hun kerfstok hebben dan Joran.
Misschien is dat het enige goede dat Joran in zijn leven eens doet, de aandacht van de westerse wereld op die wantoestanden richten.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:30

Citaat:

Maar HIJ heeft toch daar een meisje omgebracht?? Het was toch ZIJN beslissing omdat in Peru tedoen?
De toestand van de gevangenissen in dat werelddeel zijn toch al jaren bekend??
Ik ben het eens met de stelling dat hij een eerlijk proces dient te krijgen, maar indien veroordeelt mag ie voor mij z'n straf in Peru uitzitten! We maken ons toch ook niet druk om de Nederlandse drugssmokkelaars die daar zitten?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 14:37

Er zijn er genoeg die zich daar wel degelijk druk om maken, die wel iets doen voor deze gevangenen.
Het feit dat hij wist/ had moeten weten dat de situatie daar beroerd is zou er toch helemaal niets toe moeten doen??
Die situatie hoort helemaal zo niet te zijn, nergens niet!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:38

Ben benieuwd of de mensen die hier eerder in dit topic dachten dat hij er was ingeluisd en onschuldig was dat nu nog steeds denken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:40

Waarom moet iemand anders gaan denken ThePast03?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:50

Tja, omdat ik iemand niet gelijk een mes tussen zijn ribben toewens of mentaal en lichaamlijke mishandelingen toe wens, ben ik ineens iemand die moord goed keurd?
Ik denk dat Joran zeker zijn straf moet ondergaan zodra het bewezen is dat hij het gedaan heeft en dat hij het ALLEEN gedaan heeft (o.a. op Natalee).
Ik vind alleen dat er regels zijn voor een reden en Joran heeft er zeker een hele hoop gebroken, maar dat geeft ons niet het recht om ook regels te breken. Hij heeft recht op vertegenwoordiging, een verdediging en fatsoenlijke verzorging in de bajes. Ik denk dat dat toch wel het minste is. Want zodra deze mediahype is afgelopen zullen er weinig mensen nog aan hem denken op een regelmatige basis en in die tijd en nog vele jaren daarna zit hij wel in de bak. Dus een beetje respect voor het (beetje) mens dat hij is vind ik wel meer dan menselijk van ons!

PLUCK, ik denk dat er weinig mensen zijn geweest die dachten dat hij onschuldig was, maar net als mij een groep die graag wilde dat het eerst bewezen was voordat we hem een strop rond zijn nek deden!

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:52

Goof schreef:
Er zijn er genoeg die zich daar wel degelijk druk om maken, die wel iets doen voor deze gevangenen.
Het feit dat hij wist/ had moeten weten dat de situatie daar beroerd is zou er toch helemaal niets toe moeten doen??
Die situatie hoort helemaal zo niet te zijn, nergens niet!

Juist wel. Gevangenen in Nederland hebben het beter dan onschuldige vluchtelingen (asielzoekers). Laten we dáár eerst eens wat aan doen en die mensen een eerlijke kans geven voor we zoveel geld uittrekken voor moordenaars, aanranders, overvallers en ander gespuis.

Als Joran z'n schuld bewezen is, geef 'm dan maar gewoon een spuitje. Problem solved. Forever.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:59

MamboBeach schreef:
Waarom moet iemand anders gaan denken [*olduser*]?

Misschien hebben ze zijn verklaring gelezen, begrepen dat er zelfs bloedspetters zijn gevonden op de polo die hij aan had?
Kan me niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die denken dat Joran onschuldig is eigenlijk.