Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zeg juist dat hij in Peru blijft en dat hij alleen voor Stephanie daar gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Sarabande, ik snap jouw post niet..![]()
Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zeg juist dat hij in Peru blijft en dat hij alleen voor Stephanie daar gaat.
Citaat:Dat onderschrijf ik en haal al dat geëmmer aan dat je hier over je heen kreeg als je durfde te zeggen dat het een rotjoch is. Zelfs met de camera beelden en zijn bekentenis werd zijn schuld hier ontkent en schande gesproken over degenen die aan hem twijfelden.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:nee hoor........... hij kan dat zaakje heel goed hebbenen hij kan ook dat geld daar vandaan halen........
dat is echt wel plausibel
Nou euhh hij had een ander zaakje in Thailand, had weinig met broodjes te maken. Ze zijn daar inmiddels ook een zaak tegen hem aan het opbouwen.
Teddy321 schreef:Citaat:Dat onderschrijf ik en haal al dat geëmmer aan dat je hier over je heen kreeg als je durfde te zeggen dat het een rotjoch is. Zelfs met de camera beelden en zijn bekentenis werd zijn schuld hier ontkent en schande gesproken over degenen die aan hem twijfelden.
Idd Sarabande, en het blijft nog steeds zo dat bokkers hem goeds toe wensen!!
Goof schreef:Ik wens hem geen "goeds" toe, hij verdient wat hij verdient, maar ik vind de situatie in gevangenissen daar nogal mensonterend. Voor alle gevangenen wel te verstaan...
Citaat:Ik wens hem geen "goeds" toe, hij verdient wat hij verdient, maar ik vind de situatie in gevangenissen daar nogal mensonterend. Voor alle gevangenen wel te verstaan...
Goof schreef:Er zijn er genoeg die zich daar wel degelijk druk om maken, die wel iets doen voor deze gevangenen.
Het feit dat hij wist/ had moeten weten dat de situatie daar beroerd is zou er toch helemaal niets toe moeten doen??
Die situatie hoort helemaal zo niet te zijn, nergens niet!