Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:08

Karin schreef:
Romytjuuh schreef:
Hier ga ik helemaal in mee.
Hij had een keus, en tja dat nu heel nederland achter zijn naam, huis, famillie enz komt. Daar heeft hij zelf voor gekozen, blijkbaar.

Zijn familie, vrienden en buren niet.

Ja maar die hebben dan dus pech. Zoals de mensen die doodgereden zijn ook pech hebben |( Begrijp helemaal niets van die felle reacties hier om toch vooral de dader te beschermen. Bizar Nederlands poldergedrag.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:09

@MarvanTom: Ik vind die man ook een idioot, maar wat jij zegt is wel een beetje middeleeuws. We moeten gewoon afwachten of hij de operatie overleefd en wat hij te vertellen heeft.

Britt_Sisi

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

ik vind het echt erg.
ik was in amsterdam toen ik het hoorde, en er is ook even stilte gedaan!

Karin

xDramaQueen schreef:
vind dat erg netjes van je :j
+:)+

Dank je, maar ik vind er niets netjes aan. Zij hebben daar een leuke dag, ik zit door stom toeval thuis bij de tv terwijl ik vandaag ook de hort op zou zijn geweest. Ik heb het 'geluk' dat ik de berichtgeving heb kunnen volgen. Een hoop mensen zijn vanmorgen van huis gegaan om een gezellige dag te hebben, die hebben geen flauw idee van wat er is gebeurd en dat kun je hen IMO ook niet aanrekenen.

_Irene11_

HenrietteM schreef:
Vind de videoboodschap van de Koningin erg mooi maar ook wel schokkend om te zien hoe ondersteboven ze is. Krijg elke keer tranen in mijn ogen als ik haar "slachtoffers" hoor zeggen. Die snik in haar stem.....

Ja, ik vond hem ook erg mooi.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:10

Nessah schreef:
@MarvanTom: Ik vind die man ook een idioot, maar wat jij zegt is wel een beetje middeleeuws. We moeten gewoon afwachten of hij de operatie overleefd en wat hij te vertellen heeft.

idd je kan hem niet zo uit de narcose rukken en dan ondervragen, misschien is hij niet eens in staat om wat te zeggen of hij lijdt aan geheugenverlies

Karin

dejavu schreef:
Karin - Ik zie nergens een 06-nummer staan?! Kan me niet heugen dat die voorbij is gekomen.

Jawel hoor, op Geenstijl.nl en die link heeft hier ook gestaan. Is gelukkig verwijderd door de mods.

Meetje22

Vriend van me reed vlak voor de bus (werkt bij de koninklijke stallen).
Dan te beseffen dat als die vent een halve minuut eerder naar binnen was komen zeilen hij vanavond niet meer was thuis gekomen.
Heb de beelden nu een stuk of 20 keer gezien en kan het maar niet beseffen.
Ben er helemaal kapot van............
Wat gaat er in godsnaam door zo'n persoon zn gedachte om zo'n drama aan te richten,dat snap je toch niet ;(
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 30-04-09 18:13, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon

Marvantom, zolang je niet weet hoe hij tot deze daad is gekomen, vind ik het niet terecht dat je zulke harde uitspraken doet. Ik heb van te dichtbij gezien wat een ontslag te weeg kan brengen. 'gelukkig' heeft hij alleen zichzelf in de fik gestoken, maar vertel dat maar eens aan zijn ouders, zijn zus en ook aan ons... Een op het oog normaal persoon, kan door iets heftigs veranderen in een heel ander persoon.
Of dit bij deze man ook zo is? dat durf ik niet te zeggen. Maar je kan het ook niet uitsluiten.

Anoniem

MarvanTom schreef:
Er is geen excuus om zoiets te doen.
Dit is de dag van ons allemaal, onze multi culti-samenleving, en dan heb je weer zo'n gestoorde die alles verziekt voor altijd.
En voor iedereen.

Jammer dat we geen doodstraf hebben, maar aan de andere kant: lap hem maar op, er zijn voldoende mensen die hem vast op willen wachten en een langzame dood gunnen.
Helaas leven we nu en zal dat niet gebeuren. De dader wordt beschermd, door de wet...
Is dat niet krom of wat?!?
4 doden tot nu toe...
We zijn lekker bezig. 8)7

On-ge-lo-ve-lijk dat er voor zulke gevallen nog steeds mensen lopen te gillen dat zijn privacy moet worden gerespecteerd, ON-GE-LO-VE-LIJK Gewoon langzaam doodtrappen.

xDramaQueen

dat gegil is gewoon in me oren gebrand.. wat me nog veel erger lijkt is dat je je dochter/zoon/vader/moeder etc een fijne dag wenst en haar terug ziet hoe hij/zij gereanimeerd word oid..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:11

xXxdesiixXx schreef:
volgens mij niet

Er is alleen bekend dat een man van een dansgroep overleden is, zijn foto staat ook op Geen Stijl.
(5e foto van boven gezien)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:11

HenrietteM schreef:
Karin schreef:

Ja maar die hebben dan dus pech. Zoals de mensen die doodgereden zijn ook pech hebben |( Begrijp helemaal niets van die felle reacties hier om toch vooral de dader te beschermen. Bizar Nederlands poldergedrag.

ho ho even, hem niet maar zijn omgeving wel, wat heeft die ermee te maken???

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:12

@ Chiqa. Dat eerste ben ik helemaal met je eens. Dat 2de hoop ik dat je cynisch bedoelt......

dejavu

Karin schreef:
dejavu schreef:
Karin - Ik zie nergens een 06-nummer staan?! Kan me niet heugen dat die voorbij is gekomen.

Jawel hoor, op Geenstijl.nl en die link heeft hier ook gestaan. Is gelukkig verwijderd door de mods.

Bedoel je die gegeven n.a.v. zijn nummerbord?! Daar staat zijn nummer niet op, wel zijn geboortedatum en die begint met 06.

Shadow0

HenrietteM schreef:
Karin schreef:

Ja maar die hebben dan dus pech. Zoals de mensen die doodgereden zijn ook pech hebben

Denk je dat het beter is als er nog meer mensen onnodig leed wordt aangedaan? Vind jij dat het zin heeft, voor wie dan ook, om ook de familie erbij te betrekken? Zo ja, waarom vind je dat?

Karin

HenrietteM schreef:

Gelukkig leven we in een rechtsstaat.

De dader hoort uiteraard een passende straf te krijgen, maar niet voordat feiten zijn vastgelegd.

bente_

Nessah schreef:
Beatrix moest bijna huilen bij haar reactie.. En die zwarte jurk gelijk aangetrokken.. Echt sneu allemaal..

inderdaad!

dat 1 man zoveel verdriet kan veroorzaken!
echt heelerg allemaal!

Onassa

Meetje22 schreef:
Vriend van me reed vlak voor de gouden koets (werkt bij de koninklijke stallen).
Dan te beseffen dat als die vent een halve minuut eerder naar binnen was komen zeilen hij vanavond niet meer was thuis gekomen.
Heb de beelden nu een stuk of 20 keer gezien en kan het maar niet beseffen.
Ben er helemaal kapot van............
Wat gaat er in godsnaam door zo'n persoon zn gedachte om zo'n drama aan te richten,dat snap je toch niet ;(

Gouden koets....waar heb je het over????

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:13

xDramaQueen schreef:
dat gegil is gewoon in me oren gebrand.. wat me nog veel erger lijkt is dat je je dochter/zoon/vader/moeder etc een fijne dag wenst en haar terug ziet hoe hij/zij gereanimeerd word oid..

Ja :\

Meetje22

Sorry moest bus staan,ben helemaal van slag.
Heb het al veranderd.
Komt omdat ie ook altijd bij de gouden koets rijd,dus effe in de war met schrijven.
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 30-04-09 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

dejavu schreef:
Bedoel je die gegeven n.a.v. zijn nummerbord?! Daar staat zijn nummer niet op, wel zijn geboortedatum en die begint met 06.

Eerder vanmiddag stonden daar zijn telefoonnummer en (blijkbaar vorige) adres nog bij. Het pleit iig voor de poster dat die nu zijn verwijderd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:14

Shadow0 schreef:
Denk je dat het beter is als er nog meer mensen onnodig leed wordt aangedaan? Vind jij dat het zin heeft, voor wie dan ook, om ook de familie erbij te betrekken? Zo ja, waarom vind je dat?

Helemaal eens.

Nessah

Update 12:29: Er zou vlak voor de crash een tweede passengier uit het raam zijn gesprongen.
Is dit inmiddels nou al bevestigd of dit wel of niet waar is?

Destination

Nessah schreef:
Update 12:29: Er zou vlak voor de crash een tweede passengier uit het raam zijn gesprongen.
Is dit inmiddels nou al bevestigd of dit wel of niet waar is?

het is nog niet bevestigd