Britty schreef:Ik ga er dan vanuit dat 1 ampul gelijk staat aan 1 sigaret....nou dan zijn de gewone pakjes sigaretten aanzienlijk goedkoper!!! Weet iemand hoe dat zit?
nee dat is niet zo met een ampul kan je meerdere malen roken, er is een topic over op bokt
helaas is het meerendeel niet echt enhousiast omdat het nogal wat nadelen heeft
en de echte smaak niet bepaald evenaard, daarom ben ik ook niet dolenthousiast.
russel schreef:Nee altijd voor Ja, dat is een soort fatsoensnorm, die dus nu genegeerd moet worden.
at en fatsoensnorm voo rjou is kan voor iemand anders wel asosiaal zin; voorbeeld de gemiddelde Nederlander die rookt is een moordenaar, ik vind dat een asociale uitspraak, een ander niet, dus het is niet aan jou en mij om te bepalen wat wél en niet tolerant is.
russel schreef:Dat jij je beter voelt, ligt aan jouw persoonlijke ervaring,
en aan mijn medisch dossier, maar daar heb ik mij in het begin al genoeg over uitgewijd...Russel je bent geen arts dus vind je opmerking te verwaarlozen....
russel schreef:Lichamelijk kan niemand zich beter voelen met een sigaret, je bloed gaat klonteren. Waarom krijgt iemand met ziekte eerst te horen dat stoppen met roken wenselijk is om het ziekteproces positief te beinvloeden? Zelfs bij MS wordt het aanbevolen.
Nogmaals....je heb de kennis niet dus voel me niet genoodzaakt dit verder te bespreken...
russel schreef:Ik kan mij voorstellen dat je toestemming vraagt aan je tafelgenoot, maar doe je dat ook aan de persoon die aan het tafeltje naast je zit?
Ja dat doe ik. Maar sinds de "rookfobie" in Nederland heerst ben ik niet meer in een restaurant geweest, dus heeft niemand meer last van mij.
dees_daan schreef:dus ik begrijp je écht wel!
Dankje Dees_daan, het is idd aan ons om te bepalen wanneer en wat we roken