Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Het is altijd slimmer om wel naar je advocaat te luisteren.
Lusitana: pers is pers, ook de portugese pers is niet integer. Het wordt een beetje een pro portugal en anti engeland verhaal van jouw kant. Uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde
Lieke_M schreef:Mistic schreef:Wat is er toch mis met politie uit andere landen???
Volgens mij doen ze net als elk ander politiecorps gewoon hun werk. Misschien op een iets andere manier, maar dat hoeft toch niet gelijk reden te zijn om ze te verafschuwen?
Alsof de Nederlandse, Britse of Amerikaanse politie nooit fouten maken.
Mja oké, maar ik hoorde een verhaal van een jongen die enkele weken onschuldig in Turkije (of was het nu MArokko) in de gevangenis zat en die is volledig getraumatiseerd over de manier waarop de politie daar handelt met verdachten ed..
De reden die IK kan bedneken waarop ze eerst naar sky news hebben gebeld: als ze eerst de politie hadden gebeld, komen die eerst rustig een verklaring opnemen en tegen de tijd dat ze in actie schieten gaan er kostbare minuten/uren verloren. Ze hoopten misschien door eerst SKy news te bellen (en idd misschien een kennis daar ofzo) dat het bericht de wereld zou worden ingestuurd en eventuele kidnappers ergens zouden opgemerkt en onderschept worden voor ze in het niets konden verdwijnen.. Lijkt mij niet zo onlogisch??
russel schreef:Even ten overvloede, Lusitana, ik val je niet aan hoor. Integendeel. Jouw portugese kant van inbreng is ook gewenst.
Maar ik ben altijd geinteresseerd om pure zakelijke bewijzen te verzamelen om een zaak rond te krijgen.
Stel dat ze echt onschuldig zijn, zou toch verschrikkelijk zijn? Reden om van een flat af te springen, alles is dan kapot gemaakt en afgenomen.
randalinpony schreef:Hoeveel portugezen kijken skynews?
faye schreef:Ik kat niet op jou Lusitana, ik vind je alleen vreselijk nationalistisch. Jij bent juist degene die alles afkraakt wat niet door een portugees beweerd wordt en dat lijkt me geheel niet terecht
patsur schreef:Wat ineens in mij opkwam..
Als Kate het appartement binnenkomt, en ziet dat Maddie er niet is. Hoe kon ze dan gelijk weten dat het om ontvoering ging? Dan bel je toch niet gelijk SkyNews, maar ga je als een gek door en om het gebouw rennen en roepen naar je kind?
patsur schreef:Wat ineens in mij opkwam..
Als Kate het appartement binnenkomt, en ziet dat Maddie er niet is. Hoe kon ze dan gelijk weten dat het om ontvoering ging? Dan bel je toch niet gelijk SkyNews, maar ga je als een gek door en om het gebouw rennen en roepen naar je kind?
holly schreef:Mijn logische gedachten zou zijn, ik blijf zitten waar ik zit en ga niet eerder weg totdat mijn kind boven water is.
Stel dat ze weg gelopen is en opeens weer op de stoep staat, of dat er iemand belt voor losgeld, of weet ik veel wat.
Ik zou dan niet ergens anders, of zelfs in een ander land willen zijn, maar goed dat is hoe ik denk dat ik zou reageren.
Aan de andere kant vraag ik me wel eens af. Wat als de ouders er niets mee te maken hebben?
Alle ogen en onderzoeken zijn op hen gericht. Kijkt er dan helemaal niemand meer naar mogelijke andere gebeurtenissen?
Wat ik ook niet helemaal begrijp. Word er nu gewacht totdat iemand zijn mondje voorbij praat?
Of word er ook nog gezocht, zoals bijvoorbeeld met duikers in de zee, of terug open breken van straten enz?
katiavl schreef:Weer lekkere sfeer hier, volgens mij gaat het weer op een doodlopend straatje komen. dit word een unsolved crime denk ik
Lusitana schreef:En als de zaak in Nederland was geweest en de Britse pers maakte er een potje van, liet je dat dan ook allemaal maar?
Lusitana schreef:katiavl schreef:Weer lekkere sfeer hier, volgens mij gaat het weer op een doodlopend straatje komen. dit word een unsolved crime denk ik
Waarom? Wie weet komt straks het lijkje boven water en is alles klaar. En er zijn nog steeds dingen bij het forensisch lab.
lottehorse schreef:ik las vandaag op msn.nl (kan het nu nergens meer vinden) dat ze lichaams sappen van het meisje gevonden hadden en dat je daar uit voor 88% kon zeggen dat ze dood is. en aan een overdosis pillen.