Wolf Ne, Be, Du deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Mac schreef:
Het was net ook op het radio nieuws. Dat is wel een goede zaak.

Hoe meer aandacht , hoe beter!!

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:15

Ik zit een stukje te lezen van omroep Gelderland. Voorlopig grijpt de provincie niet in want de wolf vertoont normaal gedrag. Ik ga hier niet typen wat ik nu denk.. maar ik kan je zeggen.. ik ben pis en pislink..!!!!!!!

rien10

Re: Wolf Ne, Be, Du deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Je zou toch de half aangevreten kadavers op de stoep van het gemeentehuis leggen?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

charrr91 schreef:
Ik zit een stukje te lezen van omroep Gelderland. Voorlopig grijpt de provincie niet in want de wolf vertoont normaal gedrag. Ik ga hier niet typen wat ik nu denk.. maar ik kan je zeggen.. ik ben pis en pislink..!!!!!!!

Normaal gedrag is níet hetzelfde als wenselijk of acceptabel.

Ik wou dat ze die denkstap onderhand eens gingen maken

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:31

rien10 schreef:
Zeer interessant om te lezen, dat oude topic.

Het is bijzonder om te merken dat bewezen aanwezigheid van de wolf, niet terug is te vinden in de NDFF. Nationale Databank Flora en Fauna.

Ik ben blij met het overzichtje van de wolventopics. Overzichtje staat redelijk onderaan in de openingspost.
De topics die sinds deel 3 zijn ontstaan, staan er overigens niet in.

Als je alle topics terugleest, wordt wel heel duidelijk dat alle adviezen en verwachtingen niet uitkwamen.

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:34

Citaat:
Niet alleen ik. Vooral de herder natuurlijk maar ook ons hele team van vrijwilligers zijn verscheurd van verdriet. We hebben steun aan elkaar, en dat is fijn.

Ze is nu 36 uur vermist. 36 uur vol ongeloof, onzekerheid en machteloosheid. De tijd tikt door, de tijd begint te dringen en de goeie afloop wordt met het uur minder..
Ik typ misschien teveel hier, wetende dat er in heel Nederland dieren vermoord worden. Maar het is even een uitlaatklep, en vooral het niet weten wat ik moet doen..

Heel veel sterkte! Ik duim heel erg dat ze toch nog levend gevonden wordt. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie.

Ik ben echt bang dat het nog zoveel erger gaat worden de komende jaren.
Echt heel triest ;(

RanjaRietje

Re: Wolf Ne, Be, Du deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Charrr heel veel sterkte ;(