Ik kan me voorstellen, dat je dat doet als iemand aan het trollen is, maar daar heb ik Aillil niet op kunnen betrappen.
Ik kruip weer onder mijn meelees-steen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Ik zie echt wel dat je het hier tegen een grote meerderheid opneemt, vandaar ook mijn uitspraak dat ik je berichten met oprechte interesse lees. Een andere kant belichten is in heel veel gevallen geen verkeerd iets.Ailill schreef:Enzino, ik kan zelf prima bepalen iets wel of niet te plaatsen en/of te bepalen enkel mee te lezen. Ook kan ik zelf prima bepalen om ergens door heen te prikken/het niet te serieus te nemen, of er iets van te zeggen. Daar heb ik jou allemaal totaal niet voor nodig.
Fijn om duidelijk te zien dat je geen interesse in toenadering hebt en het weer over deze boeg wil gooien. Wat heb ik een spijt van die paragrafen die ik net getypt heb met uitleg, die tijd had ik mezelf blijkbaar kunnen besparen.
Nogmaals: 91 one-liners heb je al gepost in dit topic... inmiddels 92.
Je mag natuurlijk doen wat je wilt, maar weet dat je toegevoegde waarde in dit topic nihil of negatief is.
Dan kunnen we nu weer on-topic door gaan.
Ailill schreef:Electra63 schreef:En ik doe nog wel zo m'n bestWow..... dat er bokkers tellen hoeveel iemand post en of dit wel of niet inhoudelijk is![]()
Ik kan me voorstellen, dat je dat doet als iemand aan het trollen is, maar daar heb ik Aillil niet op kunnen betrappen.
Ik kruip weer onder mijn meelees-steen
Ailill schreef:Wat denk je nou, dat jij hier je plasje kunt komen doen en ik vervolgens mijn mond ga houden? Droom lekker verder.
Maar ik zal het voor de rest v.d. mensen hierbij laten, het draagt niet echt bij aan de algemene sfeer.
Karl66 schreef:Er is dus zomaar een kans dat Romney door tegen te stemmen Trump de voet dwars zet.
bigone schreef:Daarom is hij ook een gevaar voor alles en iedereen, wie er ook gekozen word. Door zijn uitlatingen en opmerkingen zullen er extreme figuren zijn die een nederlaag misschien niet accepteren en voor geweld zorgen. Ik denk dat Trump dat ook totaal niet inziet.
Shadow0 schreef:Ik denk dat Karl bedoelt dat zelfs Trump niet overal mee weg komt/alles naar zijn hand kan zetten, i.v.m. wetten/een democratie.Karl66 schreef:Weet je dat is niet zo spannend, Trump kan wel denken dat hij de VS als een maffiaclan kan leiden, maar onder aan de streep is de VS nog steeds een democratie met wetten, die zijn macht limiteren.
Hoe limiteren wetten volgens jou de macht? Magie?
Shadow0 schreef:En ik zou Karl willen vragen daar heel goed over na te denken. Want wetten werken alleen maar zolang ze uitgevoerd worden, en de Senaat heeft die taak in elk geval al vaak laten vallen. Wetten werken niet vanzelf.