Shaggy09 schreef:8nnemiek schreef:Als het allemaal geen kwaad zou kunnen, waarom hebben ze dan nog steeds een vervreemdingszone die niet toegankelijk is voor toeristen, enkel voor korte bezoekjes na toestemming? En er mag geen groente en fruit uit de omgeving worden geconsumeerd..
Ik heb lang geleden een documentaire gezien over de flora en fauna in de omgeving, en hoewel de natuur er prachtig was, bleken er ook veel misvormde dieren rond te lopen, en werden de dieren er niet oud.
Kijk aub die aflevering van kees vd spek.
Ik zal hem eens opzoeken.. maar ik heb inmiddels al een redelijk aantal docu's gezien, zowel voor als tegen kernenergie, vorige week nog een TED talk presentatie.. en bij de voorstanders vraag ik me echt af of ze elkaar gewoon domweg napraten of daadwerkelijk zelf onderzoek hebben gedaan. Ze dragen namelijk allemaal steeds weer dezelfde argumenten aan, waarvan je een deel zo weer van tafel kan vegen.
Het hele verhaaltje over de veiligheid wordt keer op keer herhaald terwijl niemand echt kan aantonen dat het volledig veilig is.. terwijl docu's van tegenstanders juist heel veel bewijs aandragen, en interviews houden met slachtoffers/nabestaanden etc. Een stuk geloofwaardiger als je het mij vraagt.