Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:40

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:41

Geryon schreef:
geerke schreef:
eigenlijk vind ik het een beetje onbegrijpelijk dat er in jullie HK topic gesproken word als dat wij hier in dit topic 'zieke geesten' zijn.
Volgens mij was de aanleiding tot deze discussie een aantal filmpjes die niet door de beugel konden....

Best knap om hier dan zo feitelijk te reageren, maar in een ander topic niet zoveel beter zijn :=

De opmerkingen van die zieke geesten zijn hier inmiddels doof de Modjes keurig allemaal verwijderd,

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:41

Maar ja wat is bewust? En staat een seriemoordenaar gelijk aan een vader die zijn kind mishandeld? Alles en iedereen de bak in. Voorgoed. Een kans om hun leven te beteren (iig de vader die zijn kind mishandeld) is er dus gewoonweg niet? Fouten mogen niet gemaakt worden? Levens mogen niet gebeterd worden? Geen tweede kansen? Nooit..

Iemand een lel geven wat niet zo veel voorstelt of een pony een keer een lek geven wat niet zoveel voorstelt..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:42

Geryon schreef:
geerke schreef:
eigenlijk vind ik het een beetje onbegrijpelijk dat er in jullie HK topic gesproken word als dat wij hier in dit topic 'zieke geesten' zijn.
Volgens mij was de aanleiding tot deze discussie een aantal filmpjes die niet door de beugel konden....

Best knap om hier dan zo feitelijk te reageren, maar in een ander topic niet zoveel beter zijn :=

_/-\o_

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:42

Ik moet zeggen dat ik het een beetje ver vind gaan om andermans berichten op Bokt dan na te gaan zoeken op wat er allemaal gezegd wordt... Maar goed :')

Rosa_

Re: Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:44

Ik ook blue eyes. Maar als je hier iets probeert te nuanceren wordt dat fout gelezen, krijg je pb's en worden je berichten gecheckt om hier in dit topci verdraait weer terug te komen :j

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:44

Blue_Eyes schreef:
Ik moet zeggen dat ik het een beetje ver vind gaan om andermans berichten op Bokt dan na te gaan zoeken op wat er allemaal gezegd wordt... Maar goed :')

en als ik gewoon een topic lees mag dat dan wel?
Je denkt toch niet dat mijn intressen zover reiken dat ik bepaalde profielen en 'eigen berichten' ga zitten te bekijken?

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:45

En als je niet nuanceert dan verwijderd de mod je bericht. :o
Laatst bijgewerkt door Morris op 10-07-13 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:45

Blue_Eyes schreef:
Dat sowieso, maar ik vind het ook not done om in een HK topic je beklag te gaan doen over een discussie elders. :') Het lijkt dan net alsof ze het hier niet kunnen winnen en dan voor de gemoedsrust ergens anders maar klagen.

Ben er een beetje klaar mee als het op deze manier moet. Sommige mensen willen blijkbaar gewoon tegen een blok beton aan blijven kijken.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:46

geerke schreef:
Blue_Eyes schreef:

en als ik gewoon een topic lees mag dat dan wel?
Je denkt toch niet dat mijn intressen zover reiken dat ik bepaalde profielen en 'eigen berichten' ga zitten te bekijken?

Nou ja, wat ik denk daar gaat het niet om... Zo'n opmerking dan hier plaatsen insinueert eigenlijk wel zoiets. Maar goed, dat is wel heel erg off topic. :')

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:47

Maar jou interesses reiken wel tot het lezen van een besloten hk topic van mensen die je niet kent geerke?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:47

Geryon schreef:
geerke schreef:

Best knap om hier weer de boel te verdraaien.... ;)
Zie nergens staan dat jullie 'zieke geesten' zijn en daarnaast wordt er op die opmerking na niets over gezegd verder. Het gaat in mijn ogen ook niet om winnen of verliezen maar om bepaalde opmerkingen die uit zijn verband getrokken worden. Maar dit zal dan vast aan het geschreven woord liggen.

Daarnaast ben ik het met Blue_eyes eens en vind ik het wel heel ver gaan om andermans berichten op bokt te gaan na zoeken. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:48

Sammie schreef:
Maar ja wat is bewust? En staat een seriemoordenaar gelijk aan een vader die zijn kind mishandeld? Alles en iedereen de bak in. Voorgoed. Een kans om hun leven te beteren (iig de vader die zijn kind mishandeld) is er dus gewoonweg niet? Fouten mogen niet gemaakt worden? Levens mogen niet gebeterd worden? Geen tweede kansen? Nooit..

Iemand een lel geven wat niet zo veel voorstelt of een pony een keer een lek geven wat niet zoveel voorstelt..

Ik vind dit soort dingen niet onder fouten vallen. Daar zit het verschil in. Het getuigt van een zieke geest. Die mogen de kans niet eens hebben om hun leven te verbeteren. Ik geloof ook echt niet dat dat kan. Ja, je kan je voortaan netjes gedragen. Maar die zieke geest dat je iemand zoiets aan kan doen, blijf je houden. En dan hoor niet niet vrij uit te lopen vind ik.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:48

Dat gebeurt ook niet, maar doodzwijgen in het HK topic hoeft toch ook niet.
Maar de benaming zieke geesten uit het HK ging over de walgelijke dreigementen, en nog veel erger. En die zijn hier verwijderd.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:21

Marga schreef:
Moderatoropmerking:
Er zijn signalen binnen gekomen dat mensen veel te ver gaan met bedreigingen en daarom geven we dit topic nog maar één kans.

Als er nu een slotje op gaat, zal dit een definitief slotje zijn en zal het topic niet meer worden geopend. Het openen van topics elders op het forum is niet toegestaan, gebeurt dit wel zullen er passende sancties volgen wegens het negeren van moderatoropmerkingen.

Hier nog een keer de regels die gelden, zowel hier in het topic als op de rest van Bokt:
Speculaties, vrijgeven van namen, plaatsen van links met beeldmateriaal, plaatsen van links die direct met betrokken te maken hebben, hinten naar over wie het zou kunnen gaan, verwensingen naar deze mensen, het is allemaal niet toegestaan. Het overtreden van de regels/negeren van moderatoropmerkingen zal ook resulteren in een passende sanctie.
Je ongenoegen uitspreken, binnen de regels van Bokt, is wel toegestaan.

Moderatoropmerking:
De bovenstaande moderatoropmerking heeft eerder in het topic gestaan en hierin stond duidelijk dat het ging om een laatste waarschuwing. Ook hebben we meerdere malen uitgelegd waarom deze regels gehanteerd werden:

Citaat:
Op Bokt worden er in ieder geval grenzen aan gesteld. Wij staan niet toe dat er beelden waarbij te zien is dat er dierenmishandeling plaatsvindt worden geplaatst, daarbij zullen doodsbedreigingen en namen worden verwijderd. Niet omdat wij onze ogen sluiten voor de realiteit, wel omdat wij vinden dat het niet aan ons als individu of community is om mensen op te sporen en te straffen, die rol is voor politie en justitie.

Je sterk maken tegen dierenmishandeling is altijd oké. Alleen het aanpakken of bedreigen van individuen is niet de meest productieve weg. Als dit nog steeds gebeurt in Nederland, kunnen we de politiek aansporen om te zorgen voor fatsoenlijke wetgeving die dieren beschermt. En we kunnen altijd zorgen voor het welzijn van onze eigen paarden en die van anderen. En natuurlijk: duidelijk maken dat we afkeer hebben van dit soort praktijken. Maar laten we ons niet tot hun niveau verlagen.

Helaas hebben we moeten constateren dat er nog teveel berichten werden geplaatst die tegen de regels ingingen, vandaar dat er nu een definitief slotje op het topic gaat. Het topic zal dus niet meer worden geopend. Ook het openen van topics of het bespreken van dit onderwerp elders op het forum is niet toegestaan.