Tigra_ schreef:Is er eigenlijk al wat bekend over de pony's zelf? Deze zouden toch onderzocht worden door een dierenarts iemand nog iets over vernomen?
http://www.rtvnh.nl/nieuws/111255/Polit ... onderkomen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigra_ schreef:Is er eigenlijk al wat bekend over de pony's zelf? Deze zouden toch onderzocht worden door een dierenarts iemand nog iets over vernomen?
Geryon schreef:geerke schreef:eigenlijk vind ik het een beetje onbegrijpelijk dat er in jullie HK topic gesproken word als dat wij hier in dit topic 'zieke geesten' zijn.
Volgens mij was de aanleiding tot deze discussie een aantal filmpjes die niet door de beugel konden....
Best knap om hier dan zo feitelijk te reageren, maar in een ander topic niet zoveel beter zijn
Geryon schreef:geerke schreef:eigenlijk vind ik het een beetje onbegrijpelijk dat er in jullie HK topic gesproken word als dat wij hier in dit topic 'zieke geesten' zijn.
Volgens mij was de aanleiding tot deze discussie een aantal filmpjes die niet door de beugel konden....
Best knap om hier dan zo feitelijk te reageren, maar in een ander topic niet zoveel beter zijn
Blue_Eyes schreef:Ik moet zeggen dat ik het een beetje ver vind gaan om andermans berichten op Bokt dan na te gaan zoeken op wat er allemaal gezegd wordt... Maar goed
Blue_Eyes schreef:Dat sowieso, maar ik vind het ook not done om in een HK topic je beklag te gaan doen over een discussie elders.Ik moet zeggen dat ik het een beetje ver vind gaan om andermans berichten op Bokt dan na te gaan zoeken op wat er allemaal gezegd wordt... Maar goed
geerke schreef:Blue_Eyes schreef:Ik moet zeggen dat ik het een beetje ver vind gaan om andermans berichten op Bokt dan na te gaan zoeken op wat er allemaal gezegd wordt... Maar goed
en als ik gewoon een topic lees mag dat dan wel?
Je denkt toch niet dat mijn intressen zover reiken dat ik bepaalde profielen en 'eigen berichten' ga zitten te bekijken?
Sammie schreef:Maar ja wat is bewust? En staat een seriemoordenaar gelijk aan een vader die zijn kind mishandeld? Alles en iedereen de bak in. Voorgoed. Een kans om hun leven te beteren (iig de vader die zijn kind mishandeld) is er dus gewoonweg niet? Fouten mogen niet gemaakt worden? Levens mogen niet gebeterd worden? Geen tweede kansen? Nooit..
Iemand een lel geven wat niet zo veel voorstelt of een pony een keer een lek geven wat niet zoveel voorstelt..
Marga schreef:Moderatoropmerking:Er zijn signalen binnen gekomen dat mensen veel te ver gaan met bedreigingen en daarom geven we dit topic nog maar één kans.
Als er nu een slotje op gaat, zal dit een definitief slotje zijn en zal het topic niet meer worden geopend. Het openen van topics elders op het forum is niet toegestaan, gebeurt dit wel zullen er passende sancties volgen wegens het negeren van moderatoropmerkingen.
Hier nog een keer de regels die gelden, zowel hier in het topic als op de rest van Bokt:
Speculaties, vrijgeven van namen, plaatsen van links met beeldmateriaal, plaatsen van links die direct met betrokken te maken hebben, hinten naar over wie het zou kunnen gaan, verwensingen naar deze mensen, het is allemaal niet toegestaan. Het overtreden van de regels/negeren van moderatoropmerkingen zal ook resulteren in een passende sanctie.
Je ongenoegen uitspreken, binnen de regels van Bokt, is wel toegestaan.
Citaat:Op Bokt worden er in ieder geval grenzen aan gesteld. Wij staan niet toe dat er beelden waarbij te zien is dat er dierenmishandeling plaatsvindt worden geplaatst, daarbij zullen doodsbedreigingen en namen worden verwijderd. Niet omdat wij onze ogen sluiten voor de realiteit, wel omdat wij vinden dat het niet aan ons als individu of community is om mensen op te sporen en te straffen, die rol is voor politie en justitie.
Je sterk maken tegen dierenmishandeling is altijd oké. Alleen het aanpakken of bedreigen van individuen is niet de meest productieve weg. Als dit nog steeds gebeurt in Nederland, kunnen we de politiek aansporen om te zorgen voor fatsoenlijke wetgeving die dieren beschermt. En we kunnen altijd zorgen voor het welzijn van onze eigen paarden en die van anderen. En natuurlijk: duidelijk maken dat we afkeer hebben van dit soort praktijken. Maar laten we ons niet tot hun niveau verlagen.