Babeth schreef:Valt me op dat er wel wat meer op nu.nl staat erover.
Hoe het totaal níet leeft bij ´de massa´ is ook opvallend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1986 schreef:ja... de doofpot werkt blijkbaar voor de grote massa. Denk dat veel mensen het al ´vergeten´ zijn?
Huertecilla schreef:Babeth schreef:Valt me op dat er wel wat meer op nu.nl staat erover.
Hoe het totaal níet leeft bij ´de massa´ is ook opvallend.
Mist schreef:als we niet VEEEEEEEL meer willen betalen voor energie. In NL weet ik niet precies wat het percentage is, maar in BE is 54% vd geleverde energie afkomstig van kerncentrales....die al 30+ jaar oud zijn.
Bandida schreef:Mist schreef:als we niet VEEEEEEEL meer willen betalen voor energie. In NL weet ik niet precies wat het percentage is, maar in BE is 54% vd geleverde energie afkomstig van kerncentrales....die al 30+ jaar oud zijn.
Juist ja, volledig afgeschreven zijn die dingen, en TOCH betalen we ons hier blauw aan electriciteit.. Komt omdat we er zelf (België) geen eigenaar meer van zijn. Het probleem ligt dus niet alleen bij de risico's die aangepakt moeten worden, het ligt bijvoorbeeld in dit geval ook bij de hebzucht van de aandeelhouders.
countrygirl schreef:Tssss..... blijkt toch dat Tepco wel degelijk geweten heeft dat er zo'n grote tsunami mogelijk was.
Waarom zijn we nu helemaal niet verbaasd?