Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Kijk je weleens Opsporing verzocht? Of Spoorloos??
Joosiien schreef:Hmm ik ben benieuwd waar dit op gaat uitlopen, de meningen over Geert Wilders zijn in Nederland echt heeeel erg verschillend en tegenovergesteld. Er zijn nu ook al Nederlandsers (8600) die aan de wereld, via internet, hun excuses aanbieden voor de 1,5 miljoen stemmen die de PVV van Geert Wilders bij de Tweede Kamerverkiezingen kreeg.
lifaya schreef:En als dat nou een nederlander was die dat had gedaan?gezien dat OOK gebeurd? Mijn vriendinnen zijn allebei van surinaamse afkomst, ik heb het een en ander meegemaakt en gezien, ben veel uitgegaan in amsterdam, rotterdam en denhaag en zie dat het echt niet alleen de `buitenlanders´ zijn hoor
heb meegemaakt dat een stel idiote hardcoorders met glazen naar voorbijgangers aan het gooien waren, heb ook gezien dat 2 surinaamse mannen aan het vechten waren, en zo kan ik wel veel meer dingen opnoemen.
Je hebt overal rotte appels tussen zitten
Citaat:Nu ga ik heel bokt over me heen krijgen, maar ik vind dat Wilders zich helemaal niet zo ernstig aan discriminatie schuldig maakt. In ieder geval niet erger dan de overheid die alle Turken en Marokkanen zonder pardon bij de politie laat om het imago van de politie te verbeteren, daarbij echter geen aandacht te schenken aan kwaliteit...Om maar een voorbeeldje te noemen...
Suzanne F. schreef:Joosiien schreef:Hmm ik ben benieuwd waar dit op gaat uitlopen, de meningen over Geert Wilders zijn in Nederland echt heeeel erg verschillend en tegenovergesteld. Er zijn nu ook al Nederlandsers (8600) die aan de wereld, via internet, hun excuses aanbieden voor de 1,5 miljoen stemmen die de PVV van Geert Wilders bij de Tweede Kamerverkiezingen kreeg.
Pff wat ziek. Je gaat je nooit verontschuldigen voor de mening van een ander.
Dit doen ze uit angst. Ze zijn bang dat de Islam terroristische acties gaat ondernemen op Nederland. Ze verontschuldigen zich dus maar snel omdat het schijterds zijn, bangepoepers.
Daphna schreef:Suzanne F. schreef:Kijk je weleens Opsporing verzocht? Of Spoorloos??
ja, die gozer die in almere vrouwen verkracht, is waarscheinlijk een autochtoon. De pedofiel die kinderen in zwembaden filmde om zich thuis daarop af te trekken is een nederlander, Joran van der sloot, ook toevallig een nederlander, mensen doen verschrikkelijke dingen, buitenlanders maar ook nederlanders, je maakt mij echt misselijk met je opmerking.
Suzeltje schreef:lifaya schreef:En als dat nou een nederlander was die dat had gedaan?gezien dat OOK gebeurd? Mijn vriendinnen zijn allebei van surinaamse afkomst, ik heb het een en ander meegemaakt en gezien, ben veel uitgegaan in amsterdam, rotterdam en denhaag en zie dat het echt niet alleen de `buitenlanders´ zijn hoor
heb meegemaakt dat een stel idiote hardcoorders met glazen naar voorbijgangers aan het gooien waren, heb ook gezien dat 2 surinaamse mannen aan het vechten waren, en zo kan ik wel veel meer dingen opnoemen.
Precies, maar wanneer zoiets door een autochtoon gedaan wordt, wordt er veel minder aandacht aan besteed.
Suzanne F. schreef:Joosiien schreef:Hmm ik ben benieuwd waar dit op gaat uitlopen, de meningen over Geert Wilders zijn in Nederland echt heeeel erg verschillend en tegenovergesteld. Er zijn nu ook al Nederlandsers (8600) die aan de wereld, via internet, hun excuses aanbieden voor de 1,5 miljoen stemmen die de PVV van Geert Wilders bij de Tweede Kamerverkiezingen kreeg.
Pff wat ziek. Je gaat je nooit verontschuldigen voor de mening van een ander.
Dit doen ze uit angst. Ze zijn bang dat de Islam terroristische acties gaat ondernemen op Nederland. Ze verontschuldigen zich dus maar snel omdat het schijterds zijn, bangepoepers.
Jade15 schreef:Ik las net ergens hier dat Wilders er juist de Islamitische mensen bekritiseert. Daar wil ik wel wat over zeggen.
Voorbeeld bij ons in het dorp woont een Birmees gezin. Net binnengekomen. Ja ze krijgen zo een super leuk huurhuis toegewezen, maar ik zie ook dat ze keihard werken om de Nederlandse taal machtig te worden.
In tegenstelling tot een Noord Afrikaans gezin dat hier ook woont. Bij hun moet je alles via hun kinderen (die nog op de lagere school zitten) regelen, zij willen helemaal niet meedoen hier.
Als je in een ander land woont en je bent de taal niet machtig. Hoe kun je dan leren en je aan de in dat land geldende regels uberhaupt houden vraag ik me af. Daar mag Nedeland van mij best streng in zijn of wat minder tolerant en degenen die wel hun best doen ook daarvoor belonen.
KiWiKo schreef:Daphna schreef:ja, die gozer die in almere vrouwen verkracht, is waarscheinlijk een autochtoon. De pedofiel die kinderen in zwembaden filmde om zich thuis daarop af te trekken is een nederlander, Joran van der sloot, ook toevallig een nederlander, mensen doen verschrikkelijke dingen, buitenlanders maar ook nederlanders, je maakt mij echt misselijk met je opmerking.
en de 97 andere zijn van middelandsezee afkomst..................... duhuh............
kijk je wel eens?
Suzeltje schreef:Maar waarom heeft hij het dan telkens over Marokkanen en niet bijvoorbeeld over Antillianen of Polen? De misdaadcijfers liggen in deze andere groepen misschien wel wat lager, maar alsnog behoorlijk hoog.
Suzeltje schreef:Niet alle mensen doen dat uit angst voor de islam, het gaat er ook om dat mensen bang zijn dat landen die Wilders controversieel vinden en die het niet eens zijn met zijn gedachtes, Nederland buiten gaan sluiten wat betreft economie. En dan bedoel ik niet de islamitische landen die dat vinden, ook landen uit de EU. Dit zal vast niet in ernstige mate plaatsvinden, ik ben er ook niet bang voor, maar ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze dit zorgwekkend vinden.
fransje23 schreef:Suzeltje schreef:Schreewende man zit niet meer vast, maar goed beetje offtopic.
Schreeuwende man heeft geestelijke gezondheidszorg nodig, maar daar gaat de PVV op bezuinigen.
Daphna schreef:KiWiKo schreef:
ja, die gozer die in almere vrouwen verkracht, is waarscheinlijk een autochtoon. De pedofiel die kinderen in zwembaden filmde om zich thuis daarop af te trekken is een nederlander, Joran van der sloot, ook toevallig een nederlander, mensen doen verschrikkelijke dingen, buitenlanders maar ook nederlanders, je maakt mij echt misselijk met je opmerking.
en de 97 andere zijn van middelandsezee afkomst..................... duhuh............
kijk je wel eens?
ja ik kijk wel eens, en ik zie inderdaad nogal wat allochtonen overvallers, maar desalnietemin zie ik ook nederlanders er tussen. Het is niet zwart wit wit.. Ik ben zelf half nederlands en als ik zo lees wat Suzanne F. zegt denk ik niet dat ze haar kinderen met mijn kinderen zou willen laten spelen, puur vanwege mijn afkomst.
Daphna schreef:KiWiKo schreef:en de 97 andere zijn van middelandsezee afkomst..................... duhuh............
kijk je wel eens?
ja ik kijk wel eens, en ik zie inderdaad nogal wat allochtonen overvallers, maar desalnietemin zie ik ook nederlanders er tussen. Het is niet zwart wit wit.. Ik ben zelf half nederlands en als ik zo lees wat Suzanne F. zegt denk ik niet dat ze haar kinderen met mijn kinderen zou willen laten spelen, puur vanwege mijn afkomst.
Suzanne F. schreef:Whahaha wat een onzin. Als jij in tegenstelling tot de meeste Marokkaanse vrouwen gewoon je kinderen goed opvoed zodat ze netjes en beleefd zijn en 'mevrouw' zeggen, en niet duwen en trekken en speelgoed afpakken en slaan en schoppen en schelden...... dan is er niks aan de hand.
Suzeltje schreef:lifaya schreef:En als dat nou een nederlander was die dat had gedaan?gezien dat OOK gebeurd? Mijn vriendinnen zijn allebei van surinaamse afkomst, ik heb het een en ander meegemaakt en gezien, ben veel uitgegaan in amsterdam, rotterdam en denhaag en zie dat het echt niet alleen de `buitenlanders´ zijn hoor
Precies, maar wanneer zoiets door een autochtoon gedaan wordt, wordt er veel minder aandacht aan besteed.
KiWiKo schreef:fransje23 schreef:Schreeuwende man heeft geestelijke gezondheidszorg nodig, maar daar gaat de PVV op bezuinigen.
en terecht daar moet ook op bezuinigd worden............. en ik als absolute insider weet precies waar dat geld te halen valt!