Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazary schreef:Paintlinger schreef:Echt goed hoe jullie bijna alle media door het slijk halen......door het schokkende filmje op RTL heb ik me kunnen realiseren hoe vreselijk dit allemaal was!!
Bokkers mogen trouwens ook best wel een beetje aardig tegen elkaar blijven hoor........dat gehakketak is nergens voor nodig
Dat heb ik eigenlijk ook wel.
Vreselijk om te zien, maar met halve beelden is het van buiten af helemaal niet te bevatten.
Overigens ben ik iemand die niet erg veel moeite heeft met bekend making van de naam van de man.
Moet hij maar normaal doen, dan had hij zijn naam ook niet in de media gehad.
Ik heb geen respect voor zulke lui, ook geen medelijden. Die grens voor respect en medelijden is hij voor mij heel veel te ver over gegaan.
Ik hoop dat hij ook meer straf krijgt dan een verklaring ontoerekenings vatbaar en een uurtje prullen prikken in het park.
ukje schreef:xannemijn schreef:Die hebben niet in de gaten hoe erg het allemaal is.
idd, de mensen die daar staan die hebben wrs de beelden enzo ook niet gezien ze hebben alleen maar gehoord voor de rest ook niet de kans is groot dat de meeste al behoorlijk wat op hebben zeker met dit mooie weer.
Karin schreef:ukje schreef:
idd, de mensen die daar staan die hebben wrs de beelden enzo ook niet gezien ze hebben alleen maar gehoord voor de rest ook niet de kans is groot dat de meeste al behoorlijk wat op hebben zeker met dit mooie weer.
Ik krijg af en toe een sms'je over hoe gezellig het is in Eindhoven, ik stoor mijn vriendinnetjes daar dan ook bewust niet met berichtgeving over deze gebeurtenis. Ze zien vanavond de ernst ervan wel op tv, ik zie niet wat het toevoegt om nu hun leuke dag te verpesten. Je bevat het pas als je de beelden ziet.
MarvanTom schreef:Er is geen excuus om zoiets te doen.
Dit is de dag van ons allemaal, onze multi culti-samenleving, en dan heb je weer zo'n gestoorde die alles verziekt voor altijd.
En voor iedereen.
Jammer dat we geen doodstraf hebben, maar aan de andere kant: lap hem maar op, er zijn voldoende mensen die hem vast op willen wachten en een langzame dood gunnen.
Helaas leven we nu en zal dat niet gebeuren. De dader wordt beschermd, door de wet...
Is dat niet krom of wat?!?
4 doden tot nu toe...
We zijn lekker bezig.