Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:01

Ik vind dat op het moment dat iemand bewust onze koninklijke familie in gevaar brengt en daarbij onschuldige mensen van het leven berooft en mensen zwaar gewond maakt dat op een dag als koninginnedag alle festiviteiten moeten worden afgelast. Het is koninginnedag, iemand brengt onze koningin in gevaar, dood mensen en er wordt aangegeven de vlag half stok te hangen. Sorry hoor daar hoort geen feest bij.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:02

pfff RTL, hoe kunnen ze dit nou doen.. vind dit iets te..

maar pfoe, maxima was dat volgens mij, die zakte zowat door haar benen.

Tivoli

Die beelden blijven gewoon heftig... :\

marrlinde

nee was al toch?

ukje

xannemijn schreef:
Die hebben niet in de gaten hoe erg het allemaal is.

idd, de mensen die daar staan die hebben wrs de beelden enzo ook niet gezien ze hebben alleen maar gehoord voor de rest ook niet de kans is groot dat de meeste al behoorlijk wat op hebben zeker met dit mooie weer.

Destination

ja maar dan nog ik bedoel dan hebben die ook meteen weer aandacht maar ik denk dat ze nog even wachten tot het politieonderzoek klaar is

123468086

kazary schreef:
Paintlinger schreef:
Echt goed hoe jullie bijna alle media door het slijk halen......door het schokkende filmje op RTL heb ik me kunnen realiseren hoe vreselijk dit allemaal was!!

Bokkers mogen trouwens ook best wel een beetje aardig tegen elkaar blijven hoor........dat gehakketak is nergens voor nodig :n

Dat heb ik eigenlijk ook wel.
Vreselijk om te zien, maar met halve beelden is het van buiten af helemaal niet te bevatten.

Overigens ben ik iemand die niet erg veel moeite heeft met bekend making van de naam van de man.
Moet hij maar normaal doen, dan had hij zijn naam ook niet in de media gehad.
Ik heb geen respect voor zulke lui, ook geen medelijden. Die grens voor respect en medelijden is hij voor mij heel veel te ver over gegaan.
Ik hoop dat hij ook meer straf krijgt dan een verklaring ontoerekenings vatbaar en een uurtje prullen prikken in het park.

Hier ga ik helemaal in mee.
Hij had een keus, en tja dat nu heel nederland achter zijn naam, huis, famillie enz komt. Daar heeft hij zelf voor gekozen, blijkbaar.
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 30-04-09 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

JuliaaZM

Ver-schri-kkelijk.. Ik heb het Live gezien op tv. Ik stond echt perplex. wat kunnen mensen toch verschrikkelijk zijn :|

Familie, vrienden van de slachtoffers, heel veel sterkte..

Chrissy_

Het lijkt me echt vreselijk om daar bij te zijn.. :\ Dat beeld blijft echt voor altijd op je netvlies gebrand.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:03

maar zijn familie heeft daar toch niet voor gekozen?

_Irene11_

_Tivoli_ schreef:
Die beelden blijven gewoon heftig... :\

Ja :\

Destination

JuliaaZM schreef:
Ver-schri-kkelijk.. Ik heb het Live gezien op tv. Ik stond echt perplex. wat kunnen mensen toch verschrikkelijk zijn :|

Familie, vrienden van de slachtoffers, heel veel sterkte..

ik heb het ook gezien op Nederland1 en ik leef ook met ze mee

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:04

@Shadow0, het is toch anders als er iets uitgebreid op de televisie is. Ik snap dat de koninklijke familie niet meer naar buiten komt voor vandaag en het feest niet door gaat. Er is iets verschrikkelijks gebeurt waarvan heel Nederland heeft mee kunnen genieten en het lijkt me respectloos voor vooral het publiek, om zelf als koningin&fam. te gaan feesten.

Ik ben het helemaal met je eens maar dit vind ik net even iets anders ;)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:04

Ja ik ook. Sterkte!

Nessah

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:05

Beatrix moest bijna huilen bij haar reactie.. En die zwarte jurk gelijk aangetrokken.. Echt sneu allemaal..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:06

Bij ons in het (kleine) dorp gaat de feestcommissie met de burgemeester overleggen of het dorpsfeest van vanavond door gaat. Ik ben benieuwd!

Karin

ukje schreef:
xannemijn schreef:
Die hebben niet in de gaten hoe erg het allemaal is.

idd, de mensen die daar staan die hebben wrs de beelden enzo ook niet gezien ze hebben alleen maar gehoord voor de rest ook niet de kans is groot dat de meeste al behoorlijk wat op hebben zeker met dit mooie weer.

Ik krijg af en toe een sms'je over hoe gezellig het is in Eindhoven, ik stoor mijn vriendinnetjes daar dan ook bewust niet met berichtgeving over deze gebeurtenis. Ze zien vanavond de ernst ervan wel op tv, ik zie niet wat het toevoegt om nu hun leuke dag te verpesten. Je bevat het pas als je de beelden ziet.

HenrietteM

Vind de videoboodschap van de Koningin erg mooi maar ook wel schokkend om te zien hoe ondersteboven ze is. Krijg elke keer tranen in mijn ogen als ik haar "slachtoffers" hoor zeggen. Die snik in haar stem.....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:07

Romytjuuh schreef:
Hier ga ik helemaal in mee.
Hij had een keus, en tja dat nu heel nederland achter zijn naam, huis, famillie enz komt. Daar heeft hij zelf voor gekozen, blijkbaar.

Zijn familie, vrienden en buren niet.

MarvanTom

Er is geen excuus om zoiets te doen.
Dit is de dag van ons allemaal, onze multi culti-samenleving, en dan heb je weer zo'n gestoorde die alles verziekt voor altijd.
En voor iedereen.

Jammer dat we geen doodstraf hebben, maar aan de andere kant: lap hem maar op, er zijn voldoende mensen die hem vast op willen wachten en een langzame dood gunnen.
Helaas leven we nu en zal dat niet gebeuren. De dader wordt beschermd, door de wet...
Is dat niet krom of wat?!?
4 doden tot nu toe...
We zijn lekker bezig. 8)7

marrlinde

is er al bekend wie de slachtoffers zijn of niet?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:08

Karin schreef:
ukje schreef:

Ik krijg af en toe een sms'je over hoe gezellig het is in Eindhoven, ik stoor mijn vriendinnetjes daar dan ook bewust niet met berichtgeving over deze gebeurtenis. Ze zien vanavond de ernst ervan wel op tv, ik zie niet wat het toevoegt om nu hun leuke dag te verpesten. Je bevat het pas als je de beelden ziet.

vind dat erg netjes van je :j
+:)+

Destination

MarvanTom schreef:
Er is geen excuus om zoiets te doen.
Dit is de dag van ons allemaal, onze multi culti-samenleving, en dan heb je weer zo'n gestoorde die alles verziekt voor altijd.
En voor iedereen.

Jammer dat we geen doodstraf hebben, maar aan de andere kant: lap hem maar op, er zijn voldoende mensen die hem vast op willen wachten en een langzame dood gunnen.
Helaas leven we nu en zal dat niet gebeuren. De dader wordt beschermd, door de wet...
Is dat niet krom of wat?!?
4 doden tot nu toe...
We zijn lekker bezig. 8)7

idd 1 persoon verpest het eigenlijk voor de rest van Nederland, zoiets doe je toch niet?

dejavu

Karin - Ik zie nergens een 06-nummer staan?! Kan me niet heugen dat die voorbij is gekomen.

Destination

marrlinde schreef:
is er al bekend wie de slachtoffers zijn of niet?

volgens mij niet