Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvana schreef:Probleem is trouwens opgelost,hoorde vanmorgen in het radiojournaal dat in één of ander artsenblad staat dat de gezondste mensen die met een licht overgewicht zijn,dus met een BMI hoger als 25.
Hun weerstand is beter hebben minder last van luchtweg problemen en zo.
Dus ik ga nu eerst met een gerust hard een stuk chocola eten.![]()
Wisten julie dat dat eigenlijk groente is gemaakt van cacaobonen.Zit ook nog een svol met gelukmakertjes
MISTRAL94 schreef:S schreef:Probleem is trouwens opgelost,hoorde vanmorgen in het radiojournaal dat in één of ander artsenblad staat dat de gezondste mensen die met een licht overgewicht zijn,dus met een BMI hoger als 25.
Hun weerstand is beter hebben minder last van luchtweg problemen en zo.
Dus ik ga nu eerst met een gerust hard een stuk chocola eten.![]()
Wisten julie dat dat eigenlijk groente is gemaakt van cacaobonen.Zit ook nog een svol met gelukmakertjes
Goh mijn weerstand is zeer zeker niet beter (ben nog nooit zo vaak ziek geweest als afgelopen 3 jaar)
Luchtwegproblemen heb ik ook al mijn hele leven wat gaat hier niet goed
Welshcobfan schreef:Hele dikke mensen hebben toch een lagere levensverwachting?
Britt19 schreef:Dit is gewoon echt idioot...
katiavl schreef:Dikke mensen hoeven niet korter te leven, hangt ook af wat je definieert als dik. Zeker nu de wetenschap gegroeid is diabetes, hartproblemen enz. zijn nu prima behandelbaar.
Een bmi van 40 (zwaar overgewicht) leeft niet korter dan ééntje van 20, een bmi van 60-70 dan weer welMaar dat komt omdat de druk falen teweegbrengt.
Britt19 schreef:weetje waarom de meeste mensen overgewicht hebben? door alle pillen die ze tegen woordig moeten slikken, depresie''s onzekerheden etc,
mensen tot iets dwingen is noooit goed!!
roken door al het stress...werk,Relatie's,steeds beter moeten presteren,
geld zorgen(door de geweldige euro) nah in mijn ogen heeft de overheid het allemaal zelf gedaan.
ik bedoel, ik zou graag 3 x per week een lekkere fruit salade eten maar dan ben ik gelijk 3x zoveel kwijt als even snel langs de mac rijden., je snapt mijn punt vast wel.
Britt19 schreef:trouwens genoeg sporters die op sla en water leefen en die ineens dood valle... dus wat dat betreft!!!
Britt19 schreef:het gaat erom dat DE MEESTE mensen dat gewoon niet meer kunne betaalen!..gezond eten is duur en de meeste mensen kunne dat gewoon echt niet meer betaalen dus dan maar 2 x in de week pizza & patat..
Welshcobfan schreef:nee je hebt gelijk, dat die mensen de ziektekosten extra omhoog jagen door hun ongezonde levenstijl is inderdaad geen reden om dat ook aan ze door te berekenen